تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797959590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری شدید مورینیو با کاستا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
درگیری شدید مورینیو با کاستا




سرمربی چلسی امیدوار است که پیروزی برابر نماینده اشغالگر قدس باعث شود تا تیمش به روزهای اوج خود برگردد. او اعتراف کرد که به شدت با کاستا درگیر شده است با این حال گفت که او را بوسیده و همه چیز به پایان رسیده است.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همه چیز به سود چلسی بود. آبی پوشان لندنی موفق شدند که با چهار گل برابر رژیم اشغالگر قدس به پیروزی برسند و اما مهم تر اینکه پورتو در میان ناباوری همگان در ورزشگاه خانگی خود با دو گل برابر دینامو کیف به پیروزی رسید تا این آبی پوشان لندنی باشند که با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پورتو به صدر جدول رده بندی راه پیدا کنند.

موریینو امیدوار است که این پیروزی روحیه بخش برابر نماینده اشغالگر قدس باعث شود تا تیمش به روزهای اوج خود برگردد. او گفت: پیروزی‌های پیاپی باعث می شود تا روحیه بازیکنان بالا رود و از شرایط سختی که در آن قرار گرفتیم نجات پیدا کنیم. امیدوارم که این پیروزی باعث شود تا به روزهای خوب خود برگرددیم.

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم. از گل زیبایی که اوسکار به ثمر رساند خوشحالم چرا که بعد از مدت‌ها توانستیم از پشت محوطه جریمه به گل برسیم. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. تنها برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم. در لیگ برتر انگلیس در چند بازی خود بهتر از این دیدار ظاهر شدیم اما در نهایت بازنده بودیم. امیدوارم که دیگر چلسی بد شانس نباشد و به روند پیروزیهای خود برگردد.

روزنامه دیلی میل انگلیس بعد از پایان بازی از درگیری مورینیو با دیگو کاستا خبر داد. این روزنامه انگلیسی نوشت که مورینیو به هنگام به پایان رسیدن نیمه اول در تونل ورزشگاه با کاستا درگیری لفظی پیدا کرد تا جایی که اوسکار تلاش کرد تا او را آرام کند اما موفق نشد. دیلی میل حتی نوشت که مورینیو می خواست رمی را به جای کاستا در نیمه دوم به میدان بفرستد اما این بازیکن برزیلی قبول نکرد و سرمربی چلسی هم چاره‌ای نداشت تا کاستا را تا پایان در بازی نگه دارد.

مورینیو در واکنش به درگیری با کاستا گفت: بله، من از کاستا بسیار ناراحت بودم و او را هم به شدت سرزنش کردم، اما در پایان بازی او را بوسیدم و همدیگر را در آغوش گرفتیم تا همه چیز ختم به خیر شود و الان هیچ مشکلی با هم نداریم.

چلسی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در استفودربردیج میزبان پورتو است. مورینیو با یک تساوی برابر تیم سابق خود می تواند به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند اما چه بسا شاگردان آقای خاص به دنبال انتقام از پورتو باشند، چرا که در دیدار رفت بازی را واگذار کردند.







تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن