تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796646270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصاص 5 قاتل در زندان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قصاص 5 قاتل در زندان
پنج نفر از 9 مرد محكوم به مرگ كه سحرگاه ديروز پاي طناب دار حاضر شده بودند، قصاص و چهار قاتل ديگر با گرفتن فرصت از اولياي دم به سلول‌هايشان بازگردانده شدند.
به گزارش خبرنگار ما، سحرگاه ديروز 9 محكوم به قصاص كه در پرونده‌هاي جداگانه مرتكب قتل شده بودند، در زندان رجايي شهر پاي طناب دار رفتند و پنج نفر از آنها قصاص و مراسم قصاص با حضور قاضي محمد شهرياري، سرپرست دادسراي جنايي پايتخت به همراه قاضي اجراي احكام برگزار شد. قاضي شهرياري ابتدا اولياي دم را به اعلام گذشت دعوت كرد و گفت هر چند كه خداوند حق قصاص را در اختيار آنها قرار داده است، اما درخواست كرد براي جلب رضايت خداوند از قصاص متهمان اعلام گذشت كنند. با صحبت‌هاي قاضي شهرياري بود كه چهار نفر از اولياي دم با دادن مهلت به متهمان پرونده‌‌هاي خود موافقت كردند.
 
 قتل همسر و دختر 3 ساله
اولين محكومي كه سحرگاه ديروز قصاص شد، مرد 40 ساله‌اي به نام فرشيد بود كه شامگاه 14 بهمن ماه سال 86 همسر 25 ساله و دختر سه ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود. متهم پس از دستگيري با اعتراف به قتل گفت: با همسرم اختلاف داشتم تا اينكه شب حادثه قصد داشت از خانه قهر كند. ابتدا مانع رفتنش شدم، اما وقتي اصرار كرد وي را با چاقو زخمي كردم. همسرم در خانه فوت كرد و دختر سه ساله‌ام با ديدن اين صحنه گريه مي‌كرد. همان لحظه تصميم گرفتم دخترم را به قتل برسانم تا بعد از فوت مادرش يتيم نشود، بنابراين مرتكب قتل شدم.

   قتل در صبا شهر
دومين مردي كه قصاص شد، حميد نام داشت كه پسر 21 ساله‌اي را به بهانه ايجاد مزاحمت براي خواهر و دختر دايي‌اش در صبا شهر به قتل رسانده بود. 18 آذر ماه سال 87 بود كه مأموران پليس صباشهر از قتل پسر جواني باخبر شدند. بررسي‌ها نشان داد قاتل حميد نام دارد كه مدت‌ها قبل با مقتول اختلاف داشته است. ساعتي پس از حادثه بود كه مأموران پليس قاتل فراري را دستگير كردند. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: مقتول مدتي بود براي خواهر و دختر دايي‌ام مزاحمت ايجاد مي‌كرد. من به او تذكر داده بودم، اما فايده‌اي نداشت تا اينكه روز حادثه جلوي مرا گرفت و با هم درگير شديم. او با چاقوي ميوه خوري يك ضربه به كتفم زد و من هم با چاقويي كه داشتم چند ضربه به او زدم و از محل گريختم تا اينكه فهميدم او فوت شده است.

   مست بودم
فريد 25 ساله، سومين محكومي بود كه قصاص شد. سوم آبان ماه سال 88 بود كه مأموران پليس پايتخت در جريان قتل مرد 27 ساله‌اي به نام ايوب قرار گرفتند. پس از اين مأموران در محل حادثه كه خيابان پيروزي بود، حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد مقتول در درگيري با يكي از دوستانش به نام فريد با اصابت جسم سختي به سرش به قتل رسيده است. متهم پس از دستگيري به جرم خود اقرار كرد و گفت: من و دوستم مشروب خورده بوديم كه با هم درگير شديم. وقتي درگيري ما بالا گرفت، من با ته قليان به سرش كوبيدم كه او فوت شد.
 
     جنایت در كاروان عروسي
مرد ديگري كه قصاص شد، هنگام بدرقه كاروان عروسي مرتكب قتل شده بود. شامگاه 19 شهريور ماه سال 85 مأموران پليس از قتل پسر جواني در حوالي خيابان پيروزي باخبر و راهي محل شدند. بررسي‌ها نشان داد مقتول هنگام بدرقه خودروي عروس و دامادي با پسر 22 ساله‌اي به نام شاپور درگير شده و به قتل رسيده است. پس از اين مأموران شاپور را شناسايي و دستگير كردند. متهم در بازجويي به قتل اعتراف كرد و گفت: شب عروسي يكي از بستگانم با موتورسيكلت در حال بدرقه عروس و داماد بودم كه با مقتول كه او هم سوار بر موتورسيكلتي بود، درگير شدم. آن لحظه با ميانجيگري دوستان درگيري ما خاتمه يافت تا اينكه دوباره جلوي خانه عروس و داماد با هم درگير شديم و اين بار من شيشه نوشابه‌اي را شكستم و ضربه‌اي به او زدم كه فوت شد.
 
  حادثه در پاتوق شيشه‌اي
پنجمين متهم كه قصاص شد، مرد 25 ساله‌اي به نام ايوب بود. اين مرد 9 آبان ماه سال 87 يكي از دوستانش را هنگام مصرف مواد به قتل رساند. وي در بازجويي‌ها گفت: مقتول هميشه پشت سر من حرف مي‌زد. روز حادثه در حال مصرف مواد بوديم كه با هم درگير شديم. او با مشت مرا كتك زد و من هم با چاقو او را زدم ‌كه به قتل رسيد. متهم پس از درخواست قصاص اولياي دم در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم شد و سحرگاه ديروز در زندان رجايي شهر قصاص شد.
چهار محكوم به مرگ پاي چوبه‌دار مهلت گرفتند‌
   به خاطر سرقت چند تخته فرش
نخستين محكوم به مرگي كه سحرگاه ديروز پاي چوبه‌دار مهلت گرفت، مرد 24 ساله‌اي به نام رشيد بود كه 27 بهمن ماه سال 88 راننده نيساني را به خاطر سرقت چند تخته فرش در جاده قم تهران به قتل رسانده بود.
 وي در بازجويي گفت: من و سه نفر از دوستانم با خودروي سمند براي سرقت رفته بوديم كه با خودروي نيساني پر از فرش در جاده قم به تهران روبه‌رو شديم. ما به بهانه گرفتن آدرس خودرو را متوقف كرديم. وقتي راننده خودرواش را نگه داشت، او را با چند ضربه چاقو مجروح كردم و جسدش را در حوالي جاده رها كرديم. ما نيسان را همراه فرش‌ها سرقت كرديم تا اينكه 20 روز بعد از حادثه هنگام فروش فرش‌هاي سرقتي از سوي پليس شناسايي و دستگير شدم.
متهم پس از تكميل تحقيقات در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم شد. سحرگاه ديروز وي پس از انجام تشريفات حكمش پاي چوبه دار رفت، اما اولياي دم با گذاشتن شرطي به او مهلت دادند. محكوم به مرگ چنانچه در مهلت مقرر موفق به اجراي شرط اولياي دم شود، از مرگ نجات می‌یابد، اما در غير اين صورت در زمان ديگری پاي چوبه دار حاضر خواهد شد.

   گرفتن مهلت براي دومين بار   
متهم دیگر كه اسد نام دارد، سحرگاه ديروز براي دومين بار پاي چوبه دار رفت و دوباره موفق شد از اولياي دم مهلت بگيرد. وي روز 15 فروردين ماه سال 88 در پيشواي ورامين مرد 59 ساله‌اي را به نام شهباز به قتل رساند.
وي در بازجويي گفت: من با شهباز اختلاف ملكي و حساب داشتم. روز حادثه، او به در خانه ما آمده و با همسرم مشاجره لفظي كرده بود. وقتي همسرم موضوع را به من گفت، عصباني شدم و به سراغ او رفتم. او و پسرش با من درگير شدند كه من با چاقو ضربه‌اي به پسر و ضربه‌اي به پدر زدم كه در جريان آن پدر فوت كرد. متهم در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم شد.

    قتل تازه عروس   
شاهين 27 ساله كه شامگاه 20 بهمن ماه سال 89 همسرش را در قرچك ورامين به قتل رسانده بود، براي دومين بار پاي چوبه دار در زندان رجايي شهر حاضر و موفق به گرفتن مهلت از اولياي دم شد.
وي پس از دستگيري به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: تازه با همسرم ازدواج كرده بودم كه با هم به خاطر موضوع ساده‌اي اختلاف پيدا كرديم. شب حادثه همسرم از خانه قهر كرده و به خانه مادرش رفته بود. آن شب خيلي عصباني بودم و به سراغش رفتم كه دوباره با هم درگير شديم و من با چاقو او را زدم.

    مشروب خورده بودم
آخرين محكوم به قتلي كه پاي چوبه دار موفق به گرفتن مهلت شد، مرد 32 ساله‌اي به نام شهريار است. روز 9 اسفندماه سال 88 مأموران پليس قرچك ورامين از قتل مرد 27 ساله‌اي باخبر و راهي محل شدند.
 تحقيقات نشان داد مقتول با مردي به نام شهريار كه از قبل با هم اختلاف داشته‌اند، درگيري مرگباري را رقم زده‌اند. پس از اين مأموران متهم را شناسايي و دستگير كردند.
 وي در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: من با مقتول اختلاف حساب داشتم. به همين خاطر چند بار با هم درگير شده بوديم تا اينكه روز حادثه من مشروب خورده بودم كه دوباره با مقتول درگير شدم و وي را با چاقو زخمي كردم و از محل گريختم. وقتي دستگير شدم، فهميدم او فوت شده است. متهم پس از تحقيقات در شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم شد. ‌

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن