تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796899895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظافت نجف اشرف با همت شهرداری مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نظافت نجف اشرف با همت شهرداری مشهد
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: امسال 35 موکب را برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌ایم و 70 دستگاه کامیون و اقلام مربوطه تاکنون اعزام شده است.
کد خبر: ۵۴۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ - 25 November 2015


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: امسال 35 موکب را برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌ایم و 70 دستگاه کامیون و اقلام مربوطه تاکنون اعزام شده است.

به گزارش فارس از مشهد، محمدحسن واحدی امشب در مراسم اختتامیه بخش دانشگاهی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در هتل خورشید تابان برگزار شد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم از استان خراسان 3 میلیون زائر برای مراسم 28 صفر وارد مشهد شوند، امسال 35 موکب را برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌ایم و 70 دستگاه کامیون و اقلام مربوطه تاکنون اعزام شده است که در ادامه این فعالیت‌ها نظافت شهر نجف به شهرداری مشهد واگذار شده است و همچنین 150 اتوبوس اختصاص یافته است.
 
وی بیان کرد: وزارت علوم رویکردهای جدیدی در دولت تدبیر و امید ارائه کرده است و جای تقدیر دارد، حضور دانش‌آموزان در این جشنواره بین‌المللی که سالانه بالای یک هزار و 500 برنامه در ایران و دنیا برگزار می‌کند به دلیل اهمیت بالا گواه این موضوع است.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معاونت زیارت دو هدف هماهنگی در بحث زیارت و مدیریت زائران دنبال می‌کند، ظرف چند ماه گذشته طرح جامع زیارت استان خراسان رضوی با 10 راهبرد، 39 سیاست، 140 برنامه و 825 پروژه اجرایی به تصویب شورای برنامه‌ریزی برای پنج سال آینده رسیده است.
 
واحدی ادامه داد: استراتژی استان خراسان در این مطالعه انجام شده که شعار آن زیارت پیشگام توسعه استان است، در استانی قرار دارید که یک استان دانشگاهی است و 298 هزار دانشجو و 190 هزار دانشگاه در ابعاد مختلف دارد  که به عنوان مثال دانشگاه فردوسی در رتبه‌های اول تا پنجم در پنج دانشگاه اول کشور قرار دارد و در ابعاد زیارتی سالانه 25 میلیون زائر ایرانی و 2 میلیون زائر خارجی وارد می‌شوند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: این استان در زوایای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حرف‌های پایه‌ای و اساسی کشور نقش تعیین‌کننده در نگاه ملی دارد به گونه‌ای که مدیریت کردن در این استان جز با کار تیمی و گروهی امکان‌پذیر نیست حتی در ایام نوروز رکورد 6 میلیون زائر را در سه روز اول ثبت کرده‌ایم و برای اهمیت همین موضوع ستاد تسهیلات زائر تشکیل شد که مرتب برنامه‌ریزی می‌کند.
 
وی یادآور شد: در شهر مشهد 250 هزار نفر شب خواب مهیا شده است و هزار واحد اقامتی خدمات می‌دهند، در این طرح جامع زیارت 13 بسته اجرایی وجود دارد که حضور دانشگاهیان در آن مطرح است لذا یکی از این طرح‌ها مبدا به مبدا است و پیشنهاد داریم که با این طرح مدیریت زیارتی دانشجویان عزیز را انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان باید ما را کمک کنند که در حلقه‌های کیفیت به سوالات ما پاسخ دهند که چگونه می‌توانیم ترویج فرهنگ رضوی را بهبود ببخشیم، اظهار کرد: جشنواره امام رضا (ع) باید این سوال را جواب دهد گونه‌ای که تولید محصول داشته است و باید تولیدات این جشنواره تبدیل به سناریو شود که امیدواریم با راه‌اندازی شبکه ملی زیارت این فرهنگ به سمت هدف معطوف کنیم.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن