تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797636165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت بررسي و تجديدنظر در عناوين مشاغل سخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۹ق.ظ)
استاندار قم تاكيد كرد: ضرورت بررسي و تجديدنظر در عناوين مشاغل سخت موج - قم - استاندار قم بررسي و تجديدنظر در برخي عناوين مشاغل سخت را مورد تاكيد قرار داد و افزود: اين مسأله موجب برقراري عدالت كاري خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان قم كه در تالار امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني عدالت محوري در زمينه مسائل بين كارفرما و نيروي كار را مورد تاكيد قرار داد.
وي با بيان لزوم تشکيل کميته هاي بانکي و مالياتي در جهت بررسي و تبيين راه حل لازم براي مشکلات بخش هاي توليدي و ارائه در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد تصريح کرد: بايد در مورد تسهيلات اختصاص يافته به واحد هاي توليدي داراي مشكل مصوب سفر رياست جمهوري پيگيري شود و استانداري نيز در اين زمينه اقدامات لازم را صورت مي دهد.
سيد مهدي صادقي تسهيل در زمينه كاهش هزينه هاي انجام معاينات پزشکي و سلامت در بکارگيري نيروهاي کارگري در واحدهاي توليدي را حائز اهميت دانست و خاطرنشان کرد: مي توان از طريق مکاتبه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و نيز استفاده از ظرفيت مجلس شوراي اسلامي براي انجام اين خدمات توسط سازمان تأمين اجتماعي و کاهش هزينه ها بهره برد.
وي بررسي و تجديد نظر در برخي عناوين مشاغل سخت در بخش توليد را ضروري تلقي و خاطرنشان كرد: تشخيص اين مسأله در مواردي از تحميل بار مالي اضافي بر دولت و سوء استفاده هاي احتمالي ممانعت نموده و ضمن استفاده بهينه از نيروهاي مجرب و پرسابقه در کارخانجات و بخش هاي توليدي، موجب كاهش آسيب به كارگران مشاغل سخت خواهد شد.
استاندار قم با اشاره به ماهيت مشورتي کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در مورد کارگران و کار فرمايان افزود: در اجراي برخي قوانين بايد بهترين و صحيح ترين شيوه را در پيش بگيريم و با در نظر گرفتن شرايط هر دو طرف کارگر و کارفرما تصميمات لازم را اتخاذ نمائيم.
صادقي با تاكيد بر نقش مهم سيستم بانکي؛ خصوصا بانک هاي خصوصي در تسهيل امر توليد افزود: بهبود فضاي کسب و کار با استفاده حداکثري از ظرفيت هاي در اختيار سازمان ها و بخش هاي دولتي و غير دولتي است تا درنهايت به توليد و رونق اقتصادي منجر شود.
در ابتداي اين جلسه مصوبات کميته هاي سه گانه مالياتي، بانکي و کارگري ذيل کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد بررسي شد و مصوبات اين کميته ها با حضور مديران بخش هاي توليدي مورد نظر و دستگاه مربوطه به بحث گذاشته شد که در نهايت راه حل هاي مورد توافق طرفين، با دستور استاندار قم بعنوان مصوبات جلسه به ثبت رسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن