تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797139997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه




همیشه گفت و گوی فوتبالی با هنرمندان حال و هوای خاصی دارد. به خصوص آنهایی که بی پرده از علاقه خود به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت پرده بر می دارند.پژمان بازغی هنرپیشه معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایران یکی از آن قرمزهای دو آتیشه است.











مجله خانواده سبز - اکبر کریمی: همیشه گفت و گوی فوتبالی با هنرمندان حال و هوای خاصی دارد. به خصوص آنهایی که بی پرده از علاقه خود به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت پرده بر می دارند. پژمان بازغی هنرپیشه معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایران یکی از آن قرمزهای دو آتیشه است.

بازغی میگوید: «ماجرای پرسپولیسی شدن من از سال 67 زمانی که برای اولین بار به استادیوم برای دیدار جام حذفی دو تیم شاهین اهواز و پرسپولیس تهران رفتم شروع شد. در آن بازی تیم قرمزها با گل دوم آقای کرمانی مقدم شاهین اهواز را دو بر یک از پیش رو برداشتند، اما در مجموع حذف شدیم. می توان گفت این اولین خاطره من از تیم محبوبم است و این شد که از تاریخ تقریبا 7 یا 8 فروردین 67 یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم و تا به امروز نشده که از این تصمیم ناراضی و یا پشیمان شده باشم.» آنچه می خوانید ماحصل گپ ما با پژمان در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس است.


گفت و گوی فوتبالی با پژمان بازغی؛ این پرسپولیسی دوآتیشه



آشتی علی ها، نشد

هر سال به همت پژمان جمشیدی جام رمضان با حضور تیم هنرمندان و خوانندگان به رسم شب های رمضان برگزار می شود و یکی از مزایای این مسابقات دیدار دوستان قدیمی و پیشکسوتان است، امسال ما به این فکر افتادیم که صرفا برای بازی فوتبال در کنار یکدیگر جمع نشویم و کمی هم به کارهای فرهنگی بپردازیم، این شد که تصمیم گرفتیم این کار فرهنگی را با آشتی دادن علی دایی و علی کریمی دو بزرگوار فوتبال کشورمان که تمام پرسپولیسی ها از آنها خاطره دارند آن هم علی دایی که چه در زمان بازیکنی و چه در زمان مربیگری و علی کریمی که از زمان بازیکنی تا به حال، الگوی بسیاری از جوانان است شروع کنیم، البته باید اعتراف کنم که به نتیجه ای نرسیدیم.

از ماندن کارلوس کی روش خوشحالم

ما در جام جهانی گذشته تنها یک مساوی گرفتیم و پرونده این تورنمنت بسته شد، اما مهم ترین اتفاقی که در این بین شاهد آن بودیم پافشاری و تسلطی که کی روش بر روی خواسته هایش داشت، بود.


گفت و گوی فوتبالی با پژمان بازغی؛ این پرسپولیسی دوآتیشه



این مردم حتی بر روی جنس لباس بازیکنان به نسبت مکانی که بازی می کنند، فکر می کند و این نشانگر این است که کارلوس کی روش بر تمامی جزئیاتی که دست به دست می دهند و موفقیت یک تیم را رقم می زنند، توجه دارد، به شخصه از این که کی روش بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان به فعالیت می پردازد بسیار خوشحالم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

به این تیم امید دارم

اگر بخواهیم از پرسپولیس امسال صحبت کنیم، باید بگویم که برانکو ایوانکویچ به این دلیل که سرمربیگیری تیم ملی را در سال های گذشته برعهده داشته، شناخت خوبی بر روی فوتبال ما و بر جنس بازی فوتبالیست ها دارد، برانکو علی رغم تمامی حواشی که وجود داشت تیم خوب و جوانی را تشکیل داده و تمام امیدم این است که در هدایت این تیم موفق ظاهر شود.

مشکل ما مدیریتی است

به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس به سرمربی های گذشته همچون علی دایی، حمید درخشان، حسن عبدی و برانکو که هرکدام جزو مربیان و بازیکنان بزرگ این کشور بودند بر نمی گردد بلکه مهم ترین مشکل این تیم به مدیریت آن بر می گردد، تزلزلی که در مدیریت تیم پرسپولیس وجود داشت باعث شد تا از هم پاشیدگی در تیم به وجود بیاید و انسجام لازم را نداشته باشد.

ناهماهنگ بودیم

در 2 بازی نخست با تمام ناهماهنگی هایی که بین پست های مختلف وجود داشت با این حال بازی خوبی را رقم زدند و در مجموع می توان گفت، بازی، یک بازی تمام پرسپولیسی با گل زیر 20 دقیقه ای بود، زیبایی دیگری که در این تیم به چشم می خورد بازی جوانان در کنار پیشکسوتان بود، در جایی می بینیم که محسن بنگر انتهای خط دفاعی بازی می کند و تنها دلیل خوردن 2 گل را می توان ناهماهنگی بین بازیکنان دانست، که امیدوارم با بهبود مدیریت درون زمین تیم بیش از پیش رو به راه شود.


گفت و گوی فوتبالی با پژمان بازغی؛ این پرسپولیسی دوآتیشه



استقلالی ها 6تایی ها یادشان نرود

عدد 6 نماد باشگاه پرسپولیس است و بزرگ ترین اسلحه ما برای کری خوانی با استقلالی ها. البته بر 3 بر دو مقابل استقلال با سه گل ایمون زاید در 10 دقیقه، یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات دربی سرخابی هاست. آن بازی خیلی مزه داد و تا سال ها خاطره اش فراموش نمی شود. ما در فصل قبل هم در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست دادیم و با این که تیم شرایط خیلی خوبی نداشت، اما مرهمی بود بر دل هواداران. امیدوارم در این فصل نیز خاطره ایمون زاید با حضور پرویز مظلومی روی نیمکت دوباره تکرار شود!!

لذت کری خوانی سرخابی یک چیز دیگریست

در بین دوستان هنرمند، امیر جعفری، سام درخشانی و پوریا پورسرخ استقلالی هستند. اما من و کامبیز دیرباز پرسپولیسی و همیشه یک کری خوانی لذت بخش بین ما وجود دارد، ولی در واقعیت باید بگویم به خاطر گرفتن یک 3 امتیاز و شادی رفت و برگشت، نباید شاهد اتفاقاتی در زمین باشیم که مجبور شویم چشمان کودکان مان را بگیریم تا شاهد این اتفاقات نباشند. البته من خودم می بینم، بعد این که تشخیص دادم صحنه مناسب نیست چشم بچه ام را می گیرم (با خنده).


گفت و گوی فوتبالی با پژمان بازغی؛ این پرسپولیسی دوآتیشه



حرمت ها شکسته شده

نکته مهمی که در مورد تیم پرسپولیس می خواهم بگویم این است که در گذشته رنگ و حرمت لباس پرسپولیس خیلی اهمیت داشت، مثال بارز این مسئله در تاریخچه پرپسولیس حک شده که شما بازیکنی را نمی توانید پیدا کنید که زیر 4-3 سال از این تیم دل کنده و رفته باشد.







تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن