تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796818464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اتفاقات رخ داده در داربی قبلی متاسفم حنیف عمران زاده: هدف ما در سال جاری کسب یک جام است/جوانان باید قدر پیراهن استقلال را بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از اتفاقات رخ داده در داربی قبلی متاسفم
حنیف عمران زاده: هدف ما در سال جاری کسب یک جام است/جوانان باید قدر پیراهن استقلال را بدانند
مدافع میانی باشگاه استقلال گفت: واقعا از اتفاقات رخ داده در داربی قبلی متاسفم.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران زاده: هدف ما در سال جاری کسب یک جام است/جوانان باید قدر پیراهن استقلال را بدانند



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل سایت رسمی باشگاه استقلال، حنیف عمران زاده  درباره آخرین وضعیت استقلالی ها در اردوی کردان گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و در تلاش هستیم تا عقب ماندگیمان را جبران کنیم. به همین جهت در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کنیم و با وجود فشار زیاد تمرینات، همه تلاشمان را به کار بسته ایم تا برای رقابت های لیگ برتر آماده شویم.
او در پاسخ به این سوال که چشم انداز استقلال را در فصل پیش روی چگونه می‌بیند، عنوان کرد: تیم ما خیلی جوان شده و فکر می کنم اگر هواداران به ما کمی فرصت دهند، تیم ما قابلیت های زیادی دارد. ما چند جوان خوب را به تیم اضافه کرده‌ایم و با کمک هواداران می توانیم امسال موفق شویم. تنها مشکل فعلی استقلال زمانی است که از دست رفته و باید برای جبران آن تلاش کنیم.
مدافع استقلال در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جذب شده در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: ما بازیکنان خوبی در همه پست ها جذب کرده‌ایم. بازیکنانی که در تیم‌های قبلی‌شان از ستون های آن تیم محسوب می شدند و امیدوارم که بتوانند همان درخشش را در استقلال هم داشته باشند. این جوانان باید قدر لباسی که تن‌شان کرده را بدانند. البته با انگیزه ای که از آنها در تمرینات می بینم، فکر می کنم که متوجه بزرگی نام استقلال شده اند و ان‌شاءالله که این توانایی و انگیزه را در طول فصل هم به نمایش می گذارند و فصلی خوب را برای هواداران رقم می زنند.
وی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به ترافیک استقلالی‌ها در برخی پست‌ها چیست، گفت: من فکر می کنم هرچقدر رقابت جدی‌تر باشد، برای تیم مفیدتر خواهد بود. در نهایت هم این سرمربی تیم است که نفرات را انتخاب می کند و باید همه بازیکنان چه ذخیره چه بازیکنان اصلی تلاش کنند تا تیم به موفقیت برسد.
عمران زاده درباره تجربه کارش با مظلومی گفت: قبل از اینکه بخواهم به تجربه کارم با آقای مظلومی اشاره کنم، باید از آقای قلعه نویی بابت تلاش‌هایشان برای شخص خودم تشکر کنم و از او بابت همه چیز ممنون هستم. درحال حاضر هم این دومین تجربه کار من با آقای مظلومی است. من با ایشان تجربه کسب قهرمانی جام حذفی را داشته ام و امیدوارم امسال هم یک قهرمانی با ایشان کسب کنیم. مطمئن باشید که هدف ما در سال جاری کسب یک جام است و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی استقلال اضافه کرد: مشکلات مالی در استقلال همیشه بوده و چیز جدیدی نیست اما این مسئله باعث نمی شود که ما تمرین نکنیم. ما تلاش مان را در استقلال می کنیم و ان‌شاءالله که پول هم می آید. یک نکته دیگر هم اینکه از آمدن مجدد آقای سبک دست به استقلال خوشحالم. او سال گذشته برادری اش را به استقلال ثابت کرد و امیدوارم با کمک او مشکلات مالی استقلال تا حد زیادی مرتفع شود.
مدافع استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به سه هفته غیبتش در ابتدای فصل آینده به دلیل محرومیت انضباطی باقی مانده از سال گذشته چیست، گفت: من واقعا از اتفاقات رخ داده در داربی قبلی متاسفم و از مسئولین و شخص آقای کفاشیان می خواهم که به من لطف کنند و محرومیت من را ببخشند. من سابقه انجام کارهای شبیه آنچه که در داربی قبلی رخ داد را در پرونده ام ندارم و امیدوارم به این امر توجه شود. مطمئن باشید هیچ گاه بعد از این اتفاقی که در داربی قبلی رخ داد را از سوی من مشاهده نمی کنید.
انتهای پیام/ک

94/04/24 - 19:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن