تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796372805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبک زندگی ایرانی - اسلامی در نمایشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سبک زندگی ایرانی - اسلامی در نمایشگاه قرآن تهران - ایرنا - بازدیدکنندگان از بیست و سومین نمایشگاه قرآن کریم تهران امسال در کنار بازدید از این رویداد قرآنی با سبک زندگی ایرانی - اسلامی نیز آشنا می شوند.


به گزارش روز شنبه خبرنگار معارف ایرنا ، بانی این فعالیت کمیته کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی است که مجموعه کارهای خود را در چند بخش و با تمرکز بر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی انجام می دهد.
مسئولیت این فعالیت ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و بازدیدکنندگان با حضور در فعالیت های مختلف این بخش با نوع سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا می شوند.
این برنامه ها در سه موضوع دوستی با طبیعت، مهربانی و دوستی در خانواده و راستگویی پرداخته می شود. البته فعالیت های این بخش فقط به این سه موضوع بسنده نمی شود بلکه برنامه های جذاب دیگری نیز به بازدیدکنندگان ارایه می شود.
دبیر کمیته کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران در این زمینه می گوید: تمرکز بر چند شاخه از مهارت های زندگی به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از تفاوت های فعالیت این کمیته در سال جاری نسبت به سال های گذشته است.
مناف یحیی پور افزود: اجرای نمایش های محیطی و همچنین برپایی نمایشگاه تصویرگری با مفاهیم دینی از دیگر فعالیت های این بخش را تشکیل می دهد.
وی افزود: تصویرگری داستان زندگی حضرت علی (ع) و .. از فعالیت های این بخش را تشکیل می دهد که کودکان به صورت مشتاقانه در آن شرکت می کنند.

** کارگاه ها
اغلب بازدیدکنندگان این بخش را کودکان و نوجوانان که معمولا با خانواده های خود به این مکان می آیند تشکیل می دهد.در این بخش فعالیت های مختلف برای کودکان و نوجوانان علاوه بر برنامه های یاد شده تدارک دیده شده است.از جمله این برنامه ها انیمیشن، هنر خلاق، نقاشی، کولاژ، کاردستی، قصه گویی، عروسک سازی، تئاتر کاغذی، بازی و سرگرمی، شعر، داستان، خاطره نویسی، خوشنویسی است.
اغلب این کودکان و نوجوانان درگفت و گو با خبرنگار ایرنا از پیش بینی چنین غرفه هایی درنمایشگاه قرآن ابراز رضایت می کنند زیرا می توانند به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازند.
در این بخش مسابقات مختلفی نیز برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود و جوایزی نیز به آنان اهدا می شود.
مناف یحیی پور دبیرکمیته کودک و نوجوان می گوید: برای تشویق کودکان و نوجوانان با استعداد و ترغیب آنان به تلاش برای بروز و شکوفایی خلاقیت هایشان، هدایا و جوایز متنوعی درنظرگرفته شده که هرشب به تناسب حضور و فعالیت آنان، به تعدادی از کسانی که بهتر و خلاقانه فعالیت کنند اهدا می شود.
البته مسابقات دیگری نیز دراین بخش اجرا می شود که با موضوعات قرآن و دینی طراحی شده که به برندگان این مسابقه ها هم جایزه اهدا می شود.
هر شب دو روحانی هنرمند و آشنا به امور و فعالیت های متنوع هنری در این سالن حضور می یابند و به قصه گویی دینی و قرآنی، اجرای برنامه های هنری متنوع با مضمون دینی و پاسخ گویی به پرسش های مخاطبان می پردازند.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از 4 تیرماه جاری در باغ موزه دفاع مقدس دایر شده تا 23 همین ماه در این محل برپاست.
نمایشگاه امسال با شعار همدلی و همزبانی در پرتو قرآن، توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران و تعدادی از سازمان ها و نهادها برگزار می شود.
نمایشگاه بیست و سوم بخش های متنوعی دارد که می توان به سازمان ها و نهادها، حوزه، دانشگاهی، حجاب و عفاف، مراسم و مناسبت ها ، آموزش و پرورش ، مکتوب، هنرهای نمایشی، هنری و میراث، فروش ناشران، محصولات هنری، خادمان قرآن، رسانه های دیجیتال و همچنین بین الملل اشاره کرد.
فراهنگ ** 1569**1601**



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن