تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796388263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: تیم برانکو از تیم من دفاعی تر است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: درخشان: تیم برانکو از تیم من دفاعی تر است
کد خبر: ۵۰۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ - 24 May 2015


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با مقایسه نوع تاکتیک این تیم در زمان مربیگری خود و برانکو ایوانکوویچ گفت: تیم من از تیم برانکو هجومی تر بازی می کرد و موقعیت های زیادی را می ساخت.


حمید درخشان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار پرسپولیس والهلال عربستان، گفت:پرسپولیس شانس زیادی در بازی برگشت دارد و باید این را بدانید که پرسپولیس یک تیم بزرگ و با ریشه است.


درخشان اوایل فصل گذشته تا اواخر این فصل با تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ حضور داشت و توانست این تیم را درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا در صدر بنشاند.


وی ادامه داد: قرار نیست فکر کنیم پرسپولیس می خواهد در مقابل الهلال یک تیم دست و پا بسته باشد. پرسپولیس توان بردن نماینده عربستان را در این کشور دارد، زیرا اگر آنها تیم نامداری در آسیا هستند ما هم کمتر از آنها نیستیم.


دیدارتیم های پرسپولیس و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ریاض برگزار می شود. دیدار رفت را تیم پرسپولیس در تهران با یک گل به سود خود خاتمه داد.


سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: تیم ما باید با نماینده عربستان بازی عاقلانه ای را انجام دهد و مطمئن باشید تنها با ارایه یک بازی فکورانه می توانیم نتیجه بگیریم.


وی در خصوص تفاوت تیم برانکو با تیم او، ادامه داد: تیم برانکو از تیم من دفاعی تر است زیرا اگر خاطرتان باشد تیم من در هر بازی موقعیت های زیادی را خلق می کرد اما این تیم دفاعی تر بازی می کند.


وی در رابطه با دیدارش با برانکو، تصریح کرد: برای مطالبات خود به باشگاه رفتم اما در آنجا برانکو را دیدم. به خاطر پیروزی های اخیر به او تبریک گفتم و اعلام کردم هر کمکی بتوانم به پرسپولیس خواهم کرد. 


درخشان با اشاره به شرایط بدی که در پرسپولیس تجربه کرد، گفت: پیش از هرچیزی باید اعلام کنم که خیلی خوشحالم به پرسپولیس کمک کردم. در بدترین شرایط هدایت این تیم را قبول کردم و از این مساله ناراحت نیستم زیرا هدفم از همان روز اول کمک به پرسپولیس بود.


سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: همه می دانند در شرایطی آمدم که تیم مدیرعامل نداشت و خوشحالم که تیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت و در جایگاه نخست تیمم را به برانکو تحویل دادم. 


وی تاکید کرد: قدم های مثبتی درپرسپولیس برداشتم اما مشکلات زیادی را هم تجربه کردم که قطعا الان زمان مناسبی برای صحبت در این باره نیست و فقط باید از تیم محبوب خود حمایت کنیم. 


درخشان ادامه داد: امیدوارم مدیران پرسپولیس فصل آینده با تدابیر بهتری تیم را آماده کنند. آنها باید بازیکنان بزرگ را به خدمت بگیرند زیرا بازیکن بزرگ به بزرگی پرسپولیس کمک خواهند کرد. 


وی با انتقاد از مدیران فوتبال به خاطر تفاوتی که میان مربیان ایرانی و خارجی قایل می شوند، گفت: متاسفانه آنها میان مربی ایرانی و خارجی تفاوت زیادی قایل می شوند و این رفتار زیبا نیست. همین مربیان ایرانی هستند که بازیکنان امروز فوتبال ما را ساخته اند و نباید انقدر راحت میان آنها با مربی خارجی تفاوت قایل شویم.


سرمربی سابق پرسپولیس، اظهار کرد: حق مربیان ایرانی بسیار ضایع شده و هیچ یک از کار های خوب آنها را ندیده اند. این تفاوت ما را اذیت می کند متاسفانه مدیران برای مربیان خارجی فرش قرمز پهن می کنند و برای ما هیچ در حالی که در اکثر مواقع ما موفق تر بودیم.


وی تاکید کرد: مربیان داخلی با کمترین امکانات تمرین می کنند اما مربیان خارجی همه امکانات را پیش از حضور در ایران می گیرند. شما در بحث صادقیان بررسی کنید که من به پرونده این بازیکن نگاه پدرانه داشتم اما باشگاه از او حمایت کرد و مقابل من قرار داد در حالی که برخورد امروز باشگاه را در قبال این بازیکن و برانکو بررسی کنید.


درخشان در خصوص اینکه کی روش اعلام کرده لیگ ایران از زمان حضور او پیشرفت کرده، گفت: اگر لیگ ما امسال پیشرفت کرد به خاطر زحمات بازیکنان و تلاش مربیان داخلی بوده است و قطعا نباید از تلاش آنها بگذریم. در تشکیلات فوتبال یک نفر حرف نمی زند و خانواده هستند که برای موفقیت فوتبال کمک می کنند. 


وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده، اظهار کرد: برای فصل آینده بعدا صحبت می کنم اما خوشحالم که فوتبال فهم ها می فهمند تیم من در این فصل زیبا بازی می کرد و از آنها تشکر می کنم. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن