تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797962868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهاي قلدر فقط حق زندگي را براي خودشان قائلند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا: کشورهاي قلدر فقط حق زندگي را براي خودشان قائلند موج - قم- رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به حمايت استکبار از تروريست، معنويت را روح همه آمادگي ها در برابر تهديدات دشمنان دانست و گفت: کشورهاي زورگو و قلدر تنها حق زندگي را براي خودشان قائلند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در ابتداي سخنان خود در جمع کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم به حساسيت شهر مقدس قم و کار سخت پليس اين استان اشاره کرد و اظهارداشت: بحمدالله علي رغم اين حساسيت ها پليس موفق به کسب رضايت مردم، علما و مراجع معظم تقليد شده است.
وي در ادامه با اشاره به عملکرد گشت ارشاد تصريح کرد: برخي ها مي گويند اسلام دين خشونت هست و برخي مي گويند نيست و يا مي گويند چرا نيروي انتظامي گشت ارشاد مي گذارد و امر به معروف مي کند، در واقع نمي شود هر کسي خلافي مرتکب شود و نيروي انتظامي به آن کاري نداشته باشد.
حجت الاسلام بهرامي افزود: در زمان پيامبر (ص) در يکي از جنگ ها عده اي را اسير کردند و خدمت پيامبر(ص) آوردند و ايشان دستور اعدام اين افراد را صادر کردند به غير از يک نفر، همين که وي آزاد شد گفت چرا من را نکشتيد و آزاد کرديد پيامبر(ص) فرمود جبرئيل از سوي خدا براي من خبر آورده که تو پنج صفت خوب داري که خدا و رسول آن ها را دوست دارد.
وي اضافه کرد: صفت اول تو اين است که انسان باغيرتي هستي دوم اينکه سخاوتمندي و نسبت به ببخشش اموالت سخت گيري نمي کني، سوم حسن خلق داري، چهارم صداقت در گفتار داري و پنجم اينکه فردي شجاع هستي و از چيزي نمي ترسي و در ادامه اين مرد با شنيدن سخنان مسلمان شد.
حجت الاسلام بهرامي گفت: در جاهايي خشونت لازم است اما وقتي با يک روش درست مي شود بايد تدبير کرد و واقعاً اين شخص مسلمان شد و مسلماني اش زباني نبود و در رکاب پيامبر(ص) آنقدر جنگيد تا شهيد شد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه ما بايد اين صفات را در نيروي انتظامي همواره جاري و در جامعه نيز پخش کنيم، افزود: نيروي انتظامي دائماً با دشمن درگير است و در شهادت نيز به سوي کارکنان ناجا باز است، ساليانه ده ها نفر در نيروي انتظامي شهيد مي شوند البته خطرات اختصاص به مرزها ندارد مثل حادثه گلپايگان و حميديه و ما با آموزش هاي قوي بايد دائما هوشيار بوده و روحيه قوي داشته باشيم .
حجت الاسلام بهرامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه کشور ايران در 4 حوزه مورد تهديد است، تصريح کرد: اولين حوزه نظامي است که دائماً گفته مي شود همه گزينه ها روي ميز است ما در نبرد با دشمن در جنگ تحميلي و در طول بعد از انقلاب از خود نشان داده ايم که ايستادگي داريم.
وي گفت: البته حمله نظامي خيلي ضعيف است اما در دنيايي که سران آن سعي در نشان دادن قلدري شان هستندو فقط حق زندگي را براي خودشان قائل اند آمادگي داريم.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا افزود: اين کشورها هر وقت به اسم مبارزه با تروريسم مي آيند بر خلاف تبليغات خود تسليحات جديد در اختيار تروريست ها قرار مي دهند به اسم مبارزه با آن ها مردم عراق را مورد هدف قرار مي دهند و يا به طور علني مي گويند ما در سوريه به آن ها آموزش مي دهيم.
وي گفت: کشور ايران را تهديد به حمله مي کنند براي جلوگيري از رشد ايران دست به هر کاري مي زنند، جنگ هاي نيابتي راه مي اندازند و مي خواهند جنگ ها را به سمت مرز هاي ايران بکشانند.
حجت الاسلام بهرامي افزود: در حوزه سياسي دنياي استکبار علي الخصوص رژيم غاصب اسرائيل و غربي ها دنبال اين هستند تا ايران را منزوي کنند براي اينکه جايگاه عزت مندي در دنيا نداشته باشد.
وي سومين حوزه تهديد را فرهنگي دانست و گفت: تهديد فرهنگي دامنه اش بسيار وسيع است بخصوص پس از جنگ تحميلي، دشمن به تهاجم فرهنگي روي آورده است و رهبر معظم انقلاب نيز بارها در فرمايشاتشان از حجمه فرهنگي، تهاجم فرهنگي، غارت فرهنگي، شبيخون فرهنگي، استحاله فرهنگي و ناتوي فرهنگي و يا تعابيري ديگر اشاره کرده اند.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به ترويج سبک زندگي غربي از سوي دشمنان انقلاب اسلامي، افزود: آن ها مي خواهند از طريق اسلام هراسي چهره دين را زشت معرفي کنند و زيبايي هاي اسلام را بپوشانند، و يا اينکه حجمه به اسلام از طريق ساخت فيلم، در هاليوود 95 درصد اين فيلم ها به دست يهودي ها و کساني که با اسلام مخالفند است و اگر يک فيلم ساز بخواهد آزادي داشته باشد آن ها نمي گذارند.
وي در ادامه به تحولات منطقه و جنايات داعش اشاره کرد و گفت: به نام اسلام گردن مي زنند، بچه مي کشند دختر جوان را مي کشند، در دانشگاه نظامي عراق 700 تن از دانشجويان را سر بريدند براي آن ها شيعه و سني فرقي نمي کند زنان و کودکان طايفه ايزدي را قتل عام کردند و يا آن ها را در معرض مزايده گذاشتند انسان ها را زنده زنده مي سوزانند، با اره برقي سر مي برند و اعضا بدن را قطعه قطعه مي کنند، آن وقت اسم خود را گذاشته اند داعش يا دولت اسلامي عراق و شام.
حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه دنياي استکباري با اين روش مي خواهد مردم را از اسلام دور کند، اضافه کرد: رژيم اسرائيل مواد مخدر توليد مي کند و مي خواهد در اختيار کشورهاي مسلمان قرار بدهد تا ايمان و شجاعت براي آن ها معنا نداشته باشد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به اينکه اگر مسلمانان متحد شوند انرژي توليد مي شود و هيچ قدرتي توان مقابله با آن را نخواهد داشت، تصريح کرد: در گذشته برخي دولت هاي منطقه از بردن نام اسرائيل متنفر بودند تا چه برسد به اينکه بر سر يک ميز بنشينند، مزاکره کنند و بر سر طرح هاي اسرائيل به اتفاق نظر برسند.
وي با بيان اينکه اين رژيم غاصب از سرمايه ي خود کشورهاي اسلامي براي نابودي شان استفاده کرده است، گفت: بارها رهبر معظم انقلاب فرموده اند دشمن اصلي امريکا و اسرائيل است اما کشوري مثل عربستان با پول و نفتي که در اختيار دارد به جان مردم فقير يمن افتاده و شبانه روز 200 بار مناطق آن را بمباران مي کند و غير نظاميان را مي کشد.
حجت الاسلام بهرامي با اشاره به اينکه پيامبر (ص) نگراني داشتند که دين بين مسلمانان کمرنگ شود و بين آنها اختلاف بوجود بيايد، تصريح کرد: در کشتار بي رحمانه مردم يمن برخي از کشورها گفتند ما در تامين امکانات با عربستان همکاري مي کنيم و طرح آمريکا را عملي کردند.
وي سپس از اقتصاد به عنوان چهارمين حوزه تهديد نام برد و گفت: دشمن مي خواهد ما به آن ها وابسته باشيم تا شعار استقلال که پس از جنگ سرداديم عملي نشود بنابراين ترويج زندگي تجملاتي و تشريفاتي مي کنند نمونه آن ماشين هاي گرانقيمت است اسلام با وسيله خوب سوار شدن مخالف نيست بلکه اين غروري بوجود مي آورد که نه تنها براي اين جوان بلکه براي ناجا مشکل درست مي شود.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه در برابر اين تهديدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) فرموده اند نسخه درمان اقتصاد مقاومتي است و 24 سياست کلي را در سال گذشته ابلاغ کرده اند، تصريح کرد: مهم ترين اصل پرهيز از اسراف و تبذير و جزء گناهان کبيره است بايد از زندگي تشريفاتي فاصله بگيريم و به مصرف کالاهاي داخلي روي بياوريم، وقتي دنبال کالاهاي خارجي بگرديم توليد کننده داخلي دلسرد مي شود البته آن ها هم بايد روي کيفيت کالا دقت کنند.
حجت الاسلام بهرامي تصريح کرد: دشمن با تهديدات فرهنگي سعي مي کند پايبندي مان به اسلام کمتر شود .
وي گفت: امروز کشور ايران جايگاه بسيار خوبي در بين ملت ها دارد و دشمنان به نقش ايران در معادلات جهاني ايمان و اعتقاد دارند و صريحاً مي گويند مبارزه با ايران کار آساني نيست.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در خصوص جنگ تحميلي خاطرنشان کرد: صدام گفت کشور ايران بهم ريخته و ايران نيروهاي منسجمي ندارد و الان زمان جنگ است و بايد حق مان را بگيريم و اگر همان روز باور داشتند که ملت ايران مقاوم مي ايستد به اين توهم نمي رسيدند.
حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه روح همه آمادگي ها خدا محوري، خدا خواهي و معنويت است، تاکيد کرد: امروز در دنيا کشوري زنده مي ماند که مقتدر باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن