تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797070302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يکي از بهترين تيم‌هاي جهان را شکست داديم/چلسي شگفت‌انگيز بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۴ب.ظ)
مورينيو: يکي از بهترين تيم‌هاي جهان را شکست داديم/چلسي شگفت‌انگيز بود موج - سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي با تمجيد از عملکرد شاگردانش برابر شياطين سرخ عنوان کرد يکي از بهترين تيم‌هاي جهان را شکست داده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، ژوزه مورينيو در پي برتري يک بر صفر شاگردانش برابر منچستريونايتد در حساس‌ترين ديدار از هفته سي‌وسوم ليگ برتر انگليس که به لطف تک‌گل دقيقه 38 ادن اِزار در ورزشگاه استمفوربريج شهر لندن به دست آمد، گفت: پيروزي در اين بازي جاي خوشحالي داشت چون ما يکي از بهترين تيم‌هاي جهان را شکست داديم، متوجه شدم که بازيکنان ما تمام تلاش خود را براي رسيدن به پيروزي برابر شياطين سرخ به کار بستند و نتيجه به دست آمده حاصل تلاش يک هفته آنها بود.
آقاي خاص تصريح کرد: چلسي شگفت‌انگيز بود، من يکي از آن افرادي هستم که مي‌دانم بازيکنان ما چقدر فوق‌العاده بودند، چون بازي را همانطور پيش بردند که ما مي‌خواستيم، وقتي بازي را همانطور که مي‌خواهيد مديريت مي‌کنيد اين خارق‌العاده است. بازيکنان ما عالي ظاهر شدند و بالاتر از همه آنها ادن ازار بود که جادويي کار کرد به خصوص در اين بازي بزرگ.
مورينيو تأکيد کرد: به طور حتم ازار يکي از بازيکنان شاخص ما به شمار مي‌رود، ولي کيهيل هم در اين بازي مسير ضربه فالکائو را به خوبي مسدود کرد و جان تري نيز فوق‌العاده بود، دروازه‌بان ما هم به خوبي به وظيفه‌اش عمل کرد، آزپيليکوئتا از نظر من بهترين بازيکن ميدان بود و ايوانوويچ هم کارش را به خوبي انجام داد.
وي افزود: ماتيچ سختکوش بود و زوما، فيليني را از جريان بازي خارج کرد. شماره 11 ما (دروگبا) ديگر بازيکن سختکوش ميدان بود و در مقابل دو بازيکن جوان منچستريونايتد که مثل پسرهايش بودند، سخت جنگيد، ازار هم هماني بود که شما از او سراغ داشتيد، اسکار هم شگفت‌انگيز بود، راميرز با ورودش به ميدان همان چيزي را ارائه داد که انتظارش را داشتيم و جان اوبي ميکل هم دو دقيقه بيشتر در ميدان نبود ولي توپ را به خوبي به نفع چلسي به جريان درآورد.
سرمربي چلسي در خصوص هافبک برزيلي چلسي که در دقايق تلف‌شده اين بازي به جاي ادن ازار به بازي آمد و تنها براي لحظاتي در ميدان بود، اظهار داشت: بازگشت ويليان به شرايط بازي براي ما يک امتياز به شمار مي‌رود، او دو روز مريض بود و پيش از شروع اين بازي مستقيم از خانه‌اش به ورزشگاه آمد، حضور ويليان براي ما مهم بود و بايد بگويم او شگفت‌انگيز بود.
مورينيو با اشاره به دو بازي بعدي چلسي که در خارج از خانه خواهد بود، گفت: هنوز بايد سخت کار کنيم، اين پيروزي سه امتياز ديگر را براي ما به ارمغان آورد، هر امتيازي که کسب مي‌کنيم برداشتن يک گام ديگر در مسير قهرماني است ما حالا به دو پيروزي براي رسيدن به قهرماني نياز داريم، چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که ما براي 9 امتياز در خانه بازي خواهيم کرد و با پيروزي در بازي‌هاي خانگي‌مان هم مي‌توانيم قهرمان شويم، ولي؛ اگر در ديدارهاي خارج از خانه به پيروزي برسيم معرکه خواهد بود.
چلسي در حال حاضر با 76 امتياز و 10 امتياز برتري نسبت به آرسنال دوم جدولي، صدرنشين ليگ برتر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن