تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797083360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Ambient Occlusion در انیمیشن -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Ambient Occlusion در انیمیشن Pars 3d 03 ارديبهشت 1390, 08:52با درود فراوان اساتید محترم اگه میشه کمک کنید : همون طور که میدونید یکی از مراحل ساخت انیمیشن اضافه کردن Ambient Occlusion به محیطه . میخواستم اگه زحمتی نیست یک توضیح کاملی راجع به این موضوع بدید که مثلا کی باید Ambient Occlusion را اضافه کنیم و چگونه ؟ ممنون میشم اگه یک آموزش کامل برام بزارید . امیدوارم کمک کنید . سپاسگذارم . borhani59 03 ارديبهشت 1390, 10:42سلام اجالتا یه توضیح ساده. برای نمایش چروک و عمق تو درزها از AO استفاده میکنند. تو تک فریم میشه همزمان با رندر محاسبه کرد. برای آبجکت های متحرک و کاراکترهای عادی میشه رندر تو تکسچر گرفت ازش و multiply ازش اضافه کرد رو diffuse که جاهای توی عمق تیر تر بشه. برا کاراکتر آنرپ شده poly میشه با render surface map هم ao گرفت. با تعداد نقاط کم مثل 16 اگه بگیری به علت دون دون بودن تو توالی و انیمیشن وزوزی میشه و همینش هم زیاد وقت میبره و با 128 به بالا زمان رندرت چند برابر میشه. روش رندر تو تکسچر که گفتم برای احجام ثابت عالیه چون نسبت نور و سایه داخلیشون فرق نمیکنه. توی اتاق و فضاهای بسته هم میشه light map گرفت و تو رندر دیگه نیاورد. تو بازی ها بعضی وقتها از این استفاده میکنند. اگه کاراکترت متحرک هست و خیلی مورف های عجیبی داره وضعیت حجم به کلی تغییر میکنه و AO اون عوض میشه و یه AO ثابت عمومی نمیشه انداخت. راهش مثلا تو منتال ری اینه که متریال AO بدی و برای سنگین نشدن از بافت شلوغ استفاده کنی که با نویزهای عددهای پایین مثل 16 خیلی بد نشه. اون متریال رو هم با متریال کمپوزیت بلند میکنی رو متریال و تکسچر اصلیت. بعضی وقتها هم از شیدر کمک میگیرن.... تخصصی دیگه بشه مسائل زیادی میطلبه. یا زهرا سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 778]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن