تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813396582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك عضو حزب‌الله لبنان: حزب‌الله، يكي‌از دريچه‌هاي نور در لبنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك عضو حزب‌الله لبنان: حزب‌الله، يكي‌از دريچه‌هاي نور در لبنان است
داخلي. سياسي. اجتماعي. حزب‌الله.

مسوول فرهنگي دفتر حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله، يكي از دريچه‌هاي نور در لبنان و مصداق خط مقدم جبهه‌ي مقابله با باطل است.

"ابوحسن زعيتر" روز پنجشنبه در همايشي‌كه باعنوان "پاسداشت نهضت بيداري اسلامي" در شهر ابهر برگزارشد، هدف اصلي استعمارگران غرب و شرق را مقابله با اسلام و مسلمانان بيان كرد و افزود: تشكيل رژيم غاصب اسراييل، نمونه‌اي بارزي از اقدام استكبار جهاني براي ازبين بردن هويت اسلامي است.

وي، بابيان اينكه جنگ افروزي استكبار در كشورهاي اسلامي تنها ريشه وهدف سياسي ندارد ، بلكه هويت و اعتقادات مسلمانان را نشانه مي‌رود، به جنگ ‪۳۳‬ روزه لبنان اشاره‌كرد و اظهارداشت: در اين نبرد كه به‌پيروزي حزب‌الله منجر شد، اعتبار و اقتدار اسلام و مسلمين احيا گرديد.

زعيتر، تصريح كرد: در جنگ ‪ ۳۳‬روزه‌ي لبنان، در اصل تفكر حضرت امام‌خميني (ره) بر جبهه كفر و الحاد غلبه‌كرد و طرح خاورميانه بزرگ درهم كوبيده شد.

مسوول فرهنگي دفتر حزب‌الله لبنان بابيان‌اينكه در اين جنگ نابرابر نتيجه تمسك به حبل‌الله و ولايت فقيه كاملا آشكار شد، تاكيد كرد: حضرت امام خميني (ره) به‌دستورات دين اسلام جنبه‌ي اجرايي بخشيدند و يكي از مصاديق آن تشكيل حزب‌الله است.

وي، افزود: حزب‌الله لبنان تابع و مطيع كامل فرمايشات رهبري و خط ولايت بوده و هرگز از آن تخطي نكرده و نخواهد كرد. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن