تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796361965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری Bathroom -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Bathroom E-power 20 مرداد 1389, 11:53سلام... اینم یه کار کوچیک از بنده.. با maxwell رندر گرفتم اما هشت ساعت و بیست دقیقه طول کشید.:mad::shock: خوشحال میشم نظرتونو بدونم,...:rose: Parsa.h 20 مرداد 1389, 12:13هیچ وقت از موتور های فیزیکالی بیس خوشم نیومده چون در آوردن یه صحنه بدون نویز باهاش هم سخته هم زمان بر. کار شما خیلی عالیه. اما با وجود زمان زیاد نویز کار بالاست. از لحاظ نورپردازی و مدلسازی و تکسچرینگ و... و... کارتون خیلی عالیه. ولی فکر کنم اگه با موتوری مثل وی ری یا منتال ری بزنین شاید نتیجه بهتری بگیرین. موفق باشین! hmv-ray 20 مرداد 1389, 12:38سلام دوست عزیز خسته نباشی چند تا مورد به ذهنم رسید : 1.map کف خیلی بزرگه نیاز به تایل داره 2.یکم هم رفله بده به کف 3.متریال دیوارت خوب شده ولی معمولا سرویسارو با گرانیت اجرا میکنن که انعکاسش خیلی بیشتر از کار شماست 4.اگه وانتو از آب پر کنی تو رئال شدن کارت خیلی تاثیر داره 5.نویز کارتو هم که دوستمون اشاره کرد 6.اون قسمت باریک سمت راست تصویرت علتش چیه؟ نمیشد پر باشه؟ *farshid* 20 مرداد 1389, 12:59من به شخصه با نویز کارتون مشکلی ندارم ....به نظرم کار زیبایی شده.:rose: تکسچرینگ کار خیلی کم کاره .اگه روی تکسچرینگ بیشتر کار کنین کارتون عالی میشه. (شما که 8 ساعت روی رندر وقت میزارین 15 دقیقه هم روی تکسچر وقت بذارین) خوب کسی که maxwell کار میکنه باید مشکل نویز بالا و زمان رندر نجومی رو بپذیره. البته خود نویز به طبیعی شدن کارتون هم کمک کرده. کلا مکسول یعنی نویز ... فکر نکنم موتور رندر به صرفه ای برای ما باشه... حالا فرض کنین با مکسول یه انیمیشن بسازین... 5 سال طول میکشه و نتیجشم میشه یه تصویر برفکی. E-power 20 مرداد 1389, 13:16ممنون از توجهتون مشکلاتشو حل میکنم دوباره میذارم......:rose: من به شخصه از وقتی با maxwell آشنا شدم دیگه بقیه رندرها رو مثل وی ری و .... رو زیاد قبول ندارم,دوستان یه موقع ناراحت نشید این نظر منه.... در مورد زمان بالای رندر حق با شماست اما من خودم کیفیت رو بیشتر ترجیح میدم تا سرعت بالا. من کارایی رو هم با maxwell رندر گرفتم , هم زمانش زیاد نبوده,هم نویز نداشته بستگی به متریال,نورپردازی و صحنه داره بدبختانه برای ما محدودیت های سخت افزاری وجود داره...:mad: .................................................. ............................ .:. soroosh .:. 20 مرداد 1389, 14:29دوست عزیز : بر خلاف نظر اشتباه دوستان ، انجین رندر فوق العاده ای را انتخاب کردید و خروجی خوبی هم ازش گرفتید. پس اصلا به فکر تغییر انجین رندر نباشید چون مطمئنا اگه بتونید با تنظیمات این انجین کاملا آشنا بشید خروجی کاملا مطابق با واقعیت میتونید بگیرید . کار خیلی زیبایی شده و نور خیلی خوبی وارد محیط شده . یه مقداری روی متریال ها اگر کار بشه خیلی بهتر میشه . مثلا بامپ سنگ های دیوار کمتر بشه و میزان براق بودنشون بیشتر. سنگ کف یک تیکه نباشه . و ... به دوستان دیگه هم میگم لطفا اگه خودتون نمیتونید با یک انجین یا هر برنامه ای خروجی خوبی بگیرید اون را نقص از خود برنامه ندونید . ( مثل اون دوستمون که نوشتن مکسول یعنی نویز !!!! ) مکسول یکی از بهترین و قدرتمند ترین انجین های رندر برای خروجی های ریل و کاملا طبیعی هست . اگه نمیدونستید بدونید پس . نمونه رندر های این برنامه را میتونید تو سایت خودشون از لینک زیر ببینید : یا این لینک ها را نگاه کنید : E-power 20 مرداد 1389, 16:22ممنون .:. soroosh .:. جان. بله دقیقا به همین خاطره که دیگه رندرهایی مثل Vray استفاده نمی کنم .من دوست دارم هر کاری رو که میسازم واقعی از آب در بیاد . *farshid* 20 مرداد 1389, 19:54سروش جان من خودم maxwell رو امتحان کردم . همینجوری رو هوا که حرف نمیزنم.:sad:(البته زیاد روش کار نکردم) نوع رندرینگ maxwell یه چیزیه مثل vray rt ... البته با زمان رندر شکنجه آور. من به هیچ وجه نگفتم maxwell بده و نتیجه خوبی به دست نمیده. من فقط از زمان رندر زیاد برای کارهای بدون نویز اون انتقاد کردم و اینکه ساختن انیمیشن باهاش محاله ... همین. والا کارایی که تو سایت ها میذارن همشون طبیعی و فوقالعادن... ولی این چیزی که من میبینم... یه رندر نویزی با رزولیشن پایین با زمان رندر سرسام آور و البته زیبا و طبیعی و تودلبرو هستش.:rose:. اگه ایشون از vray استفاده میکردن همین رندر رو با رزولیشن بالا (شاید با کیفیت کمتر) تو نیم ساعت میتونستن تموم کنن. این هم چند تا نظر از فروم های بلاد کفر: The stuff from maxwell looks amazing but there seems to be a huge trade off in render time. Does anyone else have thoughts on switching to Maxwell? It took way to long and often gave a lot of noise, not to mention forget about making anything in large format. I must admit that Render times with Vray are Damn Quick! حالا این چیزایی که من گفتم نظر من بودن شما زیاد جدی نگیرین... چقدر زود عصبانی میشین آخه:sad: *farshid* 20 مرداد 1389, 20:16به دوستان دیگه هم میگم لطفا اگه خودتون نمیتونید با یک انجین یا هر برنامه ای خروجی خوبی بگیرید اون را نقص از خود برنامه ندونید . ( مثل اون دوستمون که نوشتن مکسول یعنی نویز !!!! ) مکسول یکی از بهترین و قدرتمند ترین انجین های رندر برای خروجی های ریل و کاملا طبیعی هست . اگه نمیدونستید بدونید پس . نمیدونستیم الان فهمیدیم. یکی از ایرادهای بچه ها اینه که وقتی نظریو بر خلاف نظر خودشون میبینن یه جوری حرف میزنن که مثلا طرف مقابل ناراحت بشه و از زندگی ناامید. اگه نظری دارین بگین تا کسی که میخونه خودش قضاوت کنه.... یعنی چی بچه ها همگی اشتباه میکنن و من راست میگم. عجب ادبیاتی hmv-ray 20 مرداد 1389, 23:51به دوستان دیگه هم میگم لطفا اگه خودتون نمیتونید با یک انجین یا هر برنامه ای خروجی خوبی بگیرید اون را نقص از خود برنامه ندونید . ( مثل اون دوستمون که نوشتن مکسول یعنی نویز !!!! ) مکسول یکی از بهترین و قدرتمند ترین انجین های رندر برای خروجی های ریل و کاملا طبیعی هست . اگه نمیدونستید بدونید پس . نمونه رندر های این برنامه را میتونید تو سایت خودشون از لینک زیر ببینید : [/url] [url=""] () سروش جان سلام واقعا نمیدونم علت موضع گرفتنت چی بود؟ این جملات با اون کارای خوبت اصلا جور نیست من چند بار پست خودم و فرشید و خوندم ولی چیزی دستگیرم نشد. AREF 21 مرداد 1389, 00:01سلام.خوبید؟ کار خوبی شده مرسی.من راستش با مکسول کار نکردم.سن من قد نمیده!‌اما یادمه ایمان کاظمی میگفت یه عضو قدیمی سایت خیلی مکسول کار حرفه ای بود. نقاط قوت کار: 1-به نظرم متریال خوب دراومده.یه مقدار جای کار داره اما رفلکت فلزها - متریال وان - دیوار خوب دراومده 2- رنگ بندی کار انصافا خوب شده.تونستین رنگ بندی رو پیاده کنین اما به شخصه هنوزم مثل همیشه معتقدم تو 1 کار خوب از 2 یا 3 تا رنگ استفاده بشه و از هر کدوم حداکثر 2 تا تنالیته مختلف. یه خورده Mdf سقف حال نکردم. 3- افکت درخشان لامپ کار رو جالب کرده 4- نویز کار به نظرم کارو انگار با پست پروداکشن ارائه داده! با مزه شده. نقد 1- از گفتن نکات خوبی که دوستان گفتن خود داری میکنم. 2- سواد نم گرفته من میگه برای اینکه زمان رندر رو کاهش داد مطمئنا یه سری فوت و فن هست.مثل - تعداد رفلکت ها معمولا نقش تعیین کننده تو زمان رندر داره.چون چشم طبیعی آدم حداکثر بتونه با ریز بینی تا 2 عدد رفلکت رو توی هم ببینه. هم چنین برای رفرکت (شیشه ای) حداکثر 5 تا کافیه. شما از arch shader برای maxwell استفاده کردین؟ اگه اینطوره توی arch shader سابدیوایزها خیلی بالاست. و این ایده آل نیست - سابدیوایزها چک شده؟ متریال - نور - سایه - جدی میگم این سابدیوایز خیلی توی زمان رندر تاثیر داره. - آیا توی مکسول محدوده فتون داریم؟ مثلا توی منتال ری وقتی از day light استفاده کنیم خوب Photon رو بی نهایت در نظر میگیره که باعث میشه سرعت رندر کم بشه.اونم بعضی جاها خیلی زیاد یا توی Final Gather اگه روی حالت های High بزاریم خیلی زمان رندر زیاد میشه اما وفتی برای Photon ها محدوده تعیین کنیم و یا برای همون Final Gather محدودیت تعیین کنیم توی سرعت رندر پیشرفت چشم گیری رو شاهد خواهیم بود. آیا توی مکسول گزینه ای وجود داره که بشه برای محاسبات رندر یا رفلکت متریال ها محدوده تعیین کرد؟ - و مهمترین بخش مبحث نا متناهی Anti Aliassing هست. - مثلا توی Vray‌ سه تا انجین داریم که خوب یکیش خیلی ایده آله.(Adaptive DMC) - یا توی منتال ری برای Max میشه عدد 16 رو گذاشت اما زمان رندر خیلی زیاد میشه و اگه 64 بزاریم سیستم های خونگی ما جواب نمیده اما روی 4 بزاریم و پردازش تصویر Lancsoz خوب میشه گفت به یه حالت ایده آل برسیم. باید این چیزها و مقایسه ها در اثر تجربه بدست بیاریم. پیشنهاد میکنم این کار رو بکنین.من بعد از اینکه کتاب وی ری رو گرفتم باور کنین خودمو حبس کردم توی خونه.هر جا می تونستم از کتاب رو ترجمه کردم و هرجا گنگ بود یه فایل کوچولو دمه دستی ساختم مرتب تست رندر گرفتم.مثلا یه اتاق کوچولو یه نور روز بیاد توش.یه قوری وسط اتاق و با حالتهای مختلف تست رندر گرفتم تا در مورد وی ری به نتیجه رسیدم. در مورد تنظیمات وی ری به نکات طلائی رسیدم.که واقعا هم ایده آل هستن هم سریع و هم با کیفیت.توی لینک امضاء منم همش هست. شما هم اگه واقعا اینجوری تلاش کنین مطمئن باشین به نتیجه میرسین و همین جا توی همین سایت میزارین و دوستان از دیدن یه کار خوب لذت میبرن. Sherlock_Holmes 21 مرداد 1389, 01:02کار خوبی شده.. خروجی خیلی خوبی ازش گرفتید.. در مورد نویز روی انیمیشن یا همین کار هم خب شما اگر sample مناسب نتونید انتخاب کنید (با توجه به سخت افزارتون) خروجیتون نویز خواهد داشت و این نویز در انیمیشن روی خروجی شما خیلی حرکت میکنه.. من زیاد موافق نیستم که اگر با vray رندر میگرفتید رندرتون بهتر میشد، چون اصولا به این بستگی داره که شما vray بلد باشید یا نه! اگر با تنظیمات vray آشنا نباشید که خب نمیتونید رندر بهتری بگیرید.. یا با هر موتوری.. ضمن اینکه قیاس موتورهای رندر unbiased مثل مکسول با موتورهای biased مثل vray یا mental ray کار درستی نیست.. مکسول رو با موتوری مثل fryrender میشه مقایسه کرد.. این موتورها حرکت و رفتار نور رو از ساطع شدن تا برخورد و بازتاب بطور فیزیکی و واقعی محاسبه میکنند و برای همین معمولا زمانبر هستند.. در یک حالت ایده آل که یک یوزر به هر دو موتور unbiased و biased مسلط هست خروجی موتور unbiased خیلی به واقعیت نزدیکتر هست.. مکسول یک موتور بسیار قوی هست که تسلط بر اون واقعا برای کسی که سخت افزار مناسب داره امتیاز بزرگیه.. به نظر من fryrende رو هم امتحان کنید.. تا اونجاییکه یادمه سرعتش بیشتر از مکسول بود.. این یه exterior با fryrender: اینم یه ماشین: اینم گالریش: E-power 21 مرداد 1389, 01:12ممنون از شما aref3dsmax () Maxwell مثل بقیه رندر ها نیست,تفاوتهایی در تنظیماتش هست,چیزهایی که در اکثر انجین رندرها هست,مثل اونایی که شما فرمودید , هیچ کدوم از تنظیماتی که شما گفتید در مکس ول وجود نداره , maxwell فقط بر اساس زمان رندر تعیین شده و همینطور sample level خروجی با کیفیت و یا بی کیفیت تحویل میده.البته نویز فقط در نماهای داخلی دیده میشه والا نمای خارجی رو حتی در زمان 5 دقیقه بدون نویز میگیره.از فرق هاش با بقیه رندرها بگم اول اینکه نورپردازی بر اساس object Light هست, یعنی یک جسم رو به عنوان منبع نور میشناسه و شما نیازی به تنظیم سایه,فعال بودن سایه و .... ندارید,تمامش اتوماتیک هست,البته شدت نور و همینطور رنگ نور قابل تنظیم هست ,حتی Caustic هم بر اساس متریال های موجود در صحنه محاسبه میشه و گزینه ای برای اون نیست ,اگه چنین متریالی باشه در صحنه , Caustics هست و اگر نباشه نیست, در واقع با مکس ول شما وقتتونو صرف متریال های صحنه میکنید و در آخر همه ی اون چیزایی که در واقیعت هست رو در رندر میبینید, skylight و sunLight شبیه به Mental Ray داره با کمی تفاوت , در بخش مهم نورپردازیش قسمت MultiLight هست که هیچ کدوم از رندر ها نداره,شما میتونید در حین و حتی بعد از پایان رندر شدت نور منابع در صحنه , وضیعتشون (خاموش یا روشن) و شدت نور محیط رو به صورت مجزا تغییر بدین و بهترین نتیجه رو ازش بگیرید. اگه دوست داشتید یه سر به این آدرس بزنید , قسمت Multilight در آخر از همه تشکر میکنم,موفق باشد (ببخشید پر حرفی کردم) ... .:rose: AREF 21 مرداد 1389, 08:32سلام.مرسی.خیلی اطلاعات خوبی بدست آوردم.مثلا من نمی دونستم فرق Baised و UnBaised چیه .مرسی از ایمان بخاطر توضیحات خوبش. و همیچنین اطلاعات صاحب تایپیک. خوب این نتیجه گیری شخصیه منه. اگه سیستم خیلی خوبی داشته باشیم میشه با maxwell رندرهای فوق العاده واقعی گرفت. اما اگه سیستم معمولی باشه خوب زمان آدم زیاد میره. پس بهتره از هر چیز در جای خودش استفاده کنم.2 روز پیش یه review از نرم افزار arion دیدم که مقایسه شده بود با Fryrender که یه رندر 5 ساعته توی Fryrender باArion شده بود 5 دقیقه! اینم فیلمش () من به جای اینکه تعصب به خرج بدم اگه خواستم یه کار real time انجام بدم میام سراغ maxwell و امثال اون و اگه کار معماری رندر و ... خوب سراغ انجین های مثل Vray Mental Ray.هر چیز به جای خود نیکوست. الان من بیام با رندر ScanLine بیست روز وقت بزارم با تمام امکاناتش یه رندر خوب بگیرم در صورتی که با منتال یا وی ری بتونم تو بیست دقیقه انجام بدم؛ خوب کسی بهم مدال افتخار نمیده.عقلم میگه وقت طلاست و آدم باید ایده آل ترین حالت نسبت به زمان و کیفیت رو انتخاب کنه. Amin 4D 21 مرداد 1389, 09:48ممنون از شما aref3dsmax () Maxwell مثل بقیه رندر ها نیست,تفاوتهایی در تنظیماتش هست,چیزهایی که در اکثر انجین رندرها هست,مثل اونایی که شما فرمودید , هیچ کدوم از تنظیماتی که شما گفتید در مکس ول وجود نداره , maxwell فقط بر اساس زمان رندر تعیین شده و همینطور sample level خروجی با کیفیت و یا بی کیفیت تحویل میده.البته نویز فقط در نماهای داخلی دیده میشه والا نمای خارجی رو حتی در زمان 5 دقیقه بدون نویز میگیره.از فرق هاش با بقیه رندرها بگم اول اینکه نورپردازی بر اساس object Light هست, یعنی یک جسم رو به عنوان منبع نور میشناسه و شما نیازی به تنظیم سایه,فعال بودن سایه و .... ندارید,تمامش اتوماتیک هست,البته شدت نور و همینطور رنگ نور قابل تنظیم هست ,حتی Caustic هم بر اساس متریال های موجود در صحنه محاسبه میشه و گزینه ای برای اون نیست ,اگه چنین متریالی باشه در صحنه , Caustics هست و اگر نباشه نیست, در واقع با مکس ول شما وقتتونو صرف متریال های صحنه میکنید و در آخر همه ی اون چیزایی که در واقیعت هست رو در رندر میبینید, skylight و sunLight شبیه به Mental Ray داره با کمی تفاوت , در بخش مهم نورپردازیش قسمت MultiLight هست که هیچ کدوم از رندر ها نداره,شما میتونید در حین و حتی بعد از پایان رندر شدت نور منابع در صحنه , وضیعتشون (خاموش یا روشن) و شدت نور محیط رو به صورت مجزا تغییر بدین و بهترین نتیجه رو ازش بگیرید. اگه دوست داشتید یه سر به این آدرس بزنید , قسمت Multilight در آخر از همه تشکر میکنم,موفق باشد (ببخشید پر حرفی کردم) ... .:rose: می بخشید من دیر کارو دیدم. خیلی عالی و خوب بود. خیلی خوبه که با این سبک موتور رندر ها کار می کنی. این که گفتی ماکسول با بقیه ی موتور رندر ها فرق می کنه حتما منظورت موتور های رندر معمول مثل منتال و وی ری بوده. آخه در سبک Maxwell موتور های رندر زیاد و خوبی هستن. یکیش همون Fryrender که ایمان جان گفتن. یکی دیگه از این موتور رندرها که معروف هم هست و کارش هم خیلی عالیه IndigoRender هست. اگه خواستی در موردش چیزی بدونی اینجا ()رو نگاه کن. سبک رندر مثل ماکسول unbiased, physically based and photo-realistic renderer هستش. سرعتش هم به نظر من که از ماکسول بالاتره مخصوصا که توی ورژن جدید اومدن و از GPU هم توی رندر استفاده کردن. یکی دیگه از این موتور های رندر OctaneRender هست. از اینجا ()می تونی اطلاعات کاملی در موردش بدست بیاری. این موتور هم سبک رندرش با ماکسول و فرای و ایندیگو یکی هست اما فرقش اینه که کلا با GPU رندر می گیره و رندراش فوق العاده رئال از آب در میاد. یکی دیگه از این موتور رندرها هم luxrender هست. برای دیدنش اینجا ()رو ببینید. خب دیدی که فقط ماکسول نیست که با این سبک رندر می گیره. به دلیل فوق رئال بودن این سبک رندر موتورهای رندر زیادی برای این کار به وجود اومدن که اینا چند نمونه اش بودن. یه چیز دیگه هم گفتید: در بخش مهم نورپردازیش قسمت MultiLight هست که هیچ کدوم از رندر ها نداره خب این حرفتون اشتباه هست. آخه اکثر این موتور رندرهایی که من در بالا گفتن این MultiLight در خودشون دارن اما با اسم هایی متفاوت. مثلا توی ایندیگو به اون Light layers می گن. توی لوکس رندر به اون Light groups می گن. توی فرای رندر هم این قابلیت هست حالا اسمش یادم نیست. راستی دوستانی که فکر می کنن زمان رندر با این موتور ها خیلی زیاده باید بگم نه اینطور نیست. این موتور رندرها هم قلق های خودشون رو دارن که اگه اونا رو یاد بگیره کسی می تونه رندر های خودشو در زمانی کمتر از یک ساعت و با بهترین کیفیت رندر بگیره. مثلا اگه به اینجا ()یه سری بزنید می بینید که زمان رندر این رندرها با این کیفیت خوب زیر یه ساعته. من الان سه تا عکسارو اپ می کنم برای دوستانی که نمی تونن از لینک اونا رو ببینن. در کل باید بگم هر کسی از این موتورهای رندر استفاده کنه دیگه نباید درگیر تنظیمات زیاد موتور رندرهایی مثل منتال و وی ری بشه و اون فقط باید روی متریال کار کنه و بس. تمام چیزای لازم دیگه مثل GI و Caustics رو خود موتور رندر به بهترین حال ممکن محاسبه و رندر می کنه. مخصوصا اگه کسی بتونه با موتور رندر های Arion و OCtane کار کنه که به خاطر کارشون با GPU سرعت رندرشون هم علاوه بر کیفیت بی نظیرشون خیلی بالاست. مخصوصا من به شما aref3dsmax () جان پیشنهاد می کنم حتما یکی از این موتور های رندر رو تست کنید که مطمئن باشید به خاطر استعداد زیادتون در زمینه رندر می تونید خیلی موفق باشید با اون ها. می بخشید دوستان اگه سرتون رو درد آوردم. موفق باشید. E-power 21 مرداد 1389, 10:43ممنون از شما amin4d () . البته این که گفتم با بقیه رندرها فرق داره منظورم با Vray , Mental Ray, و Final Render بود,قسمت Multilight هم همینطور ولی خب منم از رندرهایی که گفتی به جز یکیشون خبر نداشتم..... ممنون از اطلاعاتتون.:) .................................................. ....................................... Farrokh 21 مرداد 1389, 19:37بچه ها من یه پیشنهاد دارم یه تاپیک بزنید بررسی موتور های رندر معتبر جهان بعد توی اون دیتا هایی که سایت های ریتینگ ارائه می کنند رو بگذارید و به صورت تخصصی موتورای رندر رو با هم مقایسه کنید فکر کنم هم تاپیک پر بار و هم پر طرفداری خواهد شد ضمن اینکه از گمانه زنی شخصی هم بدور خواهد بود و بر اساس اطلاعات منتقدان حرفه ای خواهد بود 3dsmax_davood 21 مرداد 1389, 20:08بچه ها من یه پیشنهاد دارم یه تاپیک بزنید بررسی موتور های رندر معتبر جهان بعد توی اون دیتا هایی که سایت های ریتینگ ارائه می کنند رو بگذارید و به صورت تخصصی موتورای رندر رو با هم مقایسه کنید فکر کنم هم تاپیک پر بار و هم پر طرفداری خواهد شد ضمن اینکه از گمانه زنی شخصی هم بدور خواهد بود و بر اساس اطلاعات منتقدان حرفه ای خواهد بود فرخ عزیز نیکی و پرسش خودتون تاپیک رو بزنید و مطمعنم که تاپیک پر بیننده ای میشه ولی از ادامه تاپیک و بحثهای تعصبی میترسم:-? Farrokh 21 مرداد 1389, 20:39اتفاقا من اینجور بحث ها رو مثبت می بینم و بهشون هم نمی گم تعصبی البته اگر بر پایه ی اطلاعات معتبر باشند واقعا عالیه --------------------------------------------------------------------- یادم رفت رو خود کار کامنت بذارم کار جالبیه ولی مشخصه از توانایی های مکسول توش زیاد استفاده نشده ضمن اینکه متریال دهی هم بسیار خام هست به نظرم می تونید از طراحی های مد روز و آرشیتکتی برای همچین کارایی استفاده کنید تا هم طرح زیبا باشه و هم اجراش در کل خیلی خوبه که دارید این موتور رندر قدرتمند رو امتحان می کنید پس ادامه بدید موفق باشید 3D Art 21 مرداد 1389, 21:46درود دوستان e-power عزیز شما برای متریال وان از sss که استفاده نکردی ؟ چون به نظر میاد متریالش sss باشه که اگه باشه اشتباه بزرگی کردی در مورد موتور های رندر فیزکالی بیس fryrender از همه بهتره به نظر من البته از لحاظ ریل بودن چون من یک ماه در موردش تحقیق کردم الان هم همه چیز در موردش میدونم هر کی سوالی داشت بپرسه در مورد حرف فرخ هم موافقم اگر اون تاپیک راه بیوفته من همه اطلاعاطم رو در اختیار دیگران میذارم در ضمن توی fryrender به اون قابلیت کم وزیاد کردن نور ها light mixer میگن تا چند روز آینده چند تا کاری که با fry زدم رو توی گالری میذارم موفق باشید سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 994]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن