تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797566985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گریم چشم


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
گریم چشم
گریم چشم چشم به پنج قسمت تقسیم می شود :1- روی تخم چشم2- گوشه ی دخلی چشم3- زیر تاج ابرو4- زیر آرک ابرو ( زیر قله ی ابرو )5- گوشه ی خارجی چشم و زیر ابرو انواع چشم :1- افرادی که بالای چشمشان پف دارند :دقیقا روی پف چشم را سایه ی تیره می زنیم . تن رنگ های قرمز ، آجری ، قهوه ای مایل به قرمز و صورتی پف چشم را چند برابر می کنند در نتیجه از رنگهای دودی ، زیتونی ، آبی ، و قهوه ای که تن قرمزی ندارد استفاده می کنیم . ریمل را به گوشه ی خارجی چشم می زنیم و خط چشم نمی کشیم.

2- افرادی که هم پلک بالا و هم پلک پایین شان افتادگی دارد:ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم .( منظور خط فرضی است که بطور عمودی از مردمک چسم می گذرد ) خط چشم پلک بالا را از گوشه ی خارجی چشم می کشیم و خط چشم پلک پایین را از نیمه ی داخل چشم می کشیم . سایه را از گوشه ی خارجی چشم به سمت بالا می کشیم. ریمل را از گوشه ی خارجی چشم می زنیم. نیمه ی داخلی چشم را مداد بژ و نیمه ی خارجی را مداد دودی می کشیم.

3- افرادی که فقط پلک بالایشان افتادگی دارد :ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم . خط چشم پلک بالا را از گوشه ی خارجی چشم می کشیم . خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که تمام می شود می کشیم . ریمل را گوشه ی خارجی چشم می کشیم و سایه را از گوشه ی خارجی چشم به سمت بالا می کشیم .

4- افرادی که فقط پلک پایین شان افتادگی دارد : ( از زیباترین چشم ها هستند )چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم . خط چشم پلک پایین را از نیمه ی داخلی می کشیم . خط چشم پلک بالا را کامل می کشیم . سایه و ریمل را هم کامل می زنیم . نیمه ی خارجی چشم پایین را مداد بژ می کشیم .

5- افرادی که چشم های گرد دارند :ابتدا چشم را به دو قسمت تقسیم می کنیم . خط چشم پلک بالا را به سمت خارج می کشیم و خط چشم پایین را خیلی کم لابلای مژه ها می کشیم. برای کم کردن گردی چشم داخل چشم را نیز مداد دودی می کشیم و ریمل را هم گوشه ی خارجی چشم می زنیم . 6- چشم های برجسته و درشت :چشم را به سه قسمت تقسیم می کنیم . خط چشم پلک بالا را دو سوم از گوشه ی خارجی چشم می کشیم. خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که مژه تمام می شود می کشیم . سایه را از رنگهای سرد انتخاب می کنیم . ریمل را هم به نیمه ی وسط چشم می زنیم .

7- افرادی که چشم های خمار دارند : داخل چشم پلک پایین را مداد دودی می کشیم . خط چشم پلک بالا را تقریبا هلال می کشیم و ریمل را کامل می زنیم . سایه را هم به شکل هلال کار می کنیم. ( چشم های بادامی به خمار نزدیک است که خط چشم بالا را هلال کار می کنیم و ریمل از گوشه ی خارجی چشم تا وسط چشم زده می شود و خط چشم پایین را از جایی که مژه شروع و تمام می شود می کشیم .)

8- آفرادی که استخوان بالای چشمشان برجسته است :چشم را به سه قسمت تقسیم می کنیم . خط چشم بالا و پایین هر دو را از خارج دو سوم می کشیم . روی برجستگی استخوان سایه ی تیره و قسمت فرو رفته را سایه ی روشن استفاده می کنیم و داخل چشم را مداد بژ و ریمل را گوشه ی خارجی چشم می کشیم . اگر زیر چشم هم گودی داشت سایه ی روشن کار می کنیم .

9- افرادی که پوست پلکشان افتادگی دارد :خط بالا رانمی کشیم . نواحی ای که پوستش آزاد است همانطور که چشم باز است سایه ی تیره می زنیم ( زیتونی ها و سدری های تیره) بعد چشم را می بنیدیم و نقاطی را که سایه نخورده سایه ی روشن کارمی کنیم و سپس داخل چشم را مداد بژ می کشیم . خط چشم پلک پایین را از جایی که مژه شروع می شود تا جایی که تمام می شود می کشیم .

چگونگی از بین بردن گودی زیر چشم:داخل گودی را سایه ی روشن استفاده می کنیم. اگر کبودی داشت از سایه ی نارنجی در حد کم استفاده می کنیم.منبع: www.parswoman.com/س
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1500]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن