واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Unreal Engine Mahdi_Rashed 15 مرداد 1388, 21:49سوالات و جوابهای و مطالب آموزشی مربوط به موتور طراحی بازی Unreal Engine Mahdi_Rashed 15 مرداد 1388, 21:58لینک دانلود Unreal Engine 2 و Editor 2 Mahdi_Rashed 15 مرداد 1388, 23:51منبع آموزشهای Unreal Engine 2 Mahdi_Rashed 16 مرداد 1388, 14:35پلاگین Actor X برای مکس با این پلاگین میشه اشیا و انمینشهای 3D رو به فرمتهای استاندارد Unreal Engine 2 و Unreal Engine 3 تبدیل کرد و پنجره ی مدیریت انیمیشن هم داره . برای اجرا هم باید از ابزارها یا Utility اجرا بشه . %20Max%20Exporter%20Plugins Mahdi_Rashed 31 مرداد 1388, 10:22power point مقایسه ی ورژنهای Unreal Engine و درباره ی سبک جدید Next Generation of Games hasanisakhani 31 مرداد 1388, 20:04لینک دانلود unreal engine 2 و editor 2 آقا اين 9 مگابايته مسينكه!درسته؟ Mahdi_Rashed 31 مرداد 1388, 23:33آقا اين 9 مگابايته مسينكه!درسته؟ این ورژن آموزشی و رایگان خود شرکت Unreal Technology یه که امکانات خروجی هم داره :) parsa_n1 01 شهريور 1388, 13:52مگه براي استفاده نبايد ليسانسش رو داشته باشي؟؟؟ Mahdi_Rashed 01 شهريور 1388, 14:25مگه براي استفاده نبايد ليسانسش رو داشته باشي؟؟؟ این ورژن آموزشی و رایگان خود شرکت Unreal Technology یه که امکانات خروجی هم داره parsa_n1 01 شهريور 1388, 14:49این ورژن آموزشی و رایگان خود شرکت unreal technologyیه که امکانات خروجی هم داره ue3 هم از اين ورژن آموزشي داره ؟؟ Mahdi_Rashed 01 شهريور 1388, 19:10بله . ولی هنوز رایگان نشده . فکر کنم 76000 دلار قیمت داره . تازه امکانات خروجی کامل و مستقل هم نداره :) parsa_n1 01 شهريور 1388, 19:32قيمت ليسانسش 76000 دلار هست؟؟؟ Mahdi_Rashed 01 شهريور 1388, 22:09قيمت ليسانسش 76000 دلار هست؟؟؟ قیمت لایسنس نسخه ی آموزشی 76000 دلاره . قیمت نسخه ی اصلی با Editor فکر کنم یک ساله 700000 دلاره که برای باقی موندن اعتبار لاینسن سالانه باید 70000 تا 100000 دلار پرداخت بشه parsa_n1 02 شهريور 1388, 12:48قیمت لایسنس نسخه ی آموزشی 76000 دلاره . قیمت نسخه ی اصلی با Editor فکر کنم یک ساله 700000 دلاره که برای باقی موندن اعتبار لاینسن سالانه باید 70000 تا 100000 دلار پرداخت بشه به نظرم همون FPS Creator خودمون رو كار كنيم بهتره ....:sad: Mahdi_Rashed 02 شهريور 1388, 20:17به نظرم همون FPS Creator خودمون رو كار كنيم بهتره ....:sad: FPS خیلی محدودیت داره . بهتره از موتورهای طراحی بازی Open Source مثل Oger یا Panda Game Engine استفاده کنی. زبانش هم c++ سه :) parsa_n1 03 شهريور 1388, 12:38Fps با اينكه محدوديت داره ولي خيلي ساده هست.براي مبتدي ها كه هيچي بلد نيستن خوبه .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 450]