تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796821759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش خیاطی درس های 15 و 16 و 17


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
آموزش خیاطی درس های 15 و 16 و 17
آموزش خیاطی درس های 15 و 16 و 17 درس شماره 15 (آستین افتاده سرشانه بندی)

1- پارچه را به اندازه 2/1 دور سینه به اضافه 20 سانت تا می زنیم. 2- از دولای بسته پارچه 7 سانت داخل و 9 سانت پایین رفته خط دور گردن جلو را رسم می کنیم. 3- از دولای بسته 2/1 دور سینه به اضافه 20 سانت به سمت چپ رفته از این نقطه 7 سانت پایین می رویم و خط سرشانه را می کنیم. 4- به اندازه قد بلوز به اضافه 5 سانت از سرشانه پایین می رویم «به موازات این نقطه». 5- از دولای بسته 4/1 دور باسن به اضافه 3 سانت به سمت چپ می رویم وخط پهلو را رسم می کنیم. 6- در روی خط پهلو بعد از شیب سرشانه 20 تا 25 سانت پائین می رویم و حلقه آستین را علامت می گذاریم. روش دوخت أ‌) ابتدا از لبه پارچه 5/1 سانت داخل آمده خط سرشانه ها رامی دوزیم. این 5/1 سانت را به سمت جلو و پشت لباس باز می کنیم. سپس لبه این 5/1 سانت را روی لباس چرخ کاری لیفه ایجاد می شود. ب‌) 4 عدد بند درست می کنیم. 2 عدد برای سرشانه راست و 2 عدد برای سرشانه چپ. بعد این بندها از لیفه سرشانه ها رد می کنیم و انتهای بندها را از سمت دور گردن به دوخت دور گردن وصل می کنیم. سمت دیگر بندها را روی سرشانه گره می زنیم. ت‌) سجاف یقه و باقی مانده لباس را مثل درس شماره 1 می دوزیم.

تقسیم بندی خط بالا 45=20+25=2÷50 دور سینه بلندی لباس 65=5+60 قد بلوز گشادی پایین 28=3+25=4÷100 دور باسن پارچه لازم مثل درس شماره9 درس شماره 16 (آستین کیمونو سرشانه جلو چین)

1- برای پشت لباس پارچه را به اندازه 2/1 سرشانه به اضافه قد آستین دولا می کنیم. 2- از دولای بسته پارچه 7 سانت داخل و 4 سانت پایین رفته خط دور گردن پشت را رسم می کنیم. 3- از دولای بسته 2/1 سرشانه به اضافه قد آستین به سمت چپ می رویم. 7 تا 9 سانت برای شیب سرشانه پایین می رویم و خط سرشانه را می کشیم. از این نقطه برای دم آستین 20 سانت پایین می رویم و 2 سانت داخل لباس رفته خط دم آستین را رسم می کنیم. 4- به اندازه بلندی بلوز به اضافه 5 سانت از سرشانه پایین می رویم. 5- در پایین لباس از دولای بسته 4/1 دور باسن به اضافه 3 سانت به سمت چپ می رویم وخط پهلو را می کشیم. جلو لباس 1- تمامی پارچه را برای جلو لباس 2/1 سرشانه به اضافه قد آستین و به اضافه 6 سانت برای چین سرشانه، به اضافه 5 سانت سجاف دولا می کنیم. 2- از دولای باز 5 سانت سجاف می گذاریم و یک خط از پایین تا بالای لباس می کشیم. 3- از دولای باز بعد از سجاف از قسمت بالای لباس 6 سانت داخل می رویم و خط کج تا پایین لباس می کشیم. سپس برش پشت را به صورت کج روی این قرار می دهیم. بعد باقی مانده لباس را روی پارچه جلو به اندازه پشت برش می دهیم. برش پشت را از روی برش جلو بر می داریم. روی برش جلو برای دور گردن جلو بعد از سجاف 7 سانت داخل و 7 سانت پایین رفته خط دور گردن جلو را رسم می کنیم. 4- بعد از خط دور گردن جلو 3 سانت داخل رفته یک پیله 3 سانتی می دهیم و دوباره 3 سانت فاصله و بعد یک پیله 3 سانتی دیگر می دهیم که در واقع 2 تا پیله می شود. روش دوخت اول پیله ها می بندیم، بعد تمام قسمت های این لباس را مثل درس شماره 14 می دوزیم.



تقسیم بندی برای سرشانه پشت 49=30+19=2÷38 سرشانه بلندی پشت و جلو 65=5+60 قد بلوز گشادی پایین 28=3+25=4÷100 دور باسن 55=6+49 برای سرشانه پارچه لازم مثل درس شماره9 درس شماره 17 (آستین کیمونو پفی)

1- پارچه را به اندازه 2/1 سرشانه به اضافه قد آستین تا می زنیم. 2- از دولای بسته پارچه 2/1 سرشانه به اضافه قد آستین به سمت چپ رفته 7 تا 9 سانت پایین می رویم و خط آستین را می کشیم. برای دم آستین 20 سانت پایین آمده، 2 سانت داخل می آییم و دم آستین را می کشیم. 3- از دولای بسته 2/1 سرشانه به اضافه یک سانت داخل، 11 سانت پایین می رویم. یک مستطیل به وجود می آید. این مستطیل را قیچی می کنیم. 4- از دولای بسته در پایین مستطیل برای جلو 8 سانت پایین و 8 سانت داخل رفته دور گردن جلو را می کشیم. 5- از آخر مستطیل 10 سانت پایین می رویم و یک چاک قیچی می کنیم. 6- به اندازه بلندی بلوز به اضافه 5 سانت بعد از مستطیل پایین می رویم. 7- در پایین لباس 4/1 دور باسن به اضافه 3 سانت به سمت چپ می رویم وخط زیر بغل را می کشیم. 1- پشت لباس را از روی جلو روبر می کنیم با این تفاوت که برای دور گردن پشت 8 سانت داخل و 4 سانت پایین خط دور گردن را می کشیم. روش دوخت أ‌) اول سرشانه های پشت و جلو و بعد روی آستین ها را جداگانه به هم می دوزیم. ب‌) قسمت بلندی 11 سانت را به 10 سانت قیچی شده چین می دهیم. ت‌) سپس تمام قسمت های لباس را مثل درس شماره 9 می دوزیم. ث‌) مدل جلو باز یا جلو بسته بودن به دلخواه خودمان است.

تقسیم بندی 49=30+19=2÷38 سرشانه بلندی بلوز 65=5+60 قد بلوز 28=3+25=4÷100 دور باسن پارچه لازم عرض 140=5/1 متر 120=2 متر 90=5/2 متر منبع: khanevadeyema.com/س
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن