تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797709812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزشهای گروهی :<شماره 7> :دیجیتال پینتینگ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزشهای گروهی :<شماره 7> :دیجیتال پینتینگ Mandana 14 بهمن 1385, 19:05با سلام اینم از سری آموزشهای دیجیتال پینتینگ خیلی از بچه ها دیجیتال پینتینگ رو یک غول تصور می کنن.در حالی که برای اینکه یک دیجیتال پینتر خوب باشید واقعا لازم نیست خدای فتوشاپ باشید یا هر چی.مهم این نیست که بتونین کارهایی مثل طرحهای رایان چرچ یا طرحهای لیندا بزنین.مهم اینه که اراده کنین و بتونین اون چیزی رو که توی ذهنتونه به تصویر بکشید.خواه شما بخواهید اسکچ اولیه رو هم توی فتوشاپ بزنید و خواه روی کاغذ، برای شروع اینکار بیشتر از هر چیزی به موارد زیر احتیاج پیدا می کنید: مواد لازم: یک عدد فتوشاپ کمی اطلاعات در مورد طراحی مقدار کمی اطلاعات در زمینه رنگ شناسی اطلاعات بسیار اندک در مورد پرسپکتیو و فضا یک عدد تبلت و در آخر یک ذهن خلاق و جستجوگر که البته این آخری بیشتر از سایر موارد لازمه :دی -------------- من مبحث طراحی انسان رو که نسبتاً هم پیچیده است شروع می کنم و بعد از اتمام از بقیه دوستان هم خواهش می کنم حتماً در بحث شرکت کنن و تجربیاتشونو در اختیار بقیه دوستانشون هم قرار بدن.مخصوصا عزیزانی مثل حامد طالبانی و راورای گل که مسلما کلی میتونیم ازشون استفاده کنیم در این قسمت فقط میخوام برای شروع مراحل طراحی اولیه ی صورت و بعد بدن رو آموزش بدم.ممکنه خیلی از دوستان بگن چه ربطی به فتوشاپ داره ، ممکنه خیلی ها بگن ایبووووووو این کارها رو دیگه حتی بچه ها هم می دونن.اما وقتی میخواید کاری رو شروع کنید همیشه بهتره از اولین مرحله شروع کنید.هر چی خودتون قبلا یاد گرفتین موقع یاد گیری کنار بذارین.بعداً موقع تجربه و کار می تونین ازشون استفاده کنین اما موقع یک آموزش هیچ وقت از هیچ قسمتی تحت این عنوان که این کار رو بلدم صرف نظر نکنین. ای خدا من چقدر حرف مفت میزنم.شروع کنیم دیگه :دی مرحله اول اسکچ کار هست.شما باید یک ایده ی اولیه از طرحتون داشته باشید.می تونید اینکار رو روی کاغذ انجام بدین یا مثل اینکار توی فتوشاپ انجام بدین.مهم اینه که سایز کانویس بزرگ باشه.هرچی بزرگتر باشه دیتیل مبیشتری میشه داشته باشید و کار همگن و تمیزتر از آب در میاد.بهر حال من برای اسکچ زدنم از این قلم استفاده کردم. تناسبات صورت رو به خاطر بسپارید.برای مثال به خطهای سبز و صورتی در طرح زیر دقت کنید. فواصل بین گوشه های دهان و قسمت داخلی چشم ( صورتی ها) یکسان هستند.و بینی در اون مکانی تموم میشه که چشم شروع میشه ( سبزها) و تناسبات دیگه.این به شما کمک می کنه یک اسکچ تقریبا برابر واقعیت بزنید.ولی خوب بهر حال اطلاعاتی هم هستن که خودتونموقع اسکچ زدن از قبل می دونستین( مثلا دهان زیر بینی هه نه بالاش :دی) موقع اسکچ زدن چندین بار کانویس رو flip کنین.در زوایای مختلف اسکچ رو نگاه کنید.یه مواقعی چشم از چپ خیلی خوب به نظر میاد اما از راست نگاه کنین میبینین شبیه مامان غول سفید شده :دی این ایراد از شما نیست.مشکل تطابق مغز و چشمه.و شما با فلیپ کردن طرح در واقع به مغز خودتون کلک می زنین.به عبارت دیگه مخ خودتونو می پیچونین :دی خوب الان شما یک اسکچ سیاه روی زمینه ی سفید دارید.سوال اینه:چجوری رنگش کنم؟ جواب:کافیه یک لایه زیر لایه ی اسکچ درست کنید و مود لایه ی اسکچ رو به multiply تغییر بدید. مرحله ی بعد یعنی رنگ مالی صورت رو فردا میذارم :دی راستی استدعا دارم لطف کنین و اسپم و مرسی و اینا ننویسینفعلا سوالی بود در مورد همین قسمت می تونین بپرسین اما لطف کنین اسپم ممنوع چاکرتون هستم فداتون بشم تنهایی :دی موفق باشید bache + 14 بهمن 1385, 19:34بسیار عالی! GFX Master 15 بهمن 1385, 00:08دوست عزيز مثل اينكه توجه نكرديد چي گفتن؟! اسپم ممنوع! عجيبه واقعا! خوب فكر كنم اين بحث رو خيلي بشه روش مانور داد و دربارش صحبت كرد. بچه هايي مثل شهرام (nakoot) هم بايد تو اين بحث بيشتر شركت كنن. درباره ديجيتال پيتينگ بهترين كار اينه كه طراح بتونه از ابزارهايي كه داره بهترين استفاده رو كنه. مثلا يكي از اين ابزارا براشه. طراح ميتونه با استفاده از براش سايه زني رو انجام بده كه اين سايه زني خودش باعث ايجاد پرسپكتيو تو طرح ميشه. كلا ديجيتال پيتينگ به نظر من 3 مرحله كلي داره: مرحله اولش مرحله اسكچ اوليه يا همون طرح دستي هست كه طراح بوسيله اون يه طرح كلي و شايد خيلي ابتدايي رو ايجاد ميكنه. مثل همين طرحي كه ماندانا بالا ايجاد كرده. مرحله دوم مربوط ميشه به تكميل طرح دستي و رنگ آميزي فلت (Flat) طرح. يعني طراح يه مقدار اون اسكچ اوليه رو تكميل ميكنه و بعد با استفاده از براش خيلي ساده به هر بخشي رنگ مورد نياز اون بخش رو اختصاص ميده و اينكار رو در نهايت سادگي انجام ميده. مرحله سوم كه مرحله آخر هست مربوط ميشه به تكميل نهايي طرح. يعني طراح تو اين مرحله بايد با استفاده از ابزارهايي كه در اختيار داره سعي كنه به بهترين شكل منظورش رو به بيننده برسونه. يعني مثلا با استفاده از انواع براشها و ابزاراي ديگه سعي كنه سايه ها، روشناييها، برآمدگيها و فرورفتگيها و ... رو نشون بده. البته ضعف تو هر كدوم از اين 3 مرحله هم آخرش باعث يه ضعف كلي تو طرح ميشه. يعني طراحي كه مثلا نميتونه خيلي خوب مرحله سوم و نهايي رو اجرا كنه نبايد انتظار داشته باشه كه حتي اگر بهترين طرح دستي رو هم ايجاد كرده بوده بتونه نتيجه قابل قبولي رو بگيره. اين 3 تا مرحله كاملا به هم وابسته هستن. موفق باشيد. S4DEGH 15 بهمن 1385, 00:12خوب بيد ... ادامه بديد استفاده كنيم . nima_dsnr 15 بهمن 1385, 00:37اول تشکر می کنم از مدیران که این بحث رو راه انداختند... بعد می خواستم خواهش کنم اگر از اططلاحات مربوط به گرافیک استفاده می کنید (چه تا حالا چه از این به بعد) یکمی در موردش توضیح بدین تا منی که تا حالا گرافیک کار نکردم یه را ست اومدم سراغ فتوشاپ هم سر در بیارم. اصطلاحاتی مثل flat (که سارا خانم توضیح داد) یا کانویس یا... مثلا اینجا از 5 کلمه 3 تاش مال فوق دکتراس و فقط 4 تاش زیر دیپلمه موقع اسکچ زدن چندین بار کانویس رو flip کنین. مرسی ققنوس 15 بهمن 1385, 01:44یه چیزی من اضافه کنم. پینتینگ رو هیچ وقت نمیشه به صورت تئوری یاد گرفت. آب در هاون زدنه حتما باید یه مثال عملی کنارش باشه تا بقیه با انجام دادن اون یاد بگیرن. یه استپ به استپ می تونه خوب باشه البته اگه بقیه همراهی کنن. Mandana 15 بهمن 1385, 05:56اولا از عرفان عزیز که با اسپمهاشون به بنده قوت قلب میدن بسی تشکر می کنم.باشه بعداً یه کارت قرمز طلبش :دی از توضیحات سارا هم ممنونم و گوش صادق رو میپیچونم و اما جواب نیما: به صفحه ای که شما دارین توش طراحیمی کنین میگن کانویس.convas. مثلا مسیر image>image size و image>convas size رو برو تا بیشتر متوجه منظورم بشی. در مورد فلیپ کردن هم منظور انواع فلیپ اعم از horizontal و vertical منظورم بود.برای درک بیشتر این قسمت هم میتونی توی یک لایه ی جدید چیزی بگشی و مسیر زیر edit>transform>flip horizontal و یا edit>transform>flip vertical رو انجام بدی تا بیشتر متوجه منظورم بشی.منظور تقریبا همون mirror کردنه. در جواب هادی باید بگم کاملا درسته.منهم نگفتم قراره کاملا پینتینگ رو آموزش بدم.اصول اولیه رو من میگم دیگه بقیه اش با همت خودتونه. در مورد مثال عملی هم والا من دارم همین کار رو می کنم دیگه!!!! توی مراحل بعدش همین اسکچ که توی آموزش گذاشتم رنگ میخوره و سایه ها و های لایتها بهش اضافه میشه.سعی می کنم یه سری هم به صورت عملی بذارم تا دوستان بیشتر متوجه بشم.بهر حال بابت نظرات همگی ممنون و موفق باشید.من برم که امروز من بدبخت کلاس دارم :دی GFX Master 15 بهمن 1385, 14:04نيما در مورد رنگ آميزي فلت پرسيده بودي. كلا فلت كه معنيش ميشه مسطح. مثلا ميگن مانيتور فلت يعني مانيتوري كه صفحه كاملا صاف و يه دستي داره. در مورد رنگ اميزي هم معني فلت فرقي نميكنه. وقتي شما يه قسمتي از طرح رو انتخاب كني و با سطل رنگ داخلش رو پر از يه رنگ خاص كني رنگ آميزي فلت انجام دادي. حالا اگر بياي روي اين رنگ آميزي با سايه زدن حالت پرسپكتيو ايجاد كني و سايه ها و روشنايي هاي طرح رو نشون بدي ديگه رنگ اون حالت صاف و مسطح رو نداره و از حالت فلت خارج ميشه. اگر متوجه نشدي بگو بيشتر توضيح بدم. nima_dsnr 15 بهمن 1385, 14:14ممنون واضح بود. ما منتظریم ماندانا مرحله دوم رو نصف شب بزاره... nima_dsnr 19 بهمن 1385, 20:15راست میگه... بجه ها بهتره یکمی این جمله ها رو با هم مرور کنیم و به یاد بیاریم : نوشته شده توسط ماندانا من مبحث طراحی انسان رو که نسبتاً هم پیچیده است شروع می کنم و بعد از اتمام از بقیه دوستان هم خواهش می کنم حتماً در بحث شرکت کنن و تجربیاتشونو در اختیار بقیه دوستانشون هم قرار بدن.مخصوصا عزیزانی مثل حامد طالبانی و راورای گل که مسلما کلی میتونیم ازشون استفاده کنیم نوشته شده توسط سارا خوب فكر كنم اين بحث رو خيلي بشه روش مانور داد و دربارش صحبت كرد. بچه هايي مثل شهرام (nakoot) هم بايد تو اين بحث بيشتر شركت كنن. خوب اگه ماندانا کار داره یکی دیگه که بلده بجمبه... من نهایتا 1 هفته دیگه باهاتون می تونم باشم. AMiR 19 بهمن 1385, 22:49ماندانا خانوم توي تعطيلاتن Mandana 19 فروردين 1386, 14:51بهر حال عید هم تموم شد و باید به ادامه ی تاپیک بپردازیم واقعا نمی دونم هیچ کس دیگه ای نیست با من توی تاپیک همکاری کنه؟باشه تا اونجایی که بتونم تنهایی ادامه اش میدم پستهای اضافه و اسپمجات هم پاک شدن موفق باشید حالا شروع می کنیم به استفاده از رنگها.من از رنگهای استاندارد استفاده کردم: لایه ی flatcolors رو انتخاب کنید و نواحی اشاره شده رو با سه رنگ داده شده پر کنید. من با ابزار brush tool با اپاسیتی و فلو 100% استفاده کردم.ولی شما می تونید نواحی لازم رو سلکت کنید و با سطل رنگ نواحی انتخاب شده رو پر کنید مهم نیست چجوری این کار رو انجام میدین فقط باید شبیه نمونه ی گذاشته شده بشه.اوه راستی شما می تونین چشمها و ابروها رو رنگ کنید.من بدون هیچ دلیلی اینکار رو بعدا انجام میدم حالا یک لایه در زیر لایه ی اسکچتون درست کنید.اسمشو بذارین lines .حالا اپاسیتی لایه ی اسکچ رو یه چیزی در حدود 30% بگذارید.و دوباره لایه ی lines رو سلکت کنید.اگه نمی تونین درست اون مراحلی که گفتم رو انجام بدید، من نمونه ای از لایه هام رو در اینجا گذاشتم که ترتیب لایه های شما هم باید اینجوری باشه: حالا رنگ foreground color رو مشکی انتخاب کنید.براش مورد نظرتون رو انتخاب کنید و شروع کنید به کشیدن دوباره ی اسکچتون.منتها این دفعه با دقت خطها رو بکشید و بر فرض ابروها و مژه ها رو دقیقا همون جوری که در حالت واقعی هستند بکشید. در کل جاهایی که تیره به نظر میان مثل مژه ها و ابروها و حفره بینی و غیره روبا این سیاه دوباره نقاشی کنید به نمونه هایی که در زیر گذاشتم توجه کنید تا بهتر متوجه منظورم بشین: || / در مرحله ی بعد به نورپردازی طرح می پردازیم.فکر کنم طولانی ترین و در عین حال مهم ترین قسمت دیجیتال پینتینگ همین نورپردازی طرح باشه موفق باشید kambiz.elf 25 فروردين 1386, 01:15سلام ماندانا فكر كنم جزء اون مواردي كه براي ايجاد ديجيتال پيننتينگ گفتي لازم هست به نظر من داشتن قلم نوري هم باشه چون با موس واقعا كشيدن نقاشي تو فتوشاپ سخته . Mandana 25 فروردين 1386, 03:00یک عدد فتوشاپ کمی اطلاعات در مورد طراحی مقدار کمی اطلاعات در زمینه رنگ شناسی اطلاعات بسیار اندک در مورد پرسپکتیو و فضا یک عدد تبلت و در آخر یک ذهن خلاق و جستجوگر که البته این آخری بیشتر از سایر موارد لازمه :دی :دی مقسی کامبیز جان دیگه داشتم ازین تاپیک نا امید می شدم تبلت رو که نوشته بیدم :پی kambiz.elf 25 فروردين 1386, 05:16سلام اوه شرمنده نديدم . ولي براي رونق مبحث فكر كنم اگه چند تا از اساتيد يه خورده توضيح بدن كار شما هم رونق مي گيره . البته من اسم نمي برم چون ممكنه ناراحت بشن ولي سارا خانم اسم چند نفر رو گفتن . راستش من اين تايپك كه ديدم خيلي خوشحال شدم چون خيلي دوست دارم ياد بگيرم ميخواستم از ماندانا تشكر كنم براي ايجادش چون گفته بود تاپيك الكي نزنيد ما هم نزديم : دي دكمه زديم :دي Mandana 27 خرداد 1386, 11:29خوب اینم مرحله ی آخر آموزش.خداییش خیلی زیاد بود برا همین ترجمه اش یه مقدار زیادی طول کشید ببشقین خلاصه سرگرمی ما هم تازه شروع میشه.شما باید تصمیم بگیرید که نور از کدوم طرف بتابه( منبع نور کجا باشه) من نظرم این بود که یک منبع نور در سمت چپ صورت قرار بدم، نه اینکه دقیقن موازی صورت باشه، بلکه تا حدی مایل بتابه.همچنین یک منبع نوری ثانویه، یک جای از رو به رو بتابانید که این ور دوم خودش باعث جلوگیری از به وجود آمدن سایه های سیاه رنگ توسط نور سمت راست میشود.در تصویر سمت چپ، سعی من بر این بود که توضیح بدهم چگونه سایه ها توسط منبع نوری باید به وجود بیایند( شاید در کار شما کمک بکند) مردم اکثرن در مورد سایه زدن و نور انداختن از من سوال می کنند!!! ( از من نه ها!!!! از کسی که آموزش رو نوشته البته :دی_مترجم) فقط می تونم بگم که بطور منطقی و در قالب کلمات توضیح دادن این قضیه کمی مشکل ئه.یک چراغ مطالعه آماده کنید و در مقابل یک آیینه بنشینید و مشاهده کنید که وقتی لامپ را حرکت می دهید، موقعیت سایه ها چگونه تغییر می کند و زمانی که یک نور دیگر اضافه می کنید، چه اتفاقی می افتد اکنون می توانید لایه ی طرح اولیه را مخفی کرده و یک لایه ی جدید بالای flat-color ایجاد نموده و آن را lighting نامگذاری کرده، سپس انتخابش کنید حالا ابزار brush رو انتخاب کرده ( flow:20 opacity:20) و نقاشی و سایه گذاری را شروع کنید در مرحله ی بعد سایه روشن(highlighting) زده و با ابزار smudge آن را محو کنید... اما تصویر در این جا خیلی تخت(flat) به نظر می رسد و احتیاج به کنتراست بیشتری دارد! پس برای همین است که ما دوباره از ابزار brush استفاده کرده و این نقاطی را که نور حداقل به آنها می تابد را تیره تر می کنیم. اما باز هم تصویر یک جورهایی عجیب و یک نواخت به نظر می رسه.انگار یک چیزی کم داره :-/ _درسته!!!! رنگ های عمیق تر! یک لایه ی جدید ساخته و آن را ry بنامید.انتخابش کنید و در ابتدا مقدار کمی رنگ قرمز در اطراف نقاط سایه دار اضافه کنید.همچنین می توانید از این رنگ برای ایجاد مقادیر ناچیزی سایه استفاده کنید.مثل استخوان گونه _ از یک قرمز پر رنگ تر برای لب ها استفاده کنید و سپس زرد را در اطراف نقاط سایه-روشن (highlight) استفاده نمایید:} ابزار smudge ( محو کردن) حالا لایه های flat-color,highlight , RY را با یکدیگر ادغام کنید( اگر ابتدا RYرا انتخاب کرده و با دو لایه ی بعدی آن را لینک کنید و سپس ctrl+E را بزنید کار شما خیلی سریع تر پیش می رود) این لایه ی جدید را face بنامید اکنون خطوط را انتخاب کرده و این خطوط را محو کرده تا زمانی که شبیه خطوط نباشند بلکه شبیه شکل زیر شوند: شما می توانید lines , face را با هم ادغام کنید.ما هنوز هم نقاطی را داریم که می توانند تیره تر یا روشن تر(براق تر) شوند خصوصن در اطراف چشم ها.پس ابزار burn یا dodge را انتخاب کرده و لذت ببریدجدا از سایز براش، تنظیمات زیر پیشنهاد می شود: می توانید با تنظیمات زیر، میزان saturation تصویر را نیز افزایش دهید mode:desaturate flow:20% برای desaturate کردن دوباره اگر تمامی مراحل را کامل و درست انجام دهید، مرحله ی 9 آخرین قسمت کار خواهد بود.اما بعضی وقتها نمی شود، یعنی لازم است به مراحل قبلی رفته تا چیزی را درست کرده، اضافه یا کم کنیم تا یک تصویر کامل به دست آوریم.پس در مرحله ی 10 دنبال نواقص بگردید و ان ها را اصلاح کنید.فراموش نکنید که تصویر را افقی(flip) بکیند، یک سری جزئیات بیشتر به چشم ها اضافه کنید، تعدادی خال روی صورتش گذاشته و یک روسری عجیب نیز بر سرش بکنید آخیش.بالاخره تموم شد دستام از کتف کنده شد موفق باشید Shouli 27 خرداد 1386, 13:10ایول -- بابا گل کاشتی ... فاز مثبت گرفتم -- ولی را اینقدر چشماش با هم فاصله دارن ؟ h.khafan 27 خرداد 1386, 13:25یه سوال ؟ میشه دقیقا بگی اینو تو چه سایز و چه رزولیشنی کار کردی ؟ Mandana 27 خرداد 1386, 13:26فاصله ی چشمهاش زیاد نیست.کلن فاصله ی بین دو تاچشم، برابر با اندازه ی طول یک چشم ئه.اما هر چی فاصله ی ابروها بیشتر باشه، طبیعتن فاصله ی چشمها هم بیشتر دیده میشه.برای همینه که کسایی که ابروهای به هم پیوسته دارن، اغلب اخمو به نظر میان و چشمهاشون نزدیک به هم به نظر می رسه:} فعلن Mandana 27 خرداد 1386, 13:28یه سوال ؟ میشه دقیقا بگی اینو تو چه سایز و چه رزولیشنی کار کردی ؟ یه سوال.خوندی؟نوشتم ترجمه اس:} :دی مرحله اول اسکچ کار هست.شما باید یک ایده ی اولیه از طرحتون داشته باشید.می تونید اینکار رو روی کاغذ انجام بدین یا مثل اینکار توی فتوشاپ انجام بدین.مهم اینه که سایز کانویس بزرگ باشه.هرچی بزرگتر باشه دیتیل مبیشتری میشه داشته باشید و کار همگن و تمیزتر از آب در میاد من خودم همیشه A 4 کار می کنم.اما طرح آخر میشه 600 در 800 :دی h.khafan 27 خرداد 1386, 13:48نه . اون موقع نخونده بودم .:d دیس کردم بعد خوندم. این کجا بود ما ندیده بودیم ! خوب همون خودت اچارتو رو چه رزولیشنی میزاری ؟ همون 72 ؟ (برا چاپ که نیست یحتمل همون 72 ئه نه ؟) بعد اگه رو 72 باشه که خیلی کوچول میشه که اصلات نمیشه رو چشمو اینا کار کرد. Mandana 27 خرداد 1386, 14:14نه من 300 میگیرم اما آخرش انقدر که کوچیک میشه، 600 در 800 و با رزولوشن 72 اش می کنم.اون موقه تازه احساس می کنم یه مقدار قشنگ شده[فقط کاربران عضو شده میتوانند این لینک ر




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 780]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن