تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797636983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دکوراسیون گرم برای تمام فصول


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: کاربرد رنگ‌هاي تند و تاثيرگذار دکوراسیون گرم برای تمام فصول يكي از راه‌هاي مهم براي داشتن خانه‌اي گرم و صميمي، استفاده از رنگ‌هاي گرم و گاهي نيز بهره‌گيري از رنگ‌هاي متضاد به طرزي چشم‌گير است. استفاده از رنگ‌هاي قوي و روشن، خانه را درخشان و پرتلالو مي‌سازد.
برترین مجله اینترنتی ایران
يكي از راه‌هاي مهم براي داشتن خانه‌اي گرم و صميمي، استفاده از رنگ‌هاي گرم و گاهي نيز بهره‌گيري از رنگ‌هاي متضاد به طرزي چشم‌گير است. استفاده از رنگ‌هاي قوي و روشن، خانه را درخشان و پرتلالو مي‌سازد. اين جلوه وحشي و خاص براي همه افراد نمي‌تواند كارآمد و صحيح باشد و بايد با احتياط و دقت از رنگ‌هاي گرم و قوي در دكوراسيون خانه استفاده شود تا اين رنگ‌ها به دكوراسيون شما جذابيت و زيبايي ببخشند. اكثر افراد نگران اين هستند كه ممكن است رنگ‌هاي گرم خانه را شعله‌ور و خفه كنند، در حالي كه اين نگراني بي‌مورد است. رنگ‌هاي تند و قوي از قبيل رنگ گل‌ها، رنگ آسمان در هنگام ظهر يا رنگ برگ‌هاي نوشكفته و تازه و بسياري از رنگ‌هاي زنده و قوي ديگر كه در طبيعت وجود دارند، مولد نشاط و طراوت در خانه هستند نه خفگي و گرفتگي. از به كار بردن اين نوع رنگ‌ها در دكوراسيون خانه خود نهراسيد و شجاعانه اين راه را بيازماييد. استفاده از قطعاتي به رنگ‌هاي گرم و قوي در دكوراسيون، مي‌تواند به تعريف فضا و جاري ساختن انرژي در فضا منجر شود. رنگ‌هاي گرم براي دكوراسيون يك اتاق نشيمن دوستانه و صميمي، اتاق كودك، آشپزخانه‌اي نشاط‌آور و هم‌چنين اتاق غذاخوري، مي‌تواند ايده‌آل و مناسب باشد. به طور كلي رنگ‌هاي گرم و قوي براي فضاهاي پر رفت و آمد و پويا كه فعاليت و جنب و جوش زيادي در آنجا رخ مي‌دهد، گزينه‌هاي بسيار خوبي هستند؛ به خصوص اگر اين فضاها از نظر معماري رو به شمال يا رو به شرق و از نور طبيعي كمي بهره‌مند باشند. اگر تمايل داريد كه از تند و زننده شدن بيش از اندازه دكوراسيون فضا به دليل وجود رنگ‌هاي گرم و قوي پيشگيري كنيد، از مخلوط كردن رنگ‌هاي گرم با رنگ سفيد، و ملايم كردن آن‌ها بپرهيزيد؛ به جاي اين كار، رنگ‌هاي گرم را با همان تندي و قدرتي كه دارند در دكوراسيون استفاده كنيد و براي تلطيف فضا رنگ سفيد (يا رنگ‌هاي مايل به سفيد) يا مقداري رنگ طبيعي را كنار رنگ‌هاي گرم قرار دهيد و با هم هم‌نشين سازيد؛ در اين صورت تاثير رنگ‌هاي گرم مختل نخواهد شد و در عين حال از آزاردهنده بودن اين رنگ‌ها جلوگيري شده و احساس حاكم بر فضا تلطيف مي‌شود. در اتاقي كه از رنگ‌هاي گرم و قوي براي دكوراسيون آن استفاده مي‌شود، سقف، ابزارها و وسايل چوبي را با رنگ سفيد رنگ‌آميزي كنيد تا چشم افراد مجالي براي استراحت داشته باشد. استفاده از مبلمان و كاناپه‌اي با رنگ كرم نيز مي‌تواند همين تاثير را داشته باشد. رنگ‌هاي گرم مكمل خوبي براي اشياء و قسمت‌هاي چوبي با رنگ طبيعي چوب هستند. با اضافه كردن بافت‌هاي تاثيرگذار و باثبات مانند يك قاليچه به فضا و هم‌چنين با قراردادن متريال طبيعي از قبيل بامبو و سنگ‌ها در دكوراسيون آن، تعادل ايجاد كنيد و اگر تمايل داريد سبك دكوراسيون به سمت بالي‌وود سوق داده شود، از پارچه‌هاي حرير و سيلك در رنگ‌هاي تند و گرم، بيشتر استفاده كنيد.

 در اين تصوير كف‌پوش چوبي، هماهنگي زيادي با رنگ‌هاي گرم و مات موجود در دكوراسيون دارد. سوزانندگي و شعله‌وري ديوارهاي نارنجي رنگ و سرويس غذاخوري قرمز تند با وجود كاناپه‌هاي آبي رنگ تعديل شده و حرارت آن‌ها با خنكي رنگ آبي فروكش كرده است. اين تصوير نشان‌دهنده دكوراسيوني كاملا مدرن و نشاط‌آور است. رنگ‌هاي تند و قوي مي‌توانند پس از يك روز پركار و پر كش‌وقوس، براي افراد نشاط‌آور و تسكين‌دهنده باشند. در ادامه مطلب نمونه‌هايي را از فضاهاي مختلف برايتان آورده‌ايم كه در آن‌ها از رنگ‌هاي تند و پويا براي نشاط آور و پرانرژي كردن فضا استفاده شده است. در اين تصاوير از رنگ‌ها و سطوح طبيعي مانند سنگ‌ها، چوب و پارچه‌هايي با بافت طبيعي براي تكميل رنگ‌هاي دراماتيك موجود در دكوراسيون استفاده شده است.

· در اين تصوير بين رنگ صورتي تند و گرمي كه براي ديوار استفاده شده و رنگ آبي قاليچه تضادي فاحش و اصولي وجود دارد. اين دكوراسيون با اكسسوري‌هاي مناسب و تابلوي نقاشي بسيار زيبا و متناسبي كه به خوبي انتخاب شده، به زيبايي كامل شده است.

· نقاشي تنها يك ديوار با رنگي گرم سبب شده تا از خفه و گرفته شدن فضا جلوگيري شود.

·استفاده از رنگ‌هاي نارنجي، قرمز و زرد در دكوراسيون اين آشپزخانه، به طرز شگفت‌انگيزي فضا را پر انرژي و پويا كرده است. استفاده از مقداري رنگ سفيد و هم‌چنين عناصر نقره‌اي رنگ سبب تعديل فضا شده و به چشم‌ها مجالي براي استراحت داده است.

· رنگ قرمز گوجه‌اي كه براي ديوارها استفاده شده است، در شيد رومي و صندلي‌هاي موجود در دكوراسيون نيز به چشم مي‌خورد و اين امر، سبب انجسام در دكوراسيون شده است. كابينت‌هاي سفيدرنگ نيز دكوراسيون فضا را تعديل و تلطيف كرده‌اند.

· رنگ آبي گرمسيري و سبز ليمويي و مقداري زرد كه در اين دكوراسيون به چشم مي‌خورد، سبب شده تا احساسي آرام و تسكين دهنده متعلق به سبك هندي در فضا القا شود.

رنگ‌ها در دكوراسيون آشپزخانه هر خانه‌اي، به عنوان قلب آن خانه از اهميت زيادي برخوردارند و انتخاب رنگ براي اين فضاي مهم و كليدي در خانه بسيار مهم و حساس است. يكي از گزينه‌هاي مناسب و ايده‌آل براي رنگ دكوراسيون آشپزخانه، خانواده رنگ‌هاي گرم هستند كه مي‌توانند انرژي و نشاط لازم در اين فضا را به خوبي تامين كنند. آشپزخانه فضايي است كه در آن بايد احساس شادي و نشاط حكم‌فرما باشد و رنگ‌هاي گرم به خوبي مي‌توانند اين كار را انجام دهند. در اين آشپزخانه زيبا و مدرن تضاد موجود بين كابينت‌هاي قرمز مات با ديوارهاي سفيد، كانترهاي مشكي و جزئيات نقره‌اي رنگ، توانسته به مقدار زيادي زيبا و شيك جلوه كند و محيطي سراسر انرژي را به وجود آورد. حال به حالت‌هاي مختلف براي دكوراسيون اين آشپزخانه توجه كنيد:

· آبي ملايم رنگي بسيار تسكين دهنده و ملايم است كه در اين تصوير براي ديوارها استفاده شده، در عين حال، طيف تيره آبي، مي‌تواند به خوبي قسمت‌هاي مختلف فضا را تعريف و تفكيك كند. تركيب آبي و سفيد تركيبي كلاسيك است و براي دكوراسيون آشپزخانه زوجي بسيار مناسب به شمار مي‌رود.

· ديوارهاي قرمز و سبز در كنار كف‌پوشي مشكي توانسته سبكي منحصر به فرد كه متعلق دهه 1950 است براي دكوراسيون اين آشپزخانه تداعي كند.

·در دكوراسيون اين آشپزخانه، ديوارهاي نارنجي و زرد به مقدار زيادي جلب توجه مي‌كنند و وجود كابينت‌هاي شكلاتي ساده و كف‌پوشي بژ، تعادل لازم را براي اين دكوراسيون بوجود آورده است.

· زرد، رنگي نشاط‌آور و انرژي‌زاست كه در اين دكوراسيون با كابينت‌هاي سفيد رنگ هم‌نشين شده است؛ هر روز صبح با ديدن اين آشپزخانه مي‌توانيد انرژي لازم براي كل روز را كسب كنيد.

· كف‌پوش تيره اين دكوراسيون، فضاي آشپزخانه را صميمي و خودماني كرده است و اين تيرگي كف با استفاده از طيف‌هاي ملايم و تيره‌رنگ آبي براي ديوارها تعديل شده است.

· سبز ليمويي كه براي ديوارها در اين دكوراسيون استفاده شده، از جمله رنگ‌هاي بسيار مناسب براي دكوراسيون آشپزخانه است كه در اين تصوير در كنار كابينت‌هاي آبي رويال (لاجوردي) استفاده شده و تضادي چشم‌گير و خوشايند به وجود آورده است.

·  كابينت‌هاي سبز رنگ در اين دكوراسيون، تضادي قوي با ديوارها و كف‌پوش سفيد دارد كه توانسته احساسي خوشمزه و دلچسب در فضا ايجاد كند.

·  كابينت‌هاي قرمز در اين دكوراسيون، هارموني و هماهنگي زيبايي با ديوارهاي نارنجي رنگ دارد و فضايي گرم و صميمي به وجود آورده است.  باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1513]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن