تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793457582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محبــوب‌ هميشـــگي خانم ها!


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: پرفروش‌ترين محصولات زنانه برندهاي معروف در بهار90 محبــوب‌ هميشـــگي خانم ها! پرفروش‌ترين‌ها، هميشه جديدترين‌ها نيستند. پرفروش‌ترين‌ها، محبوب‌ترين‌ها هستند، آنها رابشناسيد و بخريد
برترین مجله اینترنتی ایران


  خانم خلبانچند وقتي است كه بعد از عينك‌هاي ويفرر عينك‌هاي درشت دهه شصتي عينك‌هاي سبك خلباني رايج شده‌اند. پرادا جزو نخستين برندهايي بود كه چنين عينك‌هاي آفتابي‌ را عرضه كرد. اين عينك آفتابي طراحي پرادا، پرفروش‌ترين محصول اين برند در ميان عينك‌هايش است؛ عينكي كه به‌صورت‌هاي گرد و بيضي خيلي مي‌آيد.

     همراه با سوار وفسكيقطعا در فصل‌هاي گرم سال عينك آفتابي‌ها با استقبال بيشتري براي فروش روبه‌رو مي‌شوند. بولگاري هم از آن برندهايي است كه علاوه‌بر عطرها و ادكلن‌هايش، عينك آفتابي‌هاي مشهوري دارد. جالب اينجاست كه يكي از پرفروش‌ترين محصولات اين برند در فصل گذشته، يك عينك آفتابي با قابي بزرگ است كه در كناره‌ها، سنگ‌هاي قيمتي سوار وفسكي تعبيه شده است.

     تركيب زرد و سفيدبرندي كه هميشه جواهرات رسمي و زيبايي ارائه مي‌دهد، اين بار هم توانسته در اين زمينه به موفقيت چشمگيري دست پيدا كند. پرفروش‌ترين محصول برند لوئيس هيل، در اين فصل، يك انگشتر خيلي خاص بوده كه البته جزو نمونه‌هاي جديد اين برند نيست. اين انگشتر تركيبي از طلاي زرد و سفيد است.

    گوجه‌اي شيكقطعا چنين كيف شيكي بايد هم يكي از پرفروش‌ترين‌هاي فصل گذشته باشد. اين كيف كه البته يكي از نمونه‌هاي جديد دلچه‌اندگاباناست، خيلي زود به يكي از محبوب‌ترين محصولات فصل تبديل شد؛ كيفي چرمي با رنگي گوجه‌اي- نارنجي كه حالتي چمداني دارد و هم دسته كوتاهي دارد و هم دسته بلندي براي سرشانه.

    فرشته يا ابليس؟عطرهاي توليدي كمپاني ژيوانشي را خانم‌ها مي‌شناسند. اين عطر، چندسالي است كه به بازار آمده اما هنوز هم يكي از پرفروش‌ترين محصولات اين شركت است، عطري كه در ايران هم عرضه مي‌شود، همراه با رايحه‌اي تقريبا خنك و البته شيرين. اين عطر در ايران هم خيلي وقت است كه آمده و با نام «فرشته يا ابليس» معروف شده.

     جادار و خوشنامكيف و كفش‌هاي فندي به جنس خوب و طرح متفاوت معروفند، اما پرفروش‌ترين محصول زنانه فندي در فصل گذشته، يك كيف پول است كه با لوگوي معروف فندي خودنمايي مي‌كند. اين كيف پول به‌دليل جنس خوب، مارك معتبر و البته جادار بودن توانسته در ميان محصولات فندي تبديل به نمونه‌اي بي‌بديل شود.

    ساعت يا دستبند؟شايد در ايران گوچي را بيشتر با كيف‌ها و كفش‌هايش بشناسند، اما شايد بهتر باشد بدانيد كه در فصل گذشته، پرفروش‌ترين محصول برند خوشنام گوچي، يك ساعت مچي است كه اتفاقا مناسب خانم‌هاي جوان است. ساعت مچي كه صفحه‌اش در دل بند فلزي‌اش قرار گرفته و بيشتر به دستبندي پوشيده شده با آرم معروف گوچي (دو حرف G روبه‌روي هم) شباهت دارد تا ساعت مچي.

    همه آنچه پوست‌تان مي‌خواهدبرند جورجيو آرماني هم در ايران بيشتر با لباس‌ها (به‌خصوص مردانه‌هاي شيك) شناخته شده. اما جالب است كه يكي از محصولات زنانه پرفروشش در فصل گذشته، پكيجي كامل از لوازم صورت است. پكيجي شامل كرم مرطوب‌كننده، آب‌رسان پوست، كرم‌پودر و فيكساتور همراه با برس آن‌كه همگي در يك كيف جمع‌و‌جور گرد هم آمده‌اند.

    براي فصل گرمابا اينكه ديور را در ايران بيشتر با عطرها، لوازم آرايشي و روسري‌هاي زيبا مي‌شناسند اما اين فصل، پرفروش‌ترين محصولش يك جفت صندل سفيد با پاشنه 7 سانتي‌متري بوده است؛ صندل‌هايي كه براي فصل گرما واقعا زيبا هستند. اين صندل هم حالت رسمي دارد و هم كمي اسپرت است و همين حالتش باعث شده كه خيلي طرفدار پيدا كند.

    معجزه قد بلنديكي از محصولاتي كه ابتداي بهار و تابستان 2011 توسط برند «بِ بِ» رونمايي شد، صندلي بود كه خيلي زود تبديل به يكي از محصولات محبوب فصل گذشته اين كمپاني شد. اين صندل تلفيقي از چرم و چوب است و البته قد خانم‌ها را چيزي حدود 10 سانتي‌متر بلندتر مي‌كند. شايد دليل محبوبيتش هم همين معجزه‌اش باشد!

 اكو: دلفين متفاوت!ديگر همه اكو را با كفش‌هاي استاندارد همراه با كفي‌هاي طبي مي‌شناسند. اين برند كه در ايران هم نمايندگي دارد، در فصل گذشته يكي از متفاوت‌ترين طرح‌هاي زنانه‌اش را به بازار عرضه كرد كه اتفاقا تبديل شد به يكي از پرفروش‌ترين‌هاي فصل؛ كفشي با الهام از طبيعت. شما با ديدن اين كفش اسپرت دخترانه ياد دلفين نمي‌افتيد؟ باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 723]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن