تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796816888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه رنگ‌های گرم را تجربه کنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: همه رنگ‌های گرم را تجربه کنید رنگ‌های گرم سبب می‌شوند حال و هوا و احساسی گرم و صمیمی در فضا حاکم شود. رنگ‌های گرم هنگام غروب آفتاب که فضا کم‌جان و بی‌نور می‌شود می‌توانند بسیار تند و پراحساس جلوه کنند.
برترین مجله اینترنتی ایران
گرمای رنگ‌هایی که در خانواده گرم جای دارند بسته به میزان رنگ قرمزی است که در آنها وجود دارد. برای مثال رنگ ارغوانی نسبت به طیف‌های رنگ آبی گرم‌تر است. برای ایده گرفتن و شناختن بیشتر رنگ‌های گرم به ادویه‌جات نگاه کنید؛ مثلا رنگ زعفران، دارچین و فلفل قرمز جزء رنگ‌های گرم قوی محسوب می‌شوند. رنگ‌های گرم و قوی فضا را گرم و صمیمی و خودمانی می‌کنند، از این رو این نوع رنگ‌ها برای دکوراسیون فضاهای بزرگ که معمولا سرد و بی‌روح به نظر می‌رسند مناسبند. همچنین رنگ زرد آفتابی به عنوان یک رنگ گرم برای اتاق‌هایی که دارای نورگیر کمی هستند و از نور طبیعی محرومند انتخاب مناسبی است. از لحاظ تاریخی، رنگ‌های موجود در خانواده گرم جزء گزینه‌های پر استفاده در دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری در فضاهای رسمی محسوب می‌شدند، اما این رنگ‌ها در آشپزخانه نیز می‌توانند به بهترین نحو جلوه کنند و تاثیر بگذارند. اغلب رنگ‌های گرم در مقابل آسیب دیدن و کثیف شدن نیز مقاومت بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر دارند. رنگ‌های گرم، تند و قوی مانند دارچینی و ارغوانی چرک، احساس رویش و جلوه چشمگیری را به اتاق شما می‌دهند. رنگ‌های گرم غیرجدی‌تر مانند صورتی، زمانی که کنار رنگ دیگر مانند قهوه‌ای شکلاتی قرار می‌گیرند جلوه‌ای جدی‌تر می‌گیرند و بهتر دیده می‌شوند. این رنگ‌ها به دلیل قدرت و نیرویی که دارند باید با عناصر دیگر دکوراسیونی که مانند خودشان قدرتمند و تاثیرگذار هستند مانند شومینه، جزئیات معماری برجسته یا مجسمه‌ها و آباژورهای متالیک و برنز در چیدمان هماهنگ و متعادل شوند. بافت‌هایی که می‌توانند به خوبی در این زمینه تاثیرگذار باشند، بافت‌هایی قوی اما ساده هستند: چوب‌های ماهاگونی تیره، سنگ و آجر. در بافت‌های لطیف‌تر نیز می‌توان از پارچه‌های مخمل در کنار رنگ‌های گرم استفاده کرد. تکنیک‌هایی مثل رنگ‌شویی نیز از جمله تکنیک‌های پراستفاده و موثر برای ایجاد بافت بر رنگ‌های گرم به خصوص رنگ‌هایی با تناژ خاکی مانند آجری، قهوه‌ای گرم یا نارنجی تیره هستند. همانطور که گفته شد رنگ‌های گرم شخصیت و صمیمیتی وافر به اتاق می‌بخشند: این راه خوبی برای پیوند دادن گذشته به زمان حال است. هنوز فریم‌های طلایی آینه و شمعدان‌های طلایی که جلوه‌ای آنتیک دارند می‌توانند جلوه‌ای گیرا و گرم به فضا ببخشند. هنوز هم مبلمان چوبی تیره می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه‌دارد و زمینه جذابی برای دکوراسیون اتاق نشیمن خانه شما باشد. برای تاثیرگذاری بیشتر، می‌توانید طیف‌های تیره این رنگ‌ها را با رنگ‌های قوی دیگر ترکیب کنید و کنار هم بنشانید.  

گرمای خوشایند دیوارهای اخرایی این فضا به طرز خوشایندی با رنگ سبز خنک و چوب‌های سنگین و تیره هماهنگ و تعدیل شده است.

رنگ زعفرانی دیوارها در این دکوراسیون بسیار هوشمندانه با کمک بافت مخملین قرمز رنگ برجسته شده است. قرار دادن وسایل با سبک امپراطوری نيز سبب شده جلوه این فضای پرتحرک، غنی و وزین شود.

رنگ قرمز آرامی که برای دیوارهای این سرویس بهداشتی استفاده شده، سبب غنا بخشیدن به جلوه این سرویس بهداشتی کاربردی شده است. نورپردازی این سرویس بهداشتی که توسط لامپ‌های رشته‌ای ایجاد می‌شود، توانسته بر تاثیرگذاری رنگ قرمز کمک و آن را تشدید کند. این کار از عهده نور لامپ‌های فلوروسنت بر نخواهد آمد.

استفاده از دو طیف مختلف رنگ زرد در این چیدمان سبب شده تا فضایی روشن و آفتابی به وجود آید و یک روز مدیترانه‌ای تداعی شود. رنگ سبز سیبی و همچنین کوسن‌های قرمز رنگ، رنگ‌بندی این چیدمان را تکمیل و هماهنگ کرده است.

هماهنگ کردن رنگ سقف این اتاق با دیوارهای بنفش رنگ، اتحاد و انسجام زيبايي در اين فضا ايجاد کرده و جلوه شیک و لوکسی به این اتاق نشیمن داده است. وجود مقداری رنگ طلایی در کنار رنگ بنفش نيز بر درخشش و جذابیت آن افزوده است.

این اتاق غذاخوری نقلی و کوچک به سبب حضور طیف‌های ملایم و تیره‌تر و ترکیب آن با رنگ کرم و رنگ زرد، دلباز و آفتابی به نظر می‌رسد.

ترکیب رنگ قرمز دیوارها به زیبایی با رنگ زرد آفتابگردانی و چوب‌های تیره و اکسسوری‌های آنتیک هماهنگ شده است و این اتاق نشیمن به سبک کلبه را گرم و صمیمی ساخته است.

در این اتاق نشیمن اساس کار بر تناژهای گرم متمرکز شده است و مهم‌ترین عنصر گرما بخش در این چیدمان، آجر‌های موجود در دکوراسیون شومینه است. رنگ زرشکی قوی دیوارها نیز گیرایی و گرمای این فضا را چندین برابر کرده است.

رنگ صورتی تیره که برای رنگ‌آمیزی دیوارهای این اتاق خواب استفاده شده است، گرمای شیکی به فضای اتاق بخشیده است. به دیوارها جلوه‌ای خیره کننده و جذاب دارد و به اتاق روح بخشیده‌اند.

شومینه به عنوان یک نقطه کانونی مهم و رایج در اکثر اتاق‌های نشیمن می‌تواند با کمک رنگ‌های گرمی که در پیرامونش قرار می‌گیرد جلوه جذاب‌تر و متناسب‌تری به خود گیرد و گرمای مضاعفی را به اتاق القا کند. اگر اتاق نشیمن شما دچار کمبود نور طبیعی است، می‌توانید برای روشن‌تر کردن اتاق از رنگ‌های گرم روشن‌تر در دکوراسیون شومینه خود استفاده کنید. طیف‌های تیره‌تر و پرعمق رنگ‌های گرم برای دکوراسیون شومینه در اتاق نشیمن‌های بزرگ می‌تواند حال و هوای آن را صمیمی‌تر کند. همچنین نقاشی دیوار پشت شومینه با رنگی گرم و متضاد می‌تواند به جلوه اتاق جذابیت بخشد. برای مثال در این تصویر برای دیوار پشت شومینه از قرمز مایل به زرد استفاده شده است که می‌تواند با قدرت، نظر افراد را در بدو ورود به سمت شومینه جلب کند. در ادامه مطلب حال و هوا و تاثیرات متفاوتی را که با استفاده از رنگ‌های گرم مختلف در دکوراسیون این شومینه ایجاد می‌شود برایتان مطرح می‌کنیم:

رنگ‌آمیزی دیوارکناری شومینه با رنگی تیره و بسیار گرم مانند نارنجی، می‌تواند به دکوراسیون اتاق عمق دهد و گرما و صمیمیت خوشایندی را به فضا القا کند.

نارنجی پرتقالی جزء رنگ‌های پرطرفدار و پراستفاده در دکوراسیون‌های هنری است و معمولا با صورتی و ارغوانی برای جذابیت بیشتر همراه می‌شود.

رنگ‌آمیزی دور تا دور پیش‌بخاری شومینه با رنگی گرم و قوی مانند اخرایی، می‌تواند آن را در دکوراسیون اتاق برجسته سازد و چشم‌ها را به شوی شومینه بکشاند.

در این نمونه گروهی کامل از رنگ‌های گرم در دکوراسیون اطراف استفاده شده است. از صورتی ملایم موکت گرفته تا رنگ زرشکی سیر دیوارهایي که توانسته هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد.

دیوار پشت شومینه به رنگ ارغوانی تیره در این تصویر نمی‌تواند خوب و هماهنگ جلوه کند اگر با رنگ سرخابی دیوار مجاور و رنگ قهوه‌ای طبیعی کفپوش همنشین و همراه نشود.

قرمز مایل به زرد برای دکوراسیون اتاق نشیمن رنگی کلاسیک است. در این نمونه این رنگ به زیبایی با نارنجی، سفید و بژ همراه شده است.

دیوارهای این تصویر با رنگی نئوکلاسیک مثل زرشکی، در کنار مقدار کمی از رنگ‌های محرک زعفرانی و نارنجی جلوه مدرن به خود گرفته است.

در این نمونه برای دیوار پشت شومینه از زرد خردلی استفاده شده است و تاثیر این رنگ با کمک رنگ خنک‌تری مثل بنفش ملایمی که برای دیوار مجاور استفاده شده تا حد زیادی تعدیل شده است. این ترکیب رنگی به وسیله رنگ قهوه‌ای موجود در کفپوش تکمیل شده است.

این دکوراسیون با ترکیب رنگی خنثی موجود در زمینه دکوراسیون، جلوه‌ای آرامش‌بخش و صمیمی پیدا کرده است که با استفاده از مقدار کمی نارنجی احساس خوشایند این فضا تکمیل و اغنا شده است. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن