تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796670531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. متن و حواشی همایش چهره‌های ماندگار+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مهر: ژاله علو، مجید انتظامی، مسعود جعفری جوزانی، محمد سلحشور، علیرضا افتخاری و عباس اخوین به عنوان چهره‌های ماندگار حوزه فرهنگ و هنر هشتمین دوره همایش چهره‌های ماندگار تجلیل شدند.

 هشتمین دوره از مراسم چهره‌های ماندگار پنج‌شنبه شب 27 آبان ماه با حضور عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر رضا پورحسین رئیس ستاد چهره‌های ماندگار، محمود اسعدی دبیر ستاد چهره‌های ماندگار، فرهیختگان، معاونان و مدیران سازمان صدا و سیما و چهره‌هایی همچون غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران، عزت‌الله انتظامی، داود رشیدی، علی معلم، دکتر مرندی، جهانگیر الماسی و... در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

عزت الله ضرغامی در بخشی از این مراسم ضمن تشکر از اساتید دانشگاه، فرهنگسراها، هیئت داوران و دست اندکاران این جشنواره گفت: چهره‌های ماندگار، چهره‌های ارزشمند، هویت و شناسنامه ملی کشورمان است و خوشحالم که می توانیم از این اساتید تقدیر به عمل آوریم. این تقدیر از طرف ملت حق شناس ایران است و سازمان صدا و سیما به نمایندگی از مردم، این مراسم را برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: «ملتی که حق بزرگان را نداند مانند درختی است که ارتباط آن با ریشه قطع شده و محکوم به خشکیدن است. در جامعه‌ای که بزرگان در انزوا باشند و در صدر نباشند مثل این می ماند که مردم رابطه خود را با جامعه ایده آل قطع کرده باشند و از غافله علم، هنر و ادب عقب می مانند».

رضا پورحسین، رئیس ستاد چهره‌های ماندگار نیز در بخشی از این مراسم که اجرای آن برعهده فرزاد جمشیدی بود، گفت: «کاروان علم و معرفت هم اکنون حرکت پرشتابی دارد. با وجود تحریم‌های زیاد، شاهد موفقیت های بزرگی در حوز علم و فناوری هستیم. حضور چهره های ماندگار گواه این امر است».

محمود اسعدی، دبیر ستاد چهره‌های ماندگار در ادامه مراسم اشعاری از عطار نیشابوری خواند و گزارشی کوتاه درباره برگزاری این همیاش اعلام کرد: در طول این هفت دوره از 205 نفر تقدیر شده و خرسند هستیم در هشتمین دوره از 23 نفر تقدیر کنیم. امیدوارم با معرفی چهره‌های ماندگار بتوانیم الگوی امید و عشق را برای جوانان ارائه دهیم.دکتر علیرضا رهایی، استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز از دست اندرکاران برگزاری همایش قدردانی و درباره نهضت تولید علم صحبت کرد: در پنج سال اخیر تحولات خوبی به لحاظ علمی اتفاق افتاده است و مقالات زیادی داشته و توانسته‌ایم در طول این سال‌ها جایگاه علمی و فناوری خوبی کسب کنیم. دربرنامه پنج ساله توسعه امیدورام فعالیت ها گسترش بیشتری پیدا کند.

پروفسور فرامرز رفیع پور، استاد دانشگاه شهید بهشتی نیز گفت: برگزاری این همایش می تواند الگوی مناسبی به جوانان ارائه دهد. ما محصول زحمات دیگران هستیم. وی همچنین در باره مشکلات زندگی شخصی اش و رسیدن به این درجه توضیحاتی ارائه کرد.

ژاله علو، بازیگر و دوبلور در هشتمین از چهره های ماندگار گفت: تمام کارهایم را با عشق به وطن و مردم انجام داده ام. همیشه فکر می کنم مردم جلوی روی من نشسته اند. من توانسته ام با امواج مثبت مردم، 63 سال کار کنم و شرمنده لطفشان باشم.در این سالها در تئاتر، سینما، تلویزیون، دوبلاژ و رادیو فعالیت کردم و افتخار می‌کنم هنوز هم هستم و کار می کنم. امیدوارم دعای خیر شما هیمشه همراه من باشد.

پروفسور محمد لگن هاوزن، اسلام شناس از آمریکا گفت: «من از مسئولان برگزاری این مراسم تشکر می کنم. در 20 سالی که در ایران هستم، متوجه شدم فلسفه ایران در غرب و فلسفه غرب در ایران به خوبی جاافتاده است. از دانشجویان قدردانی می کنم که همیشه همراهم بودند».عباس شیبانی، دیگر مهمان حاضر در این همایش گفت: «سال‌ها قبل بیماران چشم، کلیه و قلب به خارج از ایران می رفتند ولی در این 30 سال این بیماری ها در ایران معالجه می شود. در حالی که قبلا سالی 30 میلیون دلار برای اعزام بیماران هزینه می‌شد».

غلامعلی حداد عادل هم در بخشی از این مراسم گفت: خوشحالم که توفیق پیدا کرده‌ام در مراسم چهره های ماندگار حضور داشته باشم. چهره‌های ماندگار به کسانی گفته می شود که صاحب آثار ماندگار هستند و دانشجویان را تربیت کرده اند. استاد محمد نوری به ما یاد داد تنها صداست که می ماند. صدای او مانده، اگرچه او نمانده است. صدای چهره های ماندگار در طول تاریخ می ماند.

در بخشی از این مراسم کلیپ هایی از چهره های ماندگار هفت دوره نشان داده شد. همچنین گروه کر مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با رهبری هادی آرز قطعاتی را با عنوان "چهره های ماندگار" و "پاییز" آمد، اجرا کرد. در پایان مراسم اسامی چهره های ماندگار معرفی و تقدیر شدند.

دکتر باقر لاریجانی در رشته پزشکی، دکتر جواد صالحی در رشته مهندسی برق، دکتر فرامرز رفیع پور در رشته جامعه شناسی، دکتر محمدرضا مخبر در رشته دامپزشکی، دکتر علی شیخ السلامی در رشته ادبیات، دکتر محمد فرهادی در رشته پزشکی، دکتر علیرضا مدقالچی در رشته ریاضیات، دکتر علیرضا رهایی در رشته مهندسی عمران، ژاله علو در رشته دوبلاژ، مسعود جعفری جوزانی در رشته سینما، محمد سلحشور در رشته خوشنویسی، دکتر رضا سمق آبادی در رشته تاریخ، دکتر محمود گلابچی در رشته مهندسی راه و ساختمان، دکتر سید عبدالله محمودیان در رشته ریاضیات، دکتر محمدمهدی علیشاهی در رشته مهندسی مکانیک، دکتر جعفر مهراد در رشته کتابداری، دکتر منصور فلامکی در رشته معماری، دکتر محمد دبیرمقدم در رشته ادبیات، علیرضا افتخاری در رشته موسیقی، پروفسور محمد لگن هاوزن در رشته فلسفه، دکتر محمدعلی مولوی در رشته ژنتیک و استاد عباس اخوین در رشته خوشنویسی. به هریک از چهره‌های ماندگار مبلغ 120 میلیون ریال به همراه یک تندیس اهدا شد.*حاشیه مراسم:- خبرنگاران برای رفتن به سالن اصلی همایش‌ها با مشکل مواجه شدند، مسئولین اجرایی همایش طبقه دوم را برای خبرنگاران درنظر گرفته بودند اما آنها با سماجت بسیار وارد سالن شدند.- یکی از مهمانان هشتمین دوره چهره‌های ماندگار با فرزند کوچکش در مراسم شرکت کرده بود و سرو صدای کودک تمام سالن را پر کرده بود، در میانه مراسم کودک را از سالن خارج کردند.- دکتر رضا پورحسین، رئیس ستاد چهره‌های ماندگار در نشست خبری این همایش اعلام کرده بود: از 25 چهره ماندگار تقدیر می شود اما در این مراسم بدون هیچ توضیحی از 23 نفر تقدیر شد. این درحالی بود که حتی شبکه دو و واحد مرکزی خبر دو روز قبل از برگزاری مراسم اعلام کرده بودند که از 25 نفر تجلیل می‌شود.- فرزاد جمشیدی اجرای مراسم را برعهده داشت. وی در فاصله صحبت هریک از مهمانان بسیار سخن می‌گفت که از حوصله مهمانان خارج بود.- محمد لگن هاوزن در این مراسم به زبان فارسی صحبت می کرد درحالیکه انتظار می رفت وی به زبان انگلیسی صحبت کند.پخش کلیپ زنده یاد محمد نوری با استقبال حاضران روبرو شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن