تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797735664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دیگر رسانه ها ( از موسیقی با شناسنامه تا بانك قارچی )


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آخرین نیوز: نگاهی به خبرهای سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی.   موسیقی زیرزمینی شناسنامه دار می شود (واحد مركزی خبر)            

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در‌ بحث حفاظت و صیانت از فرهنگ خودی در برابر ورود فرهنگ بیگانه و به حداقل رساندن تاثیرات منفی موسیقی زیرزمینی باید با شناسایی صحیح این نوع موسیقی، ترتیبی اتخاذ کرد تا بر اساس قوانین موجود،‌ تعدادی از این آثار شناسنامه دار شوند. احمدی نژاد: دشمن آسیب کمی به سانتریفوژها وارد کرده است (رویترز)           

رئیس جمهور ایران گفت: دشمنان ایران با استفاده از کد رایانه ای مشکلات محدودی را برای سانتریفوژها در برخی مراکز هسته ای که از آنها درزمینه غنی سازی اورانیوم استفاده می شود به وجود آوردند. بیشترین بحث کاربران اینترنت اسناد ویکی لیکس درباره ایران است (سی ان ان)            

تحقیقات درباره واکنش کاربران اینترنتی در سراسر جهان به انتشار اسناد ویکی لیکس نشان داد ، بیشترین مباحثات مردم در رابطه با این اسناد، در مورد ایران و خاورمیانه بوده است. نظرسنجی گالوپ:مسلمانان معتقدند غرب، به آنان احترام نمی گذارد (واحدمركزی خبر)            

این نظرسنجی گسترده و طولانی مدت نشان داد اکثریت قاطع مسلمانان معتقدند که غرب، به اسلام و مسلمانان، احترام نمی گذارد. ایران خرید سی هزار تن برنج را به مناقصه گذاشت (رویترز)          

 این میزان برنج برای تحویل در دسامبر به مناقصه گذاشته شد و شرکت کنندگان در این مناقصه نیز امروز باید شرایط خود را اعلام کنند.به موجب این خبر برنج مورد نظر ایران در این مناقصه، برنج تولیدی کشورهای "تایلند، ویتنام، پاکستان، هند، آرژانتین و اوروگوئه" اعلام شده است. صندوق های رای از صبح روز رای گیری در مصر پر شده بود (فرانس 24)           

اخوان المسلمین می گوید صندوق های رای از صبح روز رای گیری در مصر پر شده بود و هیچگونه نظارتی بر این انتخابات نه از سوی ناظران بین المللی و نه حتی جامعه مدنی وجود نداشت. نزاع اصلی مصر بین جریان های داخل حکومت است (روسیا الیوم)            

انتخابات مصر نشان می دهد نزاع اصلی نه بین حکومت و مخالفان بلکه در داخل خود حکومت و دو جریان موجود در آن است. نظریه احمدی نژاد درباره افشاگری های ویکی لیکس درست است (واحد مركزی خبر)           

شبكه فرانس 24 موضوع افشاگری های پایگاه اینترنتی ویکی لیکس را برجسته کرد و نظریه احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را یکی از دو نظریه مطرح و قابل قبول درباره این افشاگری ها دانست. همچنین این شبکه با اشاره به انتشار دویست و پنجاه هزار اسناد و مدارک محرمانه در پایگاه اینترنتی ویکی لیکس اعلام کرد، ما هیچگاه شاهد این چنین نمایشی در خصوص اسرار دیپلماتیک کشوری در جهان نبوده ایم. آمریکا به عوامل خود در ایران اعتماد ندارد (الف)          

اسناد مشکوک جدید منتشر شده توسط پایگاه ویکی لیکس نشان می دهد، آمریکا به عوامل خود در داخل ایران نیز اعتماد ندارد. "کالیفرنیا چندان رؤیایی نیست" (پرس تی وی)           

 کارگردان هلندی "کالیفرنیا در رؤیا" در این فیلم مستند، زوایای مختلف وضعیت بد اقتصادی مردم ایالت کالیفورنیا امریکا را به تصویر کشیده است. ایران در کربلا زور خانه احداث می کند (جوانان)            

رئیس سازمان تربیت بدنی در دیدار با وزیر جوانان و ورزش عراق از ساخت زورخانه در كربلا توسط ایران خبر داد و گفت: کشور ایران و عراق جوانان زیادی دارند که با اتحاد و انسجام میان آنها آینده درخشانی در انتظار شان است. مقایسه بهای بنزین در ایران با دیگر کشورها (جهان)           

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مقایسه قیمت بنزین در ایران و چند کشور همسایه گفت: قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه هم اکنون حدود 2200 تومان، در پاکستان 800 تومان، عراق 500 تومان، افغانستان حدود 700 تومان، روسیه 1100 تومان است. تاسیس قارچی بانک ها و موسسات مالی (جهان)           

 رئیس انجمن اقتصاد دانان ایران با اشاره به اینكه برخی از موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز بانک مرکزی تاسیس شده اند گفت: بانک مرکزی با عدم نظارت خود سبب افزایش بی رویه این موسسات و رشد بیش از حد آنها در کشور شده است.  شبکه خبر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن