تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797762907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز ثبت‌نام وام ضروري براي بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: آغاز ثبت‌نام وام ضروري براي بازنشستگان
مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري از آغاز ثبت نام وام ضروري ويژه بازنشستگان از 21 آبان تا 21 دي خبر داد و گفت: به زودي بزرگترين بانك بازنشستگان تحت عنوان اميركبير فعاليت خود را شروع مي‌كند.
آفتاب: ايراندخت عطاريان در نشست خبري خود كه به مناسبت هفتمين همايش روز خانواده و تكريم بازنشستگان برگزار شد، اظهار داشت: سومين مرحله از مطالبات بازنشستگان بامداد فردا در حساب 72 هزار نفر از بازنشستگان واريز خواهد شد.

وي تصريح كرد: اين دومين مطالبه سنگين بازنشستگان كشوري است كه تاكنون با حمايت دولت خدمتگزار طي دو مرحله و مجموعا 420 هزار تومان پرداخت شده است و سومين مرحله پرداخت آن با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با بانك‌هاي عامل انجام مي‌گيرد.

به گزارش فارس،عطاريان بيان داشت: ميزان مطالبات ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات كشوري هزار و 830 ميليارد تومان سهام شركت‌هاي دولتي است كه در 3 سال گذشته دولت با هدف افزايش رفاه اجتماعي و بهبود وضعيت معيشتي بازنشستگان اقدامات گسترده‌اي را انجام داده است.

وي خاطر نشان كرد: پرداخت مطالبات ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات كشوري مربوط به 6 ماهه دوم سال 86 و 6 ماهه ابتداي سال 87 است.

به گفته عطاريان مبلغ پرداختي مرحله سوم مطالبات به حساب بازنشستگان مشمول 200 هزار تومان است كه با پرداخت اين مبلغ 71 هزار نفر از بازنشستگان تاكنون تسويه نموده‌اند.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري در ادامه اضافه كرد: اين صندوق در مرحله اول 170، در مرحله دوم 250 تومان واريز كرده است كه در مرحله سوم با واريز 200 هزار تومان، بازنشستگان 620 هزار تومان از مطالبات خود را دريافت كرده‌اند.

عطاريان اضافه كرد: صندوق بازنشستگي كشوري با توجه به درخواست بازنشستگان موافقت كرد كه سهام شركت‌هايي كه از سوي دولت تحت عنوان مطالبه به صندوق پرداخته شده بود را به سازمان خصوصي‌ واگذار نمايد و در نهايت در هر مرحله فروش حاصله از سهام را در اختيار بازنشستگان قرار دهد.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري ادامه داد: سهام‌هايي كه از سوي دولت به عنوان مطالبات بازنشستگان به صندوق بازنشستگي واگذار شده است عبارتند از نيروگاه تبريز، نيروگاه منتظري اصفهان، بانك تجارت، بانك صادرات، پالايش نفت اصفهان، طراحي مهندسي سايپا، گل‌نقش طوس، توسعه علوم زميني، گسترش خليج فارس، هواپيمايي هما، فولاد زاگرس، توسعه صنايع غذايي بم و ... هستند.

وي ادامه داد: دولت و در ادامه صندوق بازنشستگي كشور به تمامي تعهدات خود در قبال مطالبات ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات كشوري عمل كرده است و در حال حاضر نيز مرحله به مرحله فروش حاصل از سهام را به حساب بازنشستگان واريز مي‌كند.

عطاريان در پاسخ به اين پرسش كه اگر برخي از بازنشستگان تمايل داشته باشند سهام خود را دريافت كنند چه بايد كنند؟ گفت: اين افراد مي‌توانند به صندوق و امور مالي آن مراجعه و اقدامات لازم را جهت دريافت سهام انجام دهند.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري در ادامه نشست خبري خود اضافه كرد: يكي ديگر از اقدامات صندوق؛ وام ضروري در نيمه دوم سال جاري است كه اين اقدام حمايتي صندوق مورد تأييد و حمايت بازنشستگان قرار گرفته است به همين منظور بازنشستگان كشوري مي‌توانند از تاريخ 21 آبان تا 21 دي ماه سال جاري با تكميل فرم درخواست و ثبت‌نام براي وام ضروري از طريق سايت صندوق بازنشستگي كشوري اقدام كنند.

وي اضافه كرد: بودجه اختصاص يافته براي پرداخت وام ضروري 75 ميليارد تومان است كه با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با بانك‌هاي عامل مقرر شد پرداخت اقساط وام 36 ماهه و با كارمزد 4 درصد باشد.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري تصريح كرد: مبلغ پرداختي وام ضروري بازنشستگان يك ميليون و 500 هزار تومان است و چنانچه تعداد متقاضيان در شرايط برابر افزون بر ميزان مقرر باشد از طريق سيستم مكانيزه قرعه‌كشي و برندگان انتخاب خواهند شد.

عطاريان به برگزاري همايش تكريم از بازنشستگان اشاره كرد و افزود: امسال هفتمين دوره همايش ملي گراميداشت روز خانواده و تكريم بازنشستگان با هدف شناسايي و معرفي بازنشستگان فرهيخته و نخبه در سطوح مختلف و با حضور مقامات و مسئولان عالي كشور در تالار وحدت برگزار مي‌شود.

وي بيان داشت: امسال برنامه هاي هفتمين همايش با استقبال خوب بازنشستگان روبرو شده به طوري كه شماري از آنها با ارسال بيش از يك هزار و 600 اثر در محورهاي علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، كارآفريني و ايجاد اشتغال، فعاليت‌هاي اجتماعي و مردم‌نهاد، فعاليت‌هاي ورزشي و موضوع ويژه توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني فعاليت داشته‌اند.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري در ادامه به موضوع بيمه تكميلي درمان بازنشستگان اشاره كرد و افزود: امسال با تلاش صندوق بازنشستگي و حمايت دولت با هدف افزايش خدمات درماني 200 ميليارد تومان بابت بيمه تكميلي درمان اختصاص يافت و اين امكان براي دو ميليون و 400 هزار نفر از بازنشستگان كشوري و خانواده‌هاي تحت تكفل آنها فراهم شده است تا از مزايا و سقف تعهدات درماني بيمارستان ها و مراكز درماني طرف قرارداد شركت بيمه آتيه‌سازان حافظ برخوردار شوند.

عطاريان تأكيد كرد: در طول 7سال گذشته صندوق بازنشستگي كشوري بيش از 3 هزار ميليارد تومان تجهيزات رفاهي و بيمه تكميلي درمان ويژه بازنشستگان هزينه كرده است كه تا قبل از سال 84 صندوق بازنشستگي تنها حقوق بازنشستگان را عهده‌دار بود.

وي اضافه كرد: صندوق بازنشستگي كشوري در چارچوب قوانين و مقررات با شركت بيمه تكميلي قرارداد امضا كرده است به طوري كه در حال حاضر شركت بيمه تكميلي آتيه سازان حافظ طرف قرارداد بازنشستگان است.

عطاريان در پاسخ به اين پرسش كه برخي از بازنشستگان از خدمات بيمه تكميلي آتيه‌سازان حافظ ناراضي هستند، گفت: صندوق بازنشستگي بر اساس يك اصول و قوانين قرارداد خود را با آتيه سازان حافظ امضا كرده است و شركت آتيه سازان حافظ نيز خدماتي را كه به امضا رسانده است را به بازنشستگان مي‌دهد و چنانچه بازنشستگان بخواهند خدمات بيشتري را از شركت بيمه تكميلي آتيه‌سازان حافظ دريافت كنند بايد در پرداخت حق بيمه مشاركت كنند.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري در ادامه به آخرين وضعيت بيمه طلايي فرهنگيان اشاره كرد و افزود: ما هيچگاه اين بيمه را معرفي نكرديم و مسئول اين موضوع وزارت آموزش و پرورش است و اگر قرار است دوباره اين موضوع مطرح شود بايد مسئولان آموزش و پرورش در اين باره اظهار نظر كنند.

عطاريان خاطر نشان كرد: صندوق بازنشستگي كشوري موافقت وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي را براي راه‌اندازي بزرگترين بانك بازنشستگان در كشور جلب كرده است كه اين موافقت در آبان ماه از سوي شيخ‌الاسلام به صندوق ابلاغ شد.

وي تصريح كرد: صندوق بازنشستگي آمادگي دارد به محض دريافت مجوز از بانك مركزي بزرگترين بانك بازنشستگان تحت عنوان اميركبير راه‌اندازي كند.

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري در ادامه به رونمايي از سيستم جامع شاغلين در دهه فجر اشاره كرد و افزود: نرم‌افزار اين سيستم توسط صندوق بازنشستگي كشوري آماده شده است و در ايام دهه فجر طي مراسمي رونمايي و آغاز به كار خواهد كرد.

عطاريان اظهار داشت: عدم كنترل تعداد مشتركين صندوق بازنشستگي، واريز تجميع مبالغ كسور بازنشستگي سهم مستخدم و كارفرمايي توسط دستگاه‌هاي اجرايي و نقص قوانين و مقررات بازنشستگي از جمله مشكلاتي است كه با اجراي اين سيستم برطرف خواهد شد.

كد مطلب : 177597

شنبه|ا|20|ا|آبان|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2916]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن