تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796995228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از رخدادهاي سوريه به نقل از روزنامه الوطن


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزارشي از رخدادهاي سوريه به نقل از روزنامه الوطن
دمشق / واحد مركزي خبر / سياسي

روزنامه سوري الوطن در گزارش از رخدادهاي امنيتي شهرهاي مختلف سوريه نوشت : افراد مسلح از شرق شهر حلب فرار كردند و در حومه دمشق هم آرامش به تدريج برقرار مي شود.
به گزارش واحد مركزي خبر از دمشق به نقل از در شماره يكشنبه اين روزنامه ؛ روند عمليات در شهر حلب نشان داد كه شورشيان مسلح توان رويارويي با نيروهاي مسلح سوريه ندارد ، به همين دليل به محض ورود يگاني از ارتش به منطقه صاخور واقع در شمال شرق اين شهر گروه هايي از تروريستها مسلح به مناطق همجوار پا به فرار گذاشتند.
به نوشته روزنامه الوطن، با وجود اينكه ارتش سوريه هنوز عملياتش را به طور عملي در مناطق شرق شهر حلب آغاز نكرده است ، اما گروهك تكفيري موسم جبهه النصره وابسته به تشكيلات القاعده از مناطق محل تمركز خود در منطقه شعار واقع در شرق شهر حلب پا به فرار گذاشتند.
اهالي منطقه شعار به خبرنگار الوطن گفتند : افراد مسلح به همراه بيش از30 دستگاه خودروي وانت مجهز به اسلحه تيربار محله آنها را ترك و در ورودي منطقه طريق الباب متمركز شدند.
به نوشته الوطن : منطقه طريق الباب اخيرين محل تمركز شورشيان مسلح در شرق شهر حلب است و در صورت پاكسازي آن ، شرايط براي ورود نيروهاي نظامي سوريه به مناطق حومه شرق استان حلب فراهم خواهد شد.
برپايه اين گزارش، عمليات ارتش در منطقه باب آنتاكيه واقع در مجاورت قلعه تاريخي شهر حلب همچنان ادامه دارد و اين در حالي كه پس از پاكسازي منطقه صاخور ، ارتش به طرف محله هاي عرقوب و سليمان حلبي پيش مي رود و به دين ترتيب همه محله هاي اطراف قلعه و بازارها قديمي شهر پاكسازي خواهد شد.
همچنين ، روزنامه الوطن از حومه شرق شهر دمشق خبر داد : شورشيان مسلح با تخريب شماري از برج هاي شبكه انتقال و توزيع برق سبب شدند كه و مردم در اين منطقه از برق محروم شدند.
در مقابل منطقه قدسيا و هامه واقع در شمال غرب شهر دمشق كه در چند روز گذشته شاهد درگيريهاي سنگين بود ، ارتش روز گذشته آنها را به طور كامل پاكسازي و منطقه امن اعلام كرد.
برپايه اين گزارش ، اهالي منطقه حجيره در مجاورت منطقه حضرت زينب (س) واقع در ده كيلومتري جنوب شهر دمشق تلاش مي كنند تا شورشيان را وادار بسازند كه منطقه آنها را ترك كنند و از سپر قرار دادن مردم و مخفي شدن در منازل آنان دست بردارند.
برپايه گزارش الوطن از شهر حمص واقع در مركز سوريه ، نيروهاي حفظ نظم وزارت كشور در تعقيب شورشيان مسلح در مركز شهر و همچنين شهر رستن واقع در حومه شمالي حمص بيش از دويست تن از شورشيان مسلح به هلاكت رساندند.
به نوشته الوطن ، ارتش سوريه از صبح روز گذشته عمليات گسترده اي را در شهر القصير و حومه آن واقع در غرب شهر حمص ، با هدف پاكسازي اين منطقه آغاز كرد و پيش بيني مي شود تا شامگاه امروز اين عمليات به پايان برسد.
شورشيان مسلح به طور گسترده در منطقه القصير واقع در نزيكي مرز مشترك سوريه با لبنان متمركز شده بودند ، اين شهر به مركزي براي استقرار افراد مسلح خارجي درآمده بود ، پس از آنكه از لبنان به داخل خاك سوريه نفوذ كنند.
كد 129
286

يکشنبه|ا|16|ا|مهر|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن