تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797005255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاره‌هاي نمايشگاه خودروي نيويورك / گزارش تصويري


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: ستاره‌هاي نمايشگاه خودروي نيويورك / گزارش تصويري
فناوري - در نمايشگاه بين‌المللي خودروي نيويورك 2012، توليدكنندگان مجموعه‌اي از توليدات جديد، خودروهاي مفهومي، و حتي يك ماشين پرنده را در معرض ديد علاقمندان قرار دادند. با بهترين‌هاي اين نمايشگاه آشنا شويد.


خودروي مفهومي آكورا NSX: در حقيقت شركت آكورا ابرخودروي مفهومي مجلل خود را كه يك خودرو هيبريدي است، سه ماه قبل و در نمايشگاه ديترويت رونمايي كرد. با اين حال آنها اين خودرو را با خود به نمايشگاه نيويورك هم آوردند؛ خودرويي خيره‌كننده كه نمي‌توان از كنار آن به راحتي گذشت.

آكورا RLX: خوردو مفهومي RLX آكورا، مبناي طراحي خودروي سدان RLX خواهد بود كه قرار است سال آينده به بازار عرضه شود.

بي.ام.دبليو X1-2013: مسولان بي.ا.دبليو اين خودروي دورگه شاسي‌بلند (SUV) را يك خودرو SAV مي‌نامند (مخفف واژه‌هاي Sport Activity Car) و اگرچه اين خودرو در حال حاضر در دنيا به فروش مي‌رسد، اما تا پاييز آينده در بازار آمريكا عرضه نخواهد شد.

شورلت Impala 2014: اين خودرو كه شركت جنرال موتورز در نمايشگاه امسال از آن پرده‌برداري كرده است، نمونه كاملا طراحي مجدد خودرو شورلت ايمپالا است. سال آينده اين خودرو در دو گزينه 4 و 6 سيلندر به بازار عرضه مي‌شود؛ و سيستم هيبريدي eAssist جنرال موتورز كه با خوردوي بيوك لاكروز به دنيا معرفي شد در آن قابل استفاده خواهد بود.

دوج وايپر SRT: ديگر نبايد اين خودرو را دوج بناميد. در وايپر جديد كه بدون شك ستاره نمايشگاه امسال بود، نام دوج حذف حذف شده تا در عوض آن را SRT Viper بنامند. همانند نياكان خود، اين خودرو كماكان يك خودرو اسپرت ديفرانسل عقب نفرت‌انگيز است، كه موتور ده سيلندر 8.4 ليتري آن مي‌تواند 640 اسب‌بخار نيرو توليد كند. مهم‌تر اينكه اين وايپر بالاخره خود را از شر تودوزي هاي پلاستيكي ارزان‌قيمت خلاص كرده است، و در آن از صندل‌هاي فراري و ساير تجهيزات لوكس استفاده شده است.

فيسكر Karma: شركت خودروسازي Fisker Automotive چند نمونه از خودرو هيبريدي Karma خود را در نمايشگاه امسال در معرض ديد علاقمندان گذاشت. با اين وجود، از خودروي بعدي اين شركت يعني سدان Atlantic كه در نمايش خياباني شب قبل از افتتاح نمايشگاه رونمايي شد، نشاني در نمايشگاه ديده نمي‌شود.

هيونداي Santa Fe: اسپرت پنج نفره هيونداي سانتافه تابستان امسال آماده عرضه در بازار است. نمونه بزرگ‌تر و هفت نفره اين خودرو نيز زمستان آينده به بازار عرضه خواهد شد.

لينكلن MKZ: خودروي لينكلن MKZ 2013 خصوصا با سقف شيشه‌اي جمع‌شدني خود، توانست نگاه‌هاي تحسين برانگيز زيادي را در نمايشگاه امسال به خود جلب كند.

مزدا Takeri: شركت خودروسازي مزدا با ارائه خودرو مفهومي Takeri خود اعلام كرد كه اين خودرو، مبناي طراحي خودرو سدان بعدي اين شركت خواهد بود كه قرار است سال آينده به بازار عرضه شود.

مرسدس GL: شركت خودروسازي مرسدس بنز در نمايشگاه امسال از كلاس طراحي مجدد شده GL خود رونمايي كرد، كلاسي كه آغاز ورود اين خودروساز به بازار پرسود خودروهاي شاسي‌بلند غول‌پيكر محسوب مي‌شود.

مرسدس SL 65: مرسدس بنز مدل SL65 AMG را با ظاهري دراز و اندكي شيطاني در نمايشگاه امسال رونمايي كرده است. موتور 12 سيلندر اين خوردو 2 نفره مي‌تواند 1000 نيوتن‌متر گشتاور توليد كند.

نيسان Altima: نيسان نمونه طراحي مجدد پرفروش‌ترين خودرو خود، يعني نيسان آلتيما را رونمايي كرده است. انتظار مي‌رود كه پس از عرضه اين خودرو در فصل تابستان، اين شركت بتواند صدها هزار دستگاه از اين مدل را به فروش برساند.

پورش Cayenne: پس از موفقيت خودروي پورش كاين، مسولان اين شركت تصميم گرفتند تا نمونه ديزلي اين شاسي بلند محبوب و پول‌ساز را نيز به مشتريان عرضه كنند.

خودروي پرنده Terrafugia: نمايشگاه خودروي نيويورك امسال نشان داد كه نمايشگاه‌هاي قبلي چه چيزي را كم داشتند: خودروهاي پرنده. خودروي پرنده 279 هزار دلاري شركت Terrafugia Inc با نام Transition، يك هواپيماي خياباني با مجوز پروز است كه طبق زمان‌بندي قرار است تا سال آينده به بازار عرضه شود.

منبع: پاپ‌ساينس – ترجمه: محمود حاج‌زمان
53275

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن