تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793448019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه لردگان:مردمي بودن مهم‌ترين ويژگي انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه لردگان:مردمي بودن مهم‌ترين ويژگي انقلاب اسلامي است
خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه لردگان گفت: مردمي بودن مهم‌ترين ويژگي انقلاب اسلامي ايران است.


عليرضا اسحاقي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در لردگان افزود: زماني كه جامعه ما را تاريكي، ظلمت و خفقان فرا گرفته بود، امام با نفس مسيحايي خود انقلابي به‌وجود آورد كه روشنايي را به جامعه ما هديه كرد و درس آزادگي را نه تنها براي مسلمانان بلكه براي تمام آزادگان جهان به ارمغان آورد.
وي تصريح كرد: آنگاه كه قدرت‌هاي شرق و غرب و هژموني غربي در منطقه سايه افكنده بود و كسي جرأت نفس كشيدن نداشت، مردي از سلاله حضرت زهرا (س) برخواست و با كمك الهي، وحدت كلمه و اتحاد مردم ريشه ظلم و استكبار را خشكانيد و بيرق حكومت علوي را در جامعه شيعي ايران برافراشت.
به گفته اسحاقي پيروزي انقلاب اسلامي حاصل رشادت‌ها و شهامت‌هاي مردمي دانست كه به امام خود لبيك گفته و از طاغوت و استكبار نترسيدند و آزادي و آزادگي را هم براي خود و هم براي آزادگان جهان به ارمغان آوردند.
وي تأثير انقلاب اسلامي را بر تحولات كنوني جهان ترديد‌ناپذير دانست و گفت: امروز هيچ سياستمداري و ستمگري ترديد ندارد كه با ظهور انقلاب اسلامي دوران حاكميت انديشه‌هاي ضدبشري به پايان رسيده و دوران سرشار از نور و روشني آغاز شده است.
وي انقلاب اسلامي را انقلابي جهاني دانست و افزود: در هر جاي دنيا انساني وجود داشته باشد، صاحب اين انقلاب است و انقلاب براي اوست.
اسحاقي حضور اگاهانه و فعال‌تر نسل سوم را در عرصه انقلاب افتخاري بزرگ براي انقلاب عنوان و تصريح كرد: در تاريخ بي‌سابقه است كه يك ملت در طول 30 سال با وجود فراز و نشيب‌ها و توطئه بدخواهان همچنان براي مكتب و ارزش‌هاي الهي و انساني مصمم بايستد.
فرمانده سپاه ناحيه لردگان از نسل سوم به عنوان ميراث‌دار و حافظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: نسل اول انقلاب با از خودگذشتگي و تحمل رنج و سختي‌هاي زياد و پيروزي انقلاب اسلامي اين نعمت بزرگ را به ما هديه كرد و نسل سومي‌ها بايد حافظ و نگهدار آن تا ظهور امام عصر باشند.
اسحاقي كسب علم و دانش، شناخت طاغوت، استكبار و آشنايي با اهداف آنها را مهم‌ترين عوامل حفظ انقلاب دانست و گفت : تربيت صحيح و انقلابي جوانان و نوجوانان حيات جامعه و حفظ اسلام را مستحكم و قدرتمندتر مي‌كند.
وي تصريح كرد: پشتيبان ولايت بودن و پيروي از دستورات اسلام باعث مي‌شود كه هيچ گزند و توطئه‌اي كشور ما را تهديد نكند.
اسحاقي با بيان اينكه يأس دشمن و شكست توطئه‌هاي آنها در قبال انقلاب اسلامي با بيداري و هوشياري جوانان و به خصوص قشر تحصيل كرده ايجاد مي‌شود، افزود: تربيت صحيح و دانش‌ آگاهانه در زمان كسب علم و آگاهي، زمينه حكومت و ملت قوي را پايه‌ريزي مي‌كنند به گونه‌اي كه با بزرگترين طوفان‌ها هم نخواهد لرزيد.
فرمانده سپاه لردگان بر ضرورت برگزاري پرشور جشن‌ها و مراسم‌هاي انقلاب تاكيد كرد و گفت: ما بايد هر ساله با گراميداشت دهه فجر و زنده كردن آن روزها به دنيا و نسل‌هاي جوان و آيند‌گان يادآور شويم كه انقلاب اسلامي با اهداف مقدس به راحتي به دست نيامده و چه خون‌هايي كه در راه پربار شدن اين نهال ريخته شده است.
وي اضافه كرد: در دهه فجر امسال و در سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي سپاه ناحيه لردگان و حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت تابعه به منظور گراميداشت اين ايام خجسته بيش از 66 عنوان برنامه اجرا مي‌كنند.
انتهاي پيام/ر20

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 406]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن