تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813416796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/در راهروهاي دادگاه خانواده/ شهرت خانوادگي و دغدغه‌هاي طلاق زن ميانسال!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /در راهروهاي دادگاه خانواده/ شهرت خانوادگي و دغدغه‌هاي طلاق زن ميانسال!
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

زني در دادگاه خانواده گفت: در مدت سه سالي كه از يكديگر به صورت جدا زندگي كرده‌ايم، احساس رضايت مي‌كنم و نمي‌خواهم با كسي كه من را فقط به دليل آوازه‌ي خانوادگي‌ام مي‌خواهد، زندگي كنم.

به گزارش خبرگزاري حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين زن 50 ساله با بيان اينكه هرگز در زندگي مشترك احساس آرامش نكرده‌ام، درخواست طلاق خود را به قاضي دادگاه ارائه كرد و گفت: زماني كه شوهرم به خواستگاريم آمد، خانواده‌ام برخلاف عقيده‌ام، من را راهي منزل شوهرم كردند، از همان ابتدا از اين وصلت ناراضي بودم اما نتوانستم عدم رضايت خود را بيان كنم.

وي ادامه داد: بعد از گذشته 32 سال از زندگي مشترك‌مان ديگر خواهان ادامه آن نيستم اما همسرم به دليل مطرح بودن نام خانوادگي‌ام به جدايي رضايت نمي‌دهد، در حالي كه خودش به خوبي مطلع است كه زندگي ما هيچ‌گاه بر پايه علاقه و محبت استوار نبوده است.

زن ميانسال خاطر نشان كرد: در اين سال‌ها تنها به دليل وجود سه پسرم به زندگي ادامه دادم اما اكنون فرزندانم از نظر من افرادي معقول هستند و آنها نيز به جدايي رضايت دارند، اما شوهرم ادعا مي‌كند كه مساله طلاق براي فرزندان نامطلوب است.

شوهر اين زن كه در دادگاه حضور داشت، بيان كرد: همسرم مدعي است كه به دليل آوازه‌ي خانواده‌اش حاضر به جدايي از او نيستم در حالي كه تنها دليل من براي مخالفت با جدايي، وجود فرزندان‌مان است، زيرا در حال حاضر ما دو پسر مجرد درمنزل داريم و با جدايي ما از يكديگر به آينده آنها لطمه شديدي وارد خواهد شد.

وي ادامه داد: سه سال است كه همسرم منزل مشتركمان را ترك كرده است، اما من در اين مدت هيچگاه به دليل عدم تمكين از وي شكايت نكرده‌ام، زيرا به همسر و زندگيم علاقمند هستم.

زن 50 ساله عنوان كرد: همسرم در دوران زندگي مشترك هميشه مي‌گفت با دختر حاجي به سختي مي‌توان ازدواج كرد، اما به راحتي مي‌شود او را نگه داشت و من بعد از گذشت 32 سال ديگر نمي‌خواهم به زندگي با كسي كه تنها به دليل آوازه‌ي خانواده‌ من را مي‌خواهد، ادامه دهم و خواهان جدايي هستم.

شوهر زن يادآور شد: علاوه بر من پدر همسرم نيز با جدايي مخالف بود، اما نمي‌دانم چگونه همسرم او را نسبت به اين قضيه راضي كرد و او نيز اكنون يكي از حاميان همسرم است.

زن 50 ساله در ادامه اظهارات شوهرش، گفت: پدرم دراين سه سال، متوجه واقعياتي شد كه در اين سال‌ها آن‌ها را درك نكرده بود و او نيز حاضر به اذيت شدن دخترش با ادامه زندگي نيست.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن