تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797602212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد رئيس كميته سازمانها و نهادهاي ستاد دهه فجر در مراسم 22 بهمن و انتخابات مجلس شوراي اسلاميخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تاكيد رئيس كميته سازمانها و نهادهاي ستاد دهه فجر در مراسم 22 بهمن و انتخابات مجلس شوراي اسلاميخبرگزاري موج -
۱۹ دي ۱۳۹۰ (۱۷:۲۴ب.ظ)

تاكيد رئيس كميته سازمانها و نهادهاي ستاد دهه فجر در مراسم 22 بهمن و انتخابات مجلس شوراي اسلامي
خبرگزاري موج - رئيس كميته سازمانها و نهادهاي ستاد دهه فجر استان مركزي گفت:‌ با توجه به اينكه ايام الله دهه فجر مصادف شده است با برگزاري نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي بايد از اين فرصت براي حضور حداكثري مردم در مراسم 22 بهمن و انتخابات مجلس شوراي اسلامي استفاده كرد.

به گزارش خبرگزاري موج، گودرزي راد با بيان اين مطلب اظهار داشت:‌ نامزدهاي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بايد از تبليغات زودهنگام خودداري كنند و به قانون احترام بگذارند.
رئيس روابط عمومي و امور بين الملل استانداري گفت: اين انتخابات بسيار حساس و پيچيده و بايد با برگزاري انتخاباتي با شكوه در اسفندماه سالجاري بايد مراقبت شود كه از تريبون دهه فجر براي تبليغات انتخاباتي سوء استفاده نشود.
وي با اشاره به قانون تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: در ماده 56 اين قانون به فعاليت تبليغات انتخاباتي نامزدهاي نمايندگي هشت روز قبل از روز اخذ رأي آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأي ادامه خواهد داشت و در ماده 57 نيز استفاده از هرگونه پلاكارد، پوستر، ديوار نويسي و كاروانهاي تبليغاتي و استفاده از بلندگوهاي سيار در خارج از محيط سخنراني و امثال آن به استثناي عكس براي تراكت و زندگي نامه و جزوه و همچنين سخنراني و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهاي انتخاباتي و طرفداران آن ممنوع مي باشدو متخلفين از اين ماده به سه تا سي روز زندان محكوم مي گردند.
گودرزي راد تاكيد كرد: تمام دستگاه هاي اجرايي بايد برنامه هاي قابل اجراي خود را براي ايام الله دهه مبارك فجر گزارش دهند و همچنين با مناسب سازي محيط دروني و بيروني سازمانها در جلن نظر و حضور مردم شريف استان اقدام نموده ، تا با جمع بندي و تعامل و همكاري بين دستگاه ها يك برنامه خوب و جامع و پرمحتوا و ارزشمند تهيه و تدوين شود.
وي گفت: دهه فجر فرصت مناسبي است تا دستگاه هاي اجرايي گزارش عملكرد خود را ارائه دهند تا عملكرد 33 ساله استان مركزي و به ويژه عملكرد دولت نهم و دهم و دستاوردهاي آن به مردم اطلاع رساني شود و ميزان كارآمدي دولت به خصوص در بحث تكريم ارباب رجوع كه استان مركزي يكي از استان هاي پيشرو در اين زمينه است توسط مديران استاني از رسانه ملي يا به صورت ويژه نامه عملكرد استان مركزي در سطح استان چاپ شود.
گودرزي در پايان اين نشست در خصوص ارائه گزارش عملكرد دستگاه هاي اجرايي توسط مديران استاني، مسئله انتخابات، برنامه ريزي براي حضور و مشاركت حداكثري مردم در 22 بهمن و 12 اسفند، افتتاح پروژه ها در ايام الله دهه فجر، فعال شدن ستادهاي شهرستاني دهه فجر و تعامل و همكاري بين كميته نهادها و تبليغات و هماهنگي بين دستگاه ها توضيحاتي دادند و خواستاري پيگيري و جمع بندي يك برنامه خوب براي اين دو مهم شد.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن