تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793346315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولويت‌هاي تشرف به عمره مفرده اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: اولويت‌هاي تشرف به عمره مفرده اعلام شد
سازمان حج و زيارت با صدور اطلاعيه نحوه تشرف متقاضيان به عمره مفرده سال 1390-1391 را اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري مهر، در اطلاعيه سازمان حج و زيارت آمده است: سازمان حج و زيارت اعلام كرد مشمولين ثبت‌نام و تشرف مرحله اول اعزام به عمره شامل دارندگان اولويت‌هاي 1 تا 230 بانك ملت كه در ثبت نام عمومي سال 1387 شركت كرده و كارت ثبت‌نام داراي اعتبار را در دست دارند، است.
مرحله اول اعزام: گروههاي اعزامي در دهه اول ربيع حدودا از 12/11/90 لغايت دهه سوم جمادي الثاني حدودا تا 26/02/1391
مرحله دوم: گروههاي اعزامي از دهه سوم جمادي الثاني حدودا از 27/02/1391 لغايت دهه سوم شعبان حدودا 28/04/1391 بنابراين پذيرش متقاضيان داراي اولويت تشرف در گروههاي مرحله اول از تاريخ 14/10/1390 به ترتيب در هراستان برابراطلاعيه‌هايي خواهد بود كه متعاقبا ازسوي هريك از مديريت‌هاي حج وزيارت استان درجرايدمحلي واستاني اعلان مي‌گردد، آغاز ميشود. از اينروكليه كساني كه واجد شرايط تشرف در مرحله اول اعزام به عمره مي‌باشند(موارد ذيل الذكر)دعوت مي‌شود با عنايت به نكات ذيل اقدامات لازم را معمول فرمايند.
توضيح مهم: تشرف زمان منوط به صدور بموقع رواديد از سوي سفارت كشور عربستان سعودي در ايران و تاييد جداول پروازي مي‌باشد.
ضمنا اعلام جزئيات گروههاي مرحله دوم، به همراه ضوابط وشرايط ثبت نام مربوطه حدودا درنيمه دوم فروردين ماه 1391برابر اطلاعيه‌هاي صادره انجام وامكان پذير خواهد شد.
مشمولين ثبت نام وتشرف:
مرحله اول: 1- دارندگان اولويت‌هاي 1 تا230 بانك ملت كه در ثبت نام عمومي سال 1387 شركت نموده و كارت ثبت نام داراي اعتبار را در دست دارند.
2-با توجه به فراخوان‌هاي مكرر سازمان طي سنوات گذشته از كليه دارندگان قبوض بانك ملي مربوط به ثبت نام‌هاي سنوات1363،1376و1382 تا 1386 و عدم تشرف آنان، در سال جاري براي آخرين بار از دارندگان اينگونه قبوض دعوت بعمل مي‌آيد بديهي است عدم مراجعه وثبت نام آنان در عمره جاري به منزله انصراف از سفر عمره مي‌باشد.
تبصره: متقاضيان بمنظور اطلاع از اولويت‌هاي تشرف مي‌توانند با مراجعه به سايت بانك ملت به آدرسwww.bankmellat.irويا مراجعه به شعب مربوطه، تماس با شماره تلفن 1556(مركز ارتباطات مردمي بانك ملت) و يا ارسال شماره ثبت نام خود به مركز پيام بانك ملت به شماره 200034 (از طريق پيامك)از اولويت تشرف خود مطلع گردند.
تاريخ پذيرش مشمولين تشرف:
1-اسامي و آدرس دفاتر زيارتي مجاز به همراه تاريخ پرواز،گروه قيمتي و هزينه آن و ساير اطلاعات لازم در هر استان توسط دفاتر حج و زيارت استان در روزهاي دوشنبه 12/10/90 و سه شنبه 13/10/90 و استانهاي تهران، البرز وقم روز چهارشنبه 14/10/90 از طريق جرايد كثيرالانتشار محلي اعلام وتاريخ ونحوه پذيرش متقاضيان نيزبرابر زمانبندي مربوط هر استان، در دفاتر زيارتي آغاز خواهد شد.
2- تا قبل از اعلام رسمي كارگزاران در جرايد، هيچ يك از كارگزان مجاز به پذيرش متقاضيان و اخذ مدارك از آنان به هيچ وجه و تحت عناوين رزرو، ليست انتظار و... نبوده و ثبت نام فقط در روز و ساعت اعلام شده از سوي دفتر حج و زيارت استانها با حضور ناظرين مربوط انجام خواهد شد.
چنانچه در مهلت مقرر(برابر اطلاعيه استاني دفاتر حج و زيارت)مراجعه واجدين شرايط براي ثبت نام و تكميل ظرفيت‌هاي پروازي صورت نگيرد سازمان حج و زيارت با دعوت از اولويت‌هاي بعدي نسبت به تكميل ظرفيت گروه‌ها اقدام خواهند نمود.ازاينرو از هم اكنون توصيه ميگردد كه متقاضيان ظرف مهلتي كه تعيين ميگردد به كارگزاران مجاز در سطح استان/شهرستان مربوط مراجعه ونسبت به ثبت نام در گروه وتاريخ موردنظرشان اقدام نمايند.
نحوه ثبت نام و مدارك لازم:
1- تشرف معتمرين با گذرنامه عادي بين‌المللي (باحداقل 7 ماه اعتبار از تاريخ پرواز گروه وداشتن حداقل 2 صفحه خالي مقابل هم)خواهد بود بديهي است دريافت گذرنامه جديد و يا تمديد اعتبار آن و همچنين پرداخت عوارض خروج از كشور به عهده متقاضي مي‌باشد
2- متقاضي با مراجعه به هريك از دفاتر خدمات زيارتي امكان انتخاب گروه و تاريخ پرواز مورد نظر خود را دارد ازاين رو توصيه مي‌گردد متقاضيان با مراجعه به نزديكترين كارگزار(محل سكونت يا كار) نسبت به انتخاب گروه و رزروجا در ظرفيت خالي گروهها اقدام نمايد.
هنگام ثبت نام اوليه(رزرو جا) به كارگزار مبداء(رزروكننده) اصل قبض بانكي داراي اولويت + كارت يا شماره ملي + اصل و كپي شناسنامه + و ساير مداركي كه در اطلاعيه‌هاي استاني ذكر ميگردد را جهت خود و همراهان درجه اول(همسر-فرزند-پدر-مادر-برادر-خواهر) ارائه نموده و برگه رزرو جا را دريافت نماييد.
متقاضيان مندرجات برگه رزروجا تحويلي را بدقت مطالعه نموده و وفق مفاد مطالب ذكر شده ادامه فرآيند را دنبال نمايند. توضيح مهم: براي متقاضيان كه اقدام به ثبت نام در پروازهاي يك ماه نخست عمليات مي‌نمايند ارائه اصل گذرنامه داراي اعتبار الزامي بوده و در اسرع وقت مي‌بايست مراحل بعدي ثبت نام را دنبال و ثبت نام خود را قطعي نمايند.
3-با توجه به اينكه ظرفيت هر گروه تعيين و قابليت افزايش ندارد، لذا هنگام مراجعه به دفتر زيارتي به نحوي اقدام شود كه جهت خود و همراهان و ساير افرادي كه تمايل دارند باهم مشرف شوند واولويت تشرف نيز دارند ثبت نام و رزروجاانجام دهند زيرا پس از تكميل ظرفيت گروه، افزايش ظرفيت مقدور نمي‌باشد از اينرو هنگام ثبت نام اوليه (رزرو) دقت لازم را مبذول نموده و مندرجات برگه رزروجارا مطالعه فرمايند.
4- خروج از كشور مشمولين وظيفه عمومي و پرسنل نيروهاي مسلح تابع مقررات مربوطه خواهدبود.
تذكرات مهم
امكان انجام ثبت نام اوليه و رزرو جا نزد كليه كارگزاران مجاز سطح استان كه در جرايد محلي دفاتر حج و زيارت منتشر ميشود وجود دارد ليكن قطعي نمودن ثبت نام منوط به مراجعه به كارگزار مقصد در مهلت تعيين شده خواهد بود (برابر مفاد برگه رزروجا).
1-هزينه‌هاي سفر مشمولين تشرف كه بخش اصلي آن شامل هزينه ارزي، ريالي و بليط هواپيمايي مي‌باشد همراه با قبض صادره از سوي كارگزار توسط متقاضي در بانك عامل قابل واريز خواهد بود علاوه بر آن بخش ديگري از هزينه تشرف كه شامل هزينه جلسات آموزشي، هزينه‌هاي اداري كارگزاران، مدير و معاون راهنما مي‌باشد و بر اساس ظرفيت هر گروه/ ايستگاه پروازي متغير است (كه مي‌بايد برابر قيمت‌هاي مصوب دفتر حج و زيارت اين جدول در محل ثبت نام كارگزار نصب و قابل رؤيت باشد) به حساب بانكي كارگزار مربوط، واريز مي‌گردد.
2- ضمناً هر دفتر زيارتي براي انجام ثبت نام اوليه از متقاضي(رزروجا)براي ساير دفاتر زيارتي مبلغ بيست هزار ريال به ازاي هر نفر دريافت خواهد نمود.
لذا پرداخت هرگونه وجه غير از مبالغ مذكور در بند فوق تحت هيچ عنواني به صورت واريز به حساب و يا پرداخت نقدي مجوزي ندارد.
تذكر:
برخي از گروه‌ها جهت تهيه و تأمين ساك يك شكل(دراندازه‌هاي استاندارد شركت‌هاي هوايي)، البسه و لوازم احرام و طواف و همچنين حمل و نقل از محل سكونت به فرودگاه وبلعكس در داخل كشور بصورت يكجا اقدام مي‌نمايند كه در اين صورت مي‌بايد در جلسات اول نسبت به انتخاب 3 نفر نماينده از بين زائرين اقدام و با نظارت آنان هزينه‌هاي خريد وسايل مذكور و حمل و نقل محاسبه، دريافت و انجام گردد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2728]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن