تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793412590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي سردار جوكار ؛برنامه هاي بسيج دانش آموزان و فرهنگيان در دهه فجر تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از سوي سردار جوكار ؛برنامه هاي بسيج دانش آموزان و فرهنگيان در دهه فجر تشريح شد
مسئول سازمان بسيج دانش آموزان و فرهنگيان ضمن تشريح برنامه هاي اين سازمان در ايام دهه فجر سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران از توليد 2 بازي رايانه اي به منظور مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن و حول محور افشاي عملياتهاي تروريستي رژيم صهيونيستي خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد صادق جوكار مسئول سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان در نشستي مطبوعاتي درباره دستاوردهاي اين سازمان پس ازانقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: در طول سه دهه گذشته آمريكا، انگليس و صهيونيست تلاش كردند تا انقلاب اسلامي ايران به اهداف خود نرسد اما مردم ما توانسته اند ضمن برپايي انقلاب دو پاسخ محكم به جهان ماركسيست و ليبرال دموكراسي غرب داده واين دو را به بن بست بكشند كه در نهايت دنياي ماركسيستي در حال حاضر نابود شده و ليبرالها نيز به پايان خود رسيده اند.امروز شاهد ايجاد اشاعه گفتمان انقلاب اسلامي ايران و امام خميني(ره) در جهان هستيم.

وي افزود: ايران اسلامي در دهه چهارم خود در حال تبديل شدن به الگو و سرمشقي براي ملتهاي جهان مي باشد. آنچه ما نياز داريم تحقق گفتمان انقلاب، امام و رهبري معظم انقلاب است كه اينها جداي از يكديگر نيست. در اين راستا فرهنگيان و دانش آموزان در طول سه دهه گذشته نقش گسترده اي در پيروزي، حفظ و تعميق انقلاب اسلامي ايران داشته اند.

سردار جوكار با اشاره به تقديم 36 هزار شهيد دانش آموز و 4 هزار شهيد فرهنگي در ايام هشت سال دفاع مقدس تصريح كرد: اين افراد به منظور لبيك گويي به فرمان ولي خود به رسالت خودعمل كردند. امروز رسالت بسيج دانش آموزان و فرهنگيان پرورش نيروهاي كارآمد و موثراست كه بتوانند در راستاي سند چشم انداز 20 ساله توسعه كشور نقش فرهنگي، علمي و سياسي خود را ايفا كنند.

وي ادامه داد: سازمان بسيج دانش آموزان و فرهنگيان به منظور شناسايي دانش آموزان مستعد طرحي با عنوان آيه هاي تمدن در دست اجرا دارد همچنين تدوين نظام آموزشي و تربيتي براي تربيت مديران مجرب و مورد نياز كشور در حال انجام است.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزان و فرهنگيان با اشاره به اهداف اين سازمان در سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران يادآور شد: تبيين اهداف و آرمانهاي امام راحل، تجديد عهد و پيمان با اصول و ارزشهاي انقلاب اسلامي و تلاش براي تحقق آن با ظرفيت 350 هزار نفر از فرهنگيان بسيجي و ترويج گفتمان رهبري و آرمانهاي انقلاب از جمله اهداف اين سازمان در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب است.

وي در تشريح برنامه هاي سازمان بسيج دانش آموزان و فرهنگيان در ايام دهه فجر سي امين سالگرد پيروزي انقلاب گفت: برگزاري 31 جشنواره علمي و پژوهشي فرهنگيان بسيجي در سراسر كشور، برگزاري مسابقات ورزشي قهرماني در سطح 708 شهر كشور از دهه فجر تا پايان اسفند ماه، اجراي طرح پيشگامان اصل پيشرفت و عدالت به مناسبت ورود به دهه چهارم انقلاب با فراخوان مقالاتي پيرامون نقش دانش آموزان و فرهنگيان در تحقق سند چشم انداز بيست ساله كشور، انجام مسابقات قرآن و عترت با برگزاري 31 مسابقه در سطح استانها، بخشي از برنامه هاي اين سازمان در ايام دهه فجر امسال است.

سردار جوكار اضافه كرد: 31 جشنواره استاني تجليل از دانش آموزان ممتاز، مخترع و مبتكر، فراخوان طرح گنجهاي پنهان براي بهره گيري از ايده هايي كه جنبه كاربردي دارد، كوهپيمايي دانش آموزان در 700 نقطه كشور، برگزاري 1357 هم انديشي سياسي و فرهنگي با موضوع آشنايي با سيره امام و دستاوردهاي انقلاب، برگزاري 101 كنگره عاشورا پژوهي كه هدف آن تعميق و گسترش فرهنگ عاشورايي و شناخت آسيبهاي آن است، مراسم نمادين استكبار ستيزي در سطح مدارس براي اعلام نفرت و انزجار از ظلم و ستم استكبار جهاني در مواجه با انقلاب اسلامي، برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي با ايجاد 5 هزار وبلاگ در فضاي مجازي توسط دانش آموزان و فرهنگيان، بهره گيري از اينترنت در راستاي شناخت و ترويج انقلاب، برگزاري مسابقه روزنامه ديواري فجر جاويد، توليد اقلام تبليغي و توزيع كتاب معرفي شخصيتهاي برجسته انقلاب، حضور دانش آموزان و فرهنگيان در مرقد امام (ره) و تجديد بيعت با آرمانهاي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران بخش ديگري از مهمترين برنامه هاي سازمان بسيج دانش آموزان و فرهنگيان در دهه فجر امسال است.

وي همچنين با اشاره به بخشي از برنامه هاي سازمان بسيج دانش آموزان و فرهنگيان كه تنها مختص به دهه فجر نيست گفت: برگزاري اردوي راهيان نور با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و با حضور 150 هزار دانش آموز در قالب هزار و 200 كاروان، مشاركت فرهنگيان و دانش آموزان در بازسازي هزار و 200 مدرسه آسيب ديده در غزه با پرداخت مبلغ 500 توماني براي هر دانش آموز با عنوان هديه دانش آموز ايراني و ساخت دو بازي رايانه اي به منظور تبليغ وترويج فرهنگ انقلاب و مقابله با تهاجم فرهنگي كه موضوع آن حول محور افشاي فعاليتهاي تروريستي رژيم صهيونيستي است و در ارديبهشت ماه سال آينده و همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم به بهره برداري خواهد رسيد، بخشي از برنامه هاي سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان است كه از دهه فجر امسال آغاز مي شود.

جوكار در پايان خاطرنشان كرد: در روز 22 بهمن سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران گروه سرود 22 هزار نفره دانش آموزان تهران بزرگ، سرود "وطن من" را همخواني خواهند كرد.

دوشنبه |ا| 7 |ا| بهمن |ا| 1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 444]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن