تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797961198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير شبكه راديويي جوان به حركت اين شبكه به سوي ايرانگرايي تأكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير شبكه راديويي جوان به حركت اين شبكه به سوي ايرانگرايي تأكيد كرد
مدير شبكه راديويي جوان، صبح امروز در نشست خبري تشريح برنامه "موج ملي" كه به مناسبت سي امين سالگرد انقلاب اسلامي پخش خواهد شد، گفت: شبكه خوان با برنامه "چرخ گردون" از حصار تهران خارج شده و به سوي ايرانگرايي حركت مي كند.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، "مسعود احمدي"، اظهار داشت: هفت ماه است كه فاز جديد حركت شبكه جوان با يك برنامه ريزي دقيق رويكرد جديد خود نسبت به توانمندي هاي جوانان ايراني در اقصي نقاط ايران شروع شده است.
احمدي، افزود: براي اولين بار اين شبكه در ميان شبكه هاي راديويي با هماهنگي صدا و سيما استان ها، به صورت منظم و هفته اي 120 دقيقه هر پنجشنبه به اجراي برنامه در حضور جوانان در محيط هاي تاريخي، ديني و گردشگري در شهرستان هاي مختلف كشور مي پردازد.
وي، ادامه داد: اين راديو از 25 مهر امسال برنامه خود را آغاز كرده و اين هفته نيز هيجدهمين برنامه خود را در استان همدان پي خواهد گرفت.
مدير شبكه راديويي جوان، با بيان اينكه پخش برنامه اي به اين شكل داراي مشكلاتي هست، اظهارداشت: فعاليت هاي راديو در مخاطبين تأثيرگذاري شگرفي داشته و همچنين توانسته ايم نهضت عظيم فني و سيگنالي را ايجاد كنيم.
احمدي، يادآور شد: بعضي از مراكز استان ها تاكنون برنامه هاي خارج از استوديو نداشتند و اين اتفاق باعث شد كه به اين ظرفيت بزرگ دست يايند.
به گفته احمدي، "چرخ گردون" تا 25 اسفند ماه امسال به اجراي برنامه در مراكز استانها و شهرستانها خواهد پرداخت.
وي،‌ با بيان اينكه شبكه جوان بصورت ماهواره اي پخش مي شود، خاطرنشان كرد: ايرانيان مقيم خارج از كشور هم صداي ما را مي شنوند و از طريق ايميل و اس ام اس با ما ارتباط برقرار مي كنند.
احمدي، به پيشاهنگ بودن شبكه جوان در محكوم كردن حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي در نوار غزه اشاره كرد و گفت: اين شبكه دو روز صبح و بعدازظهر در كنار مردم در راهپيمايي ها و تحصن ها شركت كرد.
اجراي برنامه زنده به مناسبت 26 دي ماه، روز بزرگ پيروزي ملت ايران و فرار شاه و درباريان از كشور، يكي ديگر از برنامه هاي راديو جوان بود كه احمدي ذكر كرد.
مدير شبكه راديو جوان افزود: ويژه برنامه "نشاني" با اجراي "مهران دوستي" به مدت 120 دقيقه گوشه هايي از داستان انقلاب را براي جوانان بيان مي كند.
او، گفت: در اين برنامه گفت و گو با زندانيان سياسي انقلاب، آشنايي مخاطبان جوان با وقايع انقلاب و مقاومت مردم و شكنجه هاي رژيم پهلوي از جمله محورهاي اين ويژه برنامه است.
به گفته احمدي، اجراي برنامه در موزه عبرت با سياست برنامه سازي و اجراي برنامه خارج از استوديو و نزديك بودن به مردم طرح ريزي شده است.
وي، در تشريح برنامه "موج ملي" كه به مناسبت دهه فجر امسال تهيه شده است، گفت: شبكه جوان به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي همايش بزرگ موج ملي يا "سي در سي" از 26 دي ماه شروع و تا 26 بهمن ماه ادامه دارد.
احمدي، يادآور شد: اين برنامه هر روز از ساعت 10 تا 11 و 30 دقيقه صبح همزمان در 30 استان پخش مي شود و گزيده هايي از آن نيز قبل از اخبار ساعت 22 و 30 دقيقه از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
مدير شبكه ارديويي جوان، اظهار داشت: حضور سي جوان نخبه، برنامه ساز، ورزشكار،‌ از سي استان كشور و تجليل از برگزيدگان آن و برگزيدگان ويژه برنامه هاي موج ملي از جمله محورهاي اين همايش است.
وي، اين برنامه را محصول مشترك شبكه جوان، ‌معاونت امور مجلس صدا و سيما و شبكه دو دانست و هدف از اجراي آن را، معرفي توانمندي هاي جمهوري اسلامي ايران، جوانان نخبه كشور در استانها مختلف و رنگين كمان فرهنگ ها و پاره فرهنگ ها ذكر كرد.
احمدي، از اجراي برنامه اي با هدف جمع بندي برنامه هاي موج ملي كه با حضور 900 نفر از جوانان انقلاب در شب اول ربيع الاول مصادف با نهم اسفند ماه خبر داد و افزود: اين برنامه با همكاري معاونت امور مجلس و استانها و سازمان تربيت بدني و امور جوانان سازمان صدا وسيما و سازمان ملي جوانان و سازمان هاي مرتبط در تالار كشور برگزار مي شود.
مدير شبكه جوان، توضيح داد: شبكه جوان با هدف آشنايي مخاطب جوان با انقلاب و دستاوردهاي آن اقدام به اجراي برنامه "30 داستان، 30 نمايش" با مضمون انقلاب را از برنامه هاي ديگر راديو جوان نام برد.
احمدي، ادامه داد: اداره كل نمايش اين راديو از ساعت 23 و 30 دقيقه تا ساعت 24 و اداره كل صداي استان هاي 30 مركز نيز هر روز يك نمايش ارزشمند با محتواي ديني و مفاهيم انقلابي، ويژه مخاطبان جوان از ساعت 12 و 30 تا 13 پخش خواهد كرد.
وي، همچنين به توليد 15 برنامه با هدف آشنايي نسل سوم انقلاب با سرودهاي اول انقلاب اشاره كرد و گفت: اين برنامه ها كه به پخش سرودهاي حماسي اول انقلاب با ورژن اصلي مي پردازد، از 12 بهمن ماه شروع و تا 26 ادامه دارد.
احمدي، يادآور شد:‌ اين برنامه از ساعت هشت و 45 دقيقه تا 9 پخش خواهد شد.
مدير شبكه راديويي جوان، به معرفي پنج نويسنده برتر انقلاب اشاره كرد و افزود: همچنين در برنامه هايي با هدف معرفي مراكز فرهنگي، شعرا و آثار سينمايي برتر پس از انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ پرداخته ايم.
احمدي كه دبير دهمين جشنواره بين المللي راديو و دومين اجلاس جهاني صدا، نيز هست، در جمع خبرنگاران، گفت: دهمين جشنواره بين المللي راديو و دومين اجلاس جهاني صدا، از 26 تا 28 ارديبهشت 88 برگزار خواهد شد.
دبير دهمين جشنواره بين المللي صدا، با اشاره به تبليغات گسترده عليه جمهوري اسلامي ايران، تصريح كرد: تاكنون از 26 كشور جهان از جمله استراليا، اسلوني، بلاروس، سوريه، لبنان،‌ كره و ... برنامه هاي متنوعي براي حضور در اين جشنواره دريافت كرده ايم.
احمدي،‌ ادامه داد: تاكنون 500 اثر علاوه بر جمهوري اسلامي از 26 كشور جهان، شبكه سراسري و استان ها، حوزه سياسي و برون مرزي و آزاد دريافت كرده ايم.
دبير دومين اجلاس جهاني صدا، افزود: اين اجلاس مستقل و با هدف نظريه پردازي در زمينه رسانه راديو برگزار مي شود.
احمدي، ارسال 1350 نامه به شبكه هاي راديويي خارجي، تدوين شيوه نامه هاي جشنواره و اجلاس، چاپ مجله صداي ماندگار (دو شماره)، مشاركت دانشگاه هاي امام صادق (ع)، امام حسين (ع)، علامه طباطبايي و تهران و دانشكده تخصصي صدا و سيما، جستجوي 700 نفر استاد رسانه در اينترنت و گزينش 70 نفر براي ارسال فراخوان مقاله با موضوعات مشخص شده توسط ABU، تشكيل پنج هيأت داوري انتخاب آثار و مشاركت ABU (اتحاديه راديو تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه) و EBU (اتحاديه راديو تلويزيون هاي اروپا) را تعدادي از فعاليت هاي ستاد برگزاري دهمين دوره جشنواره بين المللي صدا و دومين اجلاس جهاني صدا اعلام كرد.
وي، همچنين از چاپ و انتشار مقالات برگزيده در مجلات معتبر ISI خبر داد.
به گفته احمدي، تاكنون 20 مقاله از امريكا، اروپا و شرق دور به اين جشنواره ارسال شده است.
دبير جشنواره دهم گفت: سايت اين جشنواره به چهار زبان عربي، فارسي، فرانسه و انگليسي است كه صفحه اول به زبان انگليسي مي باشد.
احمدي، افزود: "راديو براي همه و در همه جا" شعار دهمين جشنواره بين المللي صدا است.
وي، ادامه داد: هيأت داوران مرحله اول داوري از اول بهمن ماه تا اول اسفند ماه امسال انجام مي شود ايراني هستند و با توجه به حجم برنامه هاي خارجي پنج گروه داوري در بخش اصلي و يك گروه در بخش ويژه شروع به فعاليت كرده اند.
دبير دهمين جشنواره، يادآور شد: مرحله دوم و نهايي داوري توسط ABU انجام مي شود.
دبير دومين اجلاس جهاني صدا، بخش اصلي را شامل برنامه هاي مستند، مستند گزارشي، آنونس و ... و بخش ويژه را شامل بخش هاي صلح و گفت و گو، محيط زيست، منابع طبيعي، خانواده و دين و جهاني شدن اعلام كرد.
مدير شبكه راديويي جوان در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره توقف پخش برنامه "مكث"، گفت: شبكه جوان يكي از پرمخاطب ترين شبكه هاي راديويي است و شنوندگان آن حساس و تنوع طلب هستند.
احمدي،‌ با اشاره به اينكه سري اول بعضي از برنامه ها با اقبال خوبي روبرو بوده ولي سري دوم و سوم اصلا محبوبيتي نداشته است، ادامه داد: پخش برنامه مكث بدليل دهه محرم و جنايات رژيم صهيونيستي در غزه مدتي متوقف شد و به زودي در قالب جديد با عنوان "نفس عميق"، با دوتيم و به مدت 30 روز اجرا مي شود.
وي، كار در حوزه فرهنگي بويژه رسانه ملي را بواسطه حساسيت هايي كه در مخاطب هوشمند وجود دارد، يكي سختيرين مشاغل عنوان كرد.
مدير شبكه راديو جوان، با بيان اينكه آيتم هاي برنامه مكث تغيير كرد و از شنبه برنامه بازسازي مي شود، گفت:‌ هر برنامه اي كه از طرح خود عدول كند، اصلاح مي شود و اگر قابليت اصلاح نداشت عوض مي شود.
وي همچنين علت بروز پارازيت در برنامه هاي شبكه جوان را القاي محيطي بعضي از ضبط هاي سي دار خودروها توضيح داد كه در فركانس هاي 80 تا 90 به مدت چند ثانيه اختلال بوجود مي آورد.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن