تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793526668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كوتاه از اخبار استان اصفهان/انتخاب يك مقاله ايراني در انجمن فيزيك آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /كوتاه از اخبار استان اصفهان/انتخاب يك مقاله ايراني در انجمن فيزيك آمريكا
خبرگزاري فارس: انتخاب يك مقاله ايراني در انجمن فيزيك آمريكا، چاپ مجموعه مردان مرد در فرهنگسراي پايداري و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه اصفهان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان اصفهان، مقاله علمي يكي از كاركنان اين اداره در انجمن فيزيك امريكا برگزيده شد.
اين مقاله كه توسط دكتر رضا اكبري مسؤل آموزش و پژوهش اين اداره به زبان انگليسي به نگارش درآمده، پس از بررسي و داوري در يكي از معتبرترين مراجع علمي دنيا، يعني انجمن فيزيك آمريكا به عنوان مقاله برگزيده انتخاب شد.
اين مقاله در شماره آينده مجله انجمن تست و مواد آمريكا، ASTM به نام ژورنال Testing and Evaluation به چاپ خواهد رسيد.
مجله تست و مواد آمريكا داراي نمايه بين‌المللي ISI بوده و چكيده اين مقاله در بيش از 20 انجمن علمي معتبر دنيا نمايه خواهد شد.
رفتار نئوپرن و بالشتك‌هاي تكيه‌گاهي در پلها و يك روش جديد ارزيابي نئوپرن‌ها مدنظر مقاله دكتر رضا اكبري بوده است.

*چاپ مجموعه « مردان مرد» در فرهنگسراي پايداري اصفهان
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان، مدير فرهنگسراي پايداري سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان از چاپ مجموعه كارت « مردان مرد» در اين فرهنگسرا خبر داد.
حميد حميدي هدف از چاپ اين مجموعه را ترويج فرهنگ پايداري و ارزش‌هاي دفاع مقدس عنوان كرد و اظهار داشت: اين مجموعه كه شامل 20 قطعه عكس از دفاع مقدس و جملات محتوايي و كليد واژه‌ها است به چاپ رسيده ‌است.
وي افزود: علاقمندان مي‌توانند براي تهيه اين مجموعه كارت‌ها به فرهنگسراي پايداري واقع در خيابان سجاد، خيابان شهيد خليلي مراجعه و يا با شماره تلفن 6603012 تماس حاصل بگيرند.

*آغاز ثبت‌نام كلاس‌هاي آموزشي شهرداري اصفهان
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي و تفريحي شهرداري اصفهان، ثبت‌نام كلاس‌هاي آموزشي مراكز فرهنگي اين سازمان از 21 دي‌ ماه جاري آغاز شده است.
اين كلاس‌هاي آموزشي شامل آشپزي، شيريني و كيك‌پزي، دكوپاژ، استعداديابي، كامپيوتر، تزئين سفره هفت سين، نما ترك، نماشيشه، مينياتور، طراحي روي سفال و ... است كه زمان ثبت‌نام ترم زمستانه آن از 21 دي ماه تا پنج بهمن ماه جاري اعلام شده است.
علاقمندان به شركت در اين كلاس‌ها مي‌توانند به خانه‌هاي فرهنگ و فرهنگسراهاي سطح شهر كه متعلق به سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان است، مراجعه كنند.

*برگزاري همايش بسيج سلامت در اصفهان
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استان صافهان، همايش بسيج سلامت دانش‌آموز با همكاري سازمان آموزش و پرورش، بسيج دانش‌آموزي، صدا و سيما، مركز بهداشت استان، نيروي انتظامي، هلال احمر، آتش نشاني، استانداري و فرمانداري در محل مركز تربيت معلم شهيد باهنر اصفهان برگزار شد.
در اين جلسه معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان، رئيس سازمان آموزش و پرورش و مسئول بسيج دانش‌آموزي پيرامون اجراي طرح بسيج سلامت دانش‌آموزان در سال جاري سخنراني كردند.
سپس شركت كنندگان در كلاس‌هاي آموزشي با عناوين كم تحركي و سوء اغذيه، خشونت، دخانيات و سو مصرف مواد مخدر شركت كردند.
در اين كلاس‌ها استادان مربوط با استفاده از امكانات تكنولوژي آموزشي مطالب درسي خود را بيان و به سئوالات شركت كنندگان پاسخ دادند.

*رژيم اشغالگر قدس مانند جنگ 33 روزه شكست خواهد خورد
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: در اين مبارزه مردم غزه پيروز مي‌شوند و رژيم اشغالگر قدس مانند جنگ 33 روزه شكست خواهد خورد.
عباس حاج رسولي‌ها حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به مناطق مسكوني غزه و به شهادت رساندن زنان، كودكان و مردم بي‌دفاع را محكوم كرد و اظهار داشت: امروز پايداري و مقاومت مردم مسلمان غزه در برابر حملات و جنايات رژيم اشغالگر قدس باعث شده كه اين رژيم تاكنون هيچ دستاوردي نداشته باشد.
وي با بيان اينكه مردم مسلمان غزه با ايماني قوي در برابر حملات رژيم صهيونيستي مقابله و مقاومت مي‌كنند افزود: قطعا در اين مبارزه پيروزي از آن مردم غزه خواهد بود و رژيم اشغالگر قدس همچون جنگ 33 روزه شكست خواهد خورد.
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان بر تداوم كمك‌ها و پشتيباني مردم كشورمان به ويژه مردم اصفهان از مردم بي‌دفاع غزه تاكيد كرد و حمايت‌ها و همبستگي ملت‌هاي جهان به ويژه ملت ايران را قابل تقدير دانست و به نقل از معاون سيد حسن نصرالله دبير كل حزب‌الله لبنان گفت: انقلاب مردم مسلمان فلسطين نشات گرفته از نهضت امام خميني (ره) است و مردم غزه نيز با تاسي به امام راحل بر رژيم صهيونيستي پيروز خواهند شد.

*راه‌اندازي ويژه نامه محرم در پرتال اصفهان
مدير سايت تبيان اصفهان گفت: سايت اطلاع‌رساني تبيان اصفهان با طراحي ويژه نامه محرم و مسابقه الكترونيكي در سايت پرتال اصفهان شركت كرد.
مجتبي فرمان آراء اظهار داشت: به مناسبت ماه محرم ويژه‌نامه‌اي با عناوين روزشمار محرم، حرمت ماه محرم در ميان مسلمانان، احاديث عددي و كاربردي از امام حسين (ع) و همچنين آياتي كه امام حسين (ع) در مسير حركت بيان نموده‌اند، به همراه مسابقه الكترونيكي در سايت اطلاع‌رساني تبيان و پرتال استان اصفهان به نشاني www.isfahanportal.ir منتشر شده است.
وي افزود: با تلاش و پيگيري مسئولان سايت تبيان اصفهان، تعداد مقالات مندرج در اين سايت از مرز 600 مقاله گذشت.
وي تصريح كرد: با تلاش صورت گرفته تعداد 625 مقاله در موضوعات مختلف فرهنگي از قبيل كلام و اعتقادات، شيعه شناسي، ‌حديث شناسي،‌ شخصيت‌ها، ‌مناسبت‌ها،‌ انديشه شهيد مطهري،‌ پيامبر اعظم،‌ و مقالات علمي و پزشكي و فن‌آوري در بخش مقالات سايت تعبيه شده است كه كاربران مي‌توانند با مراجعه به اين قسمت فايل word آن را دانلود كرده و به صورت كامل ويرايش و براي مقالات و كارهاي تحقيقي خود استفاده كنند.
مسئول سايت تبيان اصفهان اظهار داشت: تبيان اصفهان به منظور ارائه خدمات الكترونيكي به كاربران هر هفته بيش از 10 مقاله با موضوعات مذهبي، ملي، علمي، آموزشي، فن‌آوري اطلاعات در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.
انتهاي پيام/ش10
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن