تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791813542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد شهردار مراغه بر تشكيل جلسات كميسيون ماده 5 در اين شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تاكيد شهردار مراغه بر تشكيل جلسات كميسيون ماده 5 در اين شهرستان
مراغه ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به دنبال ارتقا سطح مديريتي شهرستان مراغه به معاونت استانداري شهردار اين شهر خواستار تشكيل جلسات كميسيون ماده 5 در مراغه شد .
نادر ابراهيمي در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : با تشكيل اين كميسيون در مراغه بسياري از مشكلات و موانع سر راه اجراي مصوبات اين كميسيون برطرف خواهد شد.
وي افزود : كميسيون ماده پنج با هدف رفع مشكلات ناشي از بلاتكليفي و فقدان طرح هاي كارا (طرح هاي جامع و تفصيلي ) و به عنوان ركن اصلي قانوني در تصويب طرح ها در مركز استان تشكيل مي شود.
شهردار مراغه افزود : با ارتقا جايگاه فرماندار مراغه به معاونت استانداري و هفت اداره به معاونت مديركل اين جلسات به راحتي مي تواند در شهرستان تشكيل و طرحها در كمترين زمان بررسي رد يا تصويب شود.
وي خاطرنشان كرد : با تشكيل كميسيون ماده پنج در مراغه كه همگام با سياست هاي خرد و كلان مديريت شهري است حل و فصل بسياري از مسائل و مشكلات شهري در كمترين زمان تصويب و به مرحله اجرا مي شود.
لازم به ذكر است جلسات كميسيون ماده 5 با هدف بررسي بررسي و تصويب پيشنهادات موردي و موضعي در طرح تفصيلي بررسي و تصويب طرح هاي تفصيلي در سطوح گوناگون مجتمع هاي مسكوني و پروژه هاي طراحي فضاهاي شهري شامل طراحي ميدان خيابان و ... تصويب ضوابط و مقررات و سياست هاي كلي و راهبردي مرتبط با شاخه هاي مختلف شهرسازي مانند برنامه ريزي و طراحي شهري طرح موضوعي و موضعي و غيره در محل استانداري تشكيل مي گردد.

اميد است با تشكيل جلسات اين كميسيون در مراغه گام اساسي در تحقق شعار عدالت محوري دولت در واگذاري امورات به شهرستانها و تمركز زدائي برداشته شود.
به منظور روان بخشي عبور و مرور و ساماندهي مناطق محروم
دره محله جانبازان مراغه به خيابان شهيد دوستان تبديل مي شود
شهردار مراغه همچنين از احداث خيابان جديد شهيد دوستان در اتوبان اميركبير دره محله جانبازان خبر داد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري نادر ابراهيمي با اعلام اين مطلب كه دره محله جانبازان يكي از معضلات بزرگ براي منطقه ميكيائيل آباد بوده و مشكلات عديده بهداشتي براي اهالي محله جانبازان بوجود آورده بود گفت : اين پروژه در راستاي ساماندهي مناطق محروم با هدف شهر آباد با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال در آبانماه سالجاري آغاز شده و تا بهمن ماه تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.
وي افزود : اين خيابان با عرض 18 متر و طول 350 متر مي باشد كه عمليات لوله گذاري بمنطور هدايت آبهاي سطحي و مسيلها بطول 320 متر آغاز شده است .

نادر ابراهيمي تصريح كرد : عمليات لجن برداري به حجم 2 هزارو 750 متر مكعب و بسترسازي و مخلوط ريزي آن به حجم 3 هزارو 500 متر مكعب انجام شده و عمليات جدول گذاري اين خيابان بطور 650 متر بزودي اجرا مي شود .
وي اهداف اصلي احداث اين خيابان را تسريع عبور و مرور و ايجاد راه دسترسي مناسب براي اهالي اين منطقه به اتوبان روان بخشي فعاليت هاي امداد رساني جهت عبور اورژانس و آتش نشاني به منظور ارائه خدمات امدادي امكان عبور ماشين آلات جهت حمل و نقل سريع تر مصالح براي ساخت و ساز و تعميرات احتمالي و نيز خروج ضايعات ساختماني از سطح منطقه اعلام كرد و افزود : علاوه بر احداث اين خيابان حاشيه آن نيز زيباسازي و جدول گذاري خواهد شد.
وي ضمن اشاره به لزوم ساماندهي مناطق محروم مراغه اظهار داشت : هر اقدام عمراني جهت احداث خيابان نياز به تملك دارد كه هزينه زيادي نيز به دنبال خواهد داشت به عنوان مثال در احداث خيابان مذكور 22 واحد مسكوني در مسير قرار گرفته كه بايد قسمتهايي از اين واحدها تملك مي شد كه اين اقدام باهمكاري خوب اهالي و شهروندان فهيم اين منطقه انجام شده و تا كنون 12 مورد آن مصالحه شده است كه اميد است شهروندان محترم منطقه نسبت به عقب كشي واحدهاي مسكوني خويش كه در مسير اين خيابان قرار گرفته با شهرداري همكاري لازم را داشته باشند.
افتتاح پارك تفريحي ـ ورزشي سلامت در مراغه
از ديگر فعاليتهاي شهرداري مراغه احداث پارك تفريحي ـ ورزشي سلامت در محل شهرك ولي عصر « عج » مي باشد كه با حضور جمع كثيري از مسوولان محلي و مردم اين شهرستان با صرف سه ميليارد و 300 ميليون ريال اعتبار افتتاح شد .
شهردار مراغه در اين آيين گفت : اين پارك در زميني به مساحت دو هزار و 200 مترمربع در عرض كمتر از شش ماه احداث شده است .

مهندس نادر ابراهيمي افزود : 12 هزار مترمربع فضاي سبز سه هزار و 700 مترمربع آسفالت پنج هزار مترمربع كفسازي چهار هزار و 600 مترمربع جدول گذاري و 12 هزار مترمربع خاكبرداري و زيرسازي از جمله اقدامات انجام شده در راستاي احداث اين پارك به شمار مي رود.
وي گفت : در اين پارك چهار زمين ورزشي در رشته هاي واليبال تنيس هندبال و بسكتبال احداث شد.
وي افزود : سرويس هاي بهداشتي نمازخانه مسير دوچرخه سواري به طول يك هزار و 500 متر و بازارچه اي جهت رفع مشكل سد معبر در منطقه به همراه نصب مبلمان شهري از ديگر بخش هاي اين پارك محسوب مي شود.
شهردار مراغه ضمن اشاره به برنامه هاي منسجم اين شهرداري در راستاي عمران و آباداني اين شهر گفت : شهرداري مراغه سياست ها و اهداف شوراي اسلامي اين شهر را دنبال كرده و برنامه هاي زيربنايي و مدوني براي توانمندسازي خود شهرداري دارد.
امام جمعه مراغه نيز در اين آيين با اشاره به اينكه اسلام هم به مسايل دنيوي و هم اخروي توجه دارد گفت : همه مسوولان ضروري است در حوزه وظايف خود براي داشتن آينده اي مطلوب و پيشرفته به تكاليف شان عمل كنند.
حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي افزود : كار تلاش و ايجاد عمران و آباداني جزو وظايف همه بوده و شهرداري با احداث اين مجموعه فضاي تفريحي و ورزشي لازم را براي مردم اين منطقه فراهم كرد.

وي بر ضرورت احداث نمازخانه در پارك ها و بوستان هاي تفريحي و ورزشي تاكيد كرد و خواستار احداث نمازخانه يا مسجد در اين مجموعه شد.
فرماندار مراغه در اين مراسم مردم را قدردان خدمات ارزشمند دولت آقاي احمدي نژاد دانست . حاج بهلول نعمتي افزود : برخي افراد بي انصاف طي جريانات سياسي در تلاشند تا خدمات دولت را كم رنگ جلوه دهند اما مردم متوجه خدمات ارزشمند دولت تلاشگر و عدالت محور هستند.
وي با اشاره به شيطنت هاي برخي مطبوعات و سايت هاي اطلاع رساني گفت : اين افراد بايد منصف بوده و به توان خود كه قبلا نيز آزمايش كرده اند واقف باشند.
فرماندار مراغه دور دوم از سفر رييس جمهور به استان آذربايجان شرقي را يادآور شد و افزود : در صورت سفر مجدد رييس جمهور به مراغه مردم اين شهرستان استقبال بي نظيري از ايشان به نمايش خواهند گذاشت .
وي افزود : تحقق پروژه هاي نيمه تمام مراغه در سفر دوم ايشان به استان مورد تاكيد مسوولان شهرستان قرار خواهد گرفت .
وي ضمن اشاره به سقوط بيش از 50 درصدي قيمت جهاني نفت طي ماه هاي گذشته تثبيت قيمت كالاها در ايران به بركت تلاش هاي دولت را بسيار ارزشمند خواند.
در ادامه اين مراسم دكتر يوسف نجفي نماينده مراغه و عجبشير طي سخناني اقدامات شهرداري مراغه را در احداث پارك تفريحي و ورزشي سلامت ستود.
وي گفت همه مردم و مسئولين بايد دست در دست هم بدهيم تا مراغه درجه يك را در كشور زبانزد عام و خاص كنيم .
همچنين جمعي از شهروندان مراغه اي با امضاي طوماري از اقدامات و عملكرد يكساله شهردار مراغه تقدير و تشكر نمودند.
در اين طومار آمده است حسن انتخاب حضرتعالي بعنوان شهردار مراغه از سوي شوراي اسلامي شهر بسي مايه مباهات و افتخار بود. و همت بلند و توان مديريتي بالاي شما ستودني و قابل تحسين مي باشد و خدمات شايان و ارزنده جنابعالي در توسعه عمران و آباداني شهر اميدي بسيار بزرگ براي مردم فهميم مراغه مي باشد.
بدينوسيله از خدمات ارزنده جنابعالي و همكاران تان در مجموعه شهرداري در خدمت به مردم شريف مراغه تقدير و تشكر نموده و توفيق روزافزونتان را از درگاه حضرت احديت مسئلت مي نمائيم .
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 493]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن