تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797883948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

300 دانش آموز زنجاني به حج مشرف مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 300 دانش آموز زنجاني به حج مشرف مي شوند
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان دانش آموزي استان زنجان گفت: امسال با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان، سهميه استان به بيش از 300 نفر خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، محرمعلي غفاري در گفتگو با خبرنگاران تعداد دانش آموزان متقاضي براي ثبت نام در حج عمره دانش آموزي سال گذشته را سه هزار و 700 نفر عنوان كرد و افزود: از اين تعداد متقاضي پس از قرعه كشي در مدارس و مناطق مربوطه 300 نفر دختر و پسر عازم زيارت خانه خدا شدند.

غفاري ادامه داد: سال گذشته 30 درصد از دانش آموزان اعزامي از مناطق روستايي بودند كه امسال نيز سهميه مناطق روستايي را افزايش خواهيم داد.

رئيس سازمان دانش آموزي زنجان، با اعلام اين كه سال گذشته پنج ميليون ريال وام قرض الحسنه به زائران دانش آموز پرداخت شد، عنوان كرد: امسال اين مبلغ به 6 ميليون ريال افزايش يافته كه توسط بانك هاي عامل ملت به دانش آموزان پرداخت مي شود.

غفاري تصريح كرد: در طي سال گذشته 12 هزار دانش آموز از سراسر كشور به حج دانش آموزي اعزام شدند كه امسال اين تعداد به 12 هزار و 600 نفر افزايش يافته است.

وي عملكرد استان زنجان در حج دانش آموزي سال گذشته را مطلوب ارزيابي كرد و خاطرنشان كرد: زنجان سال گذشته در بخش خواهران جزء سه استان برتر و در بخش برادران نيز جزء هفت استان برتر كشور شناخته شد.

غفاري يادآور شد: امسال براي نخستين بار مراسم معنوي دعاي عرفه 18 آذر با حضور هزار و 700 نفر از عمره گذاران شش ساله سازمان دانش آموزي استان در مسجد جامع زنجان برگزار مي شود.

وي به برنامه هاي ديگر سازمان دانش آموزي استان اشاره كرد و گفت: در راستاي حمايت از دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزي امسال باشگاه استعدادهاي برتر در اين سازمان تشكيل مي شود.

غفاري ادامه داد: آثار دانش آموزاني كه ويژگي هاي هنري، ورزشي، مذهبي و علمي دارد پس از داوري به شوراي اجرايي سازمان ارجاع داده مي شود و اگر امتيازات لازم را كسب كنند جهت حمايت مالي و معنوي به سازمان دانش آموزي معرفي مي شوند.

اين مسئول بيان داشت: ارسال مستمر اطلاعات و بسته هاي حاوي اطلاعات علمي، مهارتي و حمايت از آثار علمي و انتشار آنها و فراهم سازي زمينه شركت اين دانش آموزان در مجامع ملي و بين المللي از جمله تسهيلاتي است كه به دانش آموزان عضو باشگاه استعدادهاي برتر ارائه مي شود.

غفاري حج دانش آموزي را گامي موثر در راستاي تربيت معنوي دانش آموزان و تعميق باورهاي ديني در بين آنان دانست و ادامه داد: بر همين اساس شوراي عمره دانش آموزي در اين سازمان تشكيل شده است كه كار ثبت نام از متقاضيان، نظارت، قرعه كشي، آموزش ، اعزام و استقبال از دانش آموزان عمره گذار را بر عهده دارد.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن