تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797718507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنان را بهتر بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هر چند زن و مرد موجوداتی یكسان و مهم تر اینکه هر دو انسان هستند، اما وجود عواطف و احساسات سرشار در زنان و عدم شناخت كامل مردان از این احساسات و عدم جهت دهی این عواطف توسط خود زنان باعث سوء تعبیرها و برداشتهای غلط از واقعیت وجود زنان و توانایی های آنان شده است.

بیشتر ما مردان به خطا تصور می كنیم چون زنان سرشار از احساسات هستند، پس ضعیف هستند. اما این یك اشتباه از جانب آداب و رسوم گذشتگان است كه دائماً به ما تذكر داده اند برای اینكه خود را قوی نشان دهی احساسات خود را مخفی كن. در حالیكه امروزه علم روانشناسی به ما یاد می دهد، برای آنكه روان سالمی داشته باشیم باید قدرت بیان احساسات را داشته باشیم. موضوعی كه زنان در آن متبحرند و ما مردان باید این هنر را بیاموزیم.

برای زن عشق از همه چیز مهمتر و بر همه چیز مقدم است. بنابراین ما مردان باید برای رابطه عاشقانه با زن، اهمیت خاصی قائل باشیم، و وفور عشق او را به وسواس و انتقاد بیجا و كنترل های دائمیش نسبت ندهیم. مطمئن باشید زنی كه بُعد عشق را مطرح نمی كند از عشق سر خورده شده و این بالاترین نیاز را در خود سركوب كرده است. پس به او حس اعتماد ببخشیم و مواقعی كه فكرمان به مسائل دیگر زندگی مشغول است به او بفهمانیم كه دوستش داریم و قصد بی تفاوتی نسبت به او را نداریم.

هنگامی كه زن پیشنهاد یا برنامه ای خاص برای رابطه تان دارد، سعی ندارد شما را كنترل كند. او تنها می خواهد كمك كند تا شما سراغ احساسات خود بروید، تا عشق و خوشحالی بیشتری بین رابطه خود و شما بیافریند. ولی بیشتر مردان، خلاقیت زنانه را تلاشی از جانب او برای مغلوب كردن مرد تلقی می كنند و عمق شدت احساسات زن، برای آنان معنای تحكیم و ریاست طلبی دارد. بیشتر این خلاقیتهای زنانه وقتی به ضرر خود آنها تمام می شود كه در روابط با مرد، دچار اضطراب، نگرانی، ناامنی و ترس می شوند.

زنان مناسبتهای مختلف را به آن جهت دوست دارند كه مرد محبوبشان با یادآوری آن مناسبت، یا با خرید كادو به این بهانه عشق و محبت خود را تكرار می كند. پس مناسبتهای مختلف مانند روز تولد، سال روز آشنایی و روزهایی مانند روز عشق را حتی با كارت پستالی به او یادآوری كنید. از تلفن، اس ام اس و ایمیل برای محبوبتان كوتاهی نكنید. برای با او بودن برنامه ریزی كنید. همیشه از خوبیهایی كه در او هست تعریف كنید. تا حد ممكن او را متعجب و غافلگیر كنید.


زنان سه نیاز اساسی از مردان دارند.

اولین نیاز احساس امنیت است؛ احساس امنیت از اینكه بدانند عشق شما با ثبات است و در هر شرایطی او را دوست دارید و احساس امنیت از اینكه مطمئن باشند، شما به عشق خود متعهد و پایبند هستید. زنان زمانی كه سرد مزاج، زود رنج یا غرغرو به نظر می رسند و برای مردان غیر قابل تحمل نمود می كنند، وقتی است كه این احساس امنیت را از مرد مورد علاقه خود دریافت نمی كنند، در حالی كه كوچكترین حركت مهرآمیز از سوی مرد روحیه آنها را به كلی دگرگون می سازد. به این خاطر زمانی كه مشاهده كردید دوست یا همسرتان بیش از حد تصور شما، عصبانی یا در خود فرو رفته است، مطمئن باشید زمانی است كه او نتوانسته احساس امنیت لازم را از شما كسب كند. به این خاطر با مهربانی و اطمینان خاطری كه به او می دهید، به او كمك می كنید تا گامی در جهت حل مشكل خود بردارد.

دوم احساس پیوند و ارتباط است؛ مردان در رابطه خود خواستار عشق پیوندی هستند كه این عشق در زمان برخورد فیزیكی نمود میكند و به شكل مقطع است. اما زنان در روابط خود ضمن وجود عشق پیوندی خواستار عشق رابطه ای نیز هستند تا عشق در رابطه آنها به شكل ممتد باشد. پس برای زن لازم است كه وجود و توام بودن عشق را از مرد مقابل خود دائما دریافت كند. عشق و احساسات در زنان جزء لاینفك زندگی آنان است در حالی كه در مردان این عشق ورزیدن باید برنامه ریزی شود. زنان به طور پیوسته نیاز دارند تا مردان عشق را در وجود خود برنامه ریزی كنند و وجود آن را به زن مورد علاقه خود اعلام كنند.

سوم نیاز به احترام است؛ برای اینكه به یك زن اثبات كنید برایش احترام قائلید لازم است به او بفهمانید خوشحالی او در اولویت همه برنامه های شماست، برای زندگیش ارزش قائلید، به او نیاز دارید و وجود او هرگز در زندگی برایتان عادی نمی شود و تزاید علاقه را در پی دارد.

بعضی اشتباهات مردان، برای زنان غیر قابل قبول است و آنها را تا مرز جنون می كشاند. اینكه با او حرف نزنید و یا صحبتهایتان دو پهلو باشد، به صحبتهایش خوب گوش نكنید، نیازهایش را نادیده بگیرید، هرگز به او آسایش خاطر و آرامش خیال ندهید، با دیگران لاس بزنید و از او فاصله بگیرید، دائم از او انتقاد كنید، نسبت به چیزهایی كه علاقه مند است فراموشكار و برای درخواستهایش بی تفاوت باشید، به او بی توجه باشید و از احساسات درونی خود به او چیزی نگویید...

هرگز ما نباید تصور كنیم زنان قوی و توانا نیاز به توجه و مراقبت عاطفی ندارند. چرا كه توانایی نمی تواند جای عاطفه زنانه را پر كند. زنان عاشق صحبت كردن هستند و از این راه، هم عواطف خود را بروز میدهند و هم تنش های درونی خود را تخلیه میكنند. دوست دارند جزئیات مسائل را بیان كنند، با صدای بلند فكر كنند، با صدای بلند احساس كنند، اما نگرانی و ناراحتی خود را كمتر از آنچه كه هست بروز می دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن