تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793455713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال توقف شماره گذاری پراید


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در صورتي كه شركت خودروساز تا يكماه آينده نسبت به نصب كيسه هوا بر روي خودرو پرايد اقدام نكند، از شماره.گذاري اين خودرو جلوگيري مي.كنيم.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از مهلت يك ماهه به خودروي پرايد براي نصب كيسه هوا خبر داد و گفت: در صورتي كه شركت خودروساز تا يكماه آينده نسبت به نصب كيسه هوا بر روي خودرو پرايد اقدام نكند، از شماره.گذاري اين خودرو جلوگيري مي.كنيم.

به گزارش ايسنا، سردار اسكندر مومني روز شنبه با اشاره به اينكه اولويت راهنمايي و رانندگي در سال 90 الزامي شدن نصب كيسه هوا اظهاراميدواري كرد كه تا پايان سال مانند نصب ترمز ضد قفل از اين بحث نيز عبور كنيم.

وي با اشاره به اينكه زمانبندي اجرايي براي نصب كيسه هوا با خودروسازان نهايي شده است گفت: از ابتداي امسال نصب كيسه هوا بر روي تمامي خودروها آغاز شده و هيچ خودرويي به جز پرايد نيست كه كار نصب كيسه هوا را آغاز نكرده باشد.

رييس پليس راهور ناجا تصريح كرد: در عين حال خودرو پرايد تنها تا يكماه آينده فرصت دارد نسبت به نصب كيسه هوا اقدام كند چرا كه در غير اينصورت شماره.گذاري اين خودرو برابر قانون متوقف مي.شود.

معرفي 41 دستگاه متخلف در تصادفات به مراجع قضايي

وي به قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي اشاره كرد و گفت: يكي از موضوعات مهم در اين قانون موضوع نمرات منفي است كه براي اين افراد از اجراي قانون جديد تا كنون گواهينامه 125 راننده متخلف كه 30 نمره منفي گرفتند به مدت سه ماه ضبط شده است.

رييس پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه اين افراد حق رانندگي نداشته و در صورت رانندگي با آنها مانند افراد بدون گواهينامه برخورد خواهد شد گفت: در صورتي كه اين افراد رانندگي كنند براي بار اول دو ماه حبس و جريمه نقدي و براي بار دوم شش ماه حبس در قانون پيش.بيني شده است.

وي بيشترين نمرات منفي را مربوط به سبقت غيرمجاز، عبور از محل ممنوع و انحراف به چپ عنوان و تصريح كرد: در عين حال از ابتداي اجراي قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي تاكنون 290 نفر از رانندگان متخلفي كه نسبت به استفاده از مشروبات الكلي و مواد روانگردان اقدام كرده بودند، 200 هزار تومان جريمه و گواهينامه.شان نيز 6 ماه ضبط شده است. همچنين 41 دستگاه مقصر در بخش تصادفات مانند شهرداري.ها، ادارات راه و ترابري و يكي از سازمانهاي داراي مسير اختصاصي و ... نيز به مراجع قضايي معرفي شدند.

شماره.گذاري «وانت پيكان»، «وانت نيسان» و «روآ» امسال متوقف مي.شود

رييس پليس راهور ناجا در ادامه با اشاره به اينك قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي در كاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن اثرگذار بوده است گفت: بررسي.هاي پليس نشان مي.دهد از ابتداي اجراي قانون جديد تاكنون ميزان تخلفات حادثه ساز و تصادفات رانندگي در كشور حدود 10 درصد كاهش داشته اما فعلا براي ارزيابي در اين خصوص زود است.

به گزارش ايسنا، وي خروج خودروهاي ناايمن را از برنامه.هاي پليس راهنمايي و رانندگي در سال 90 عنوان كرد و گفت: براساس برنامه.ريزي.هاي انجام شده امسال تلاش مي.كنيم تا خودروهاي «وانت پيكان»، «وانت نيسان» و «روآ» از چرخه توليد خارج شده و جلوي شماره.گذاري آنها گرفته شود.

رييس پليس راهور ناجا در پاسخ به سوالي در خصوص ادامه شماره.گذاري خودرو «روآ» گفت: هنوز مجوز استاندار خودروي «روآ» وجود دارد ولي مهلت آن به اتمام نرسيده است.

نهادهاي مرتبط و مسوول در زمينه معاينه فني كمترين همكاري را با ما داشتند
وي در ادامه به موضوع معاينه فني خودروها اشاره كرد و گفت: اين لايحه توسط دولت به مجلس ارسال شد و در صحن علني يكي از نمايندگان در دو ساله ماندن معافيت خودروهاي نو براي انجام معاينه فني صحبت كرد كه پليس نيز در اين خصوص دفاع كرد؛ اما يكي ديگر از نمايندگان در صحن علني پيشنهاد افزايش سن معاينه فني خودروها را به 5 سال داد كه علي.رغم مخالفت پليس اين بند به تصويب رسيد.

رييس پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه بسياري از نهادهاي مرتبط و مسوول كمترين همكاري را در اين زمينه با ما داشتند گفت: حتي پس از اعلام اين خبر در رسانه.هاي گروهي نيز اين نهادها مطلع نشدند و بايد پاسخ دهند كه چرا حتي پس از ابلاغ قانون هم از آن اطلاع نيافتند و زمان اجراي قانون متوجه آن شدند!

وي با اشاره به اينكه ايمني، عدم آلايندگي و ارتقاي كيفيت هم بايد در توليد و هم در مصرف رعايت شود افزود: چطور به مدت 5 سال خودروي بدون كنيستردر كشور توليد مي.شد اما هيچ واكنش جدي توسط نهادهاي مسوول در اين زمينه نمي.بينيم. از سوي ديگر هم.اكنون مبدل كاتاليستي خودروها در بازار وجود خارجي ندارد اين در حاليست كه اگر خودروهاي نو 170 هزار كيلومتر كار كنند مبدل كاتاليستي آنها از بين رفته و آلايندگي. آنها به 5 برابر افزايش مي.يابد. از سوي ديگر سوال جالب توجه ديگر اين است كه زماني كه استاندارد آلايندگي. يورو 4 را به يورو 2 كاهش دادند آقايان مسوول كجا بودند؟

نيم ميليون وسيله نقليه موتوري از ابتداي امسال در كشور شماره.گذاري شد
رييس پليس راهور ناجا در ادامه با اشاره به اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون 291 هزار دستگاه خودرو جديد شماره.گذاري شده است گفت: از اين تعداد 6 هزار و 800 دستگاه خودرو وارداتي بوده است. همچنين 201 هزار دستگاه موتورسيكلت نيز در سال جاري شماره.گذاري شدند كه بدين ترتيب بايد گفت از ابتداي سال جاري تاكنون حدود نيم ميليون وسيله نقليه موتوري در كشور شماره.گذاري شده.اند.

100 هزار نفر تاكنون از بخشودگي دو برابري جرايم رانندگي استفاده كردند

وي در ادامه با اشاره به قانون بودجه سال 90 گفت: از 19 خردادماه سال جاري تا 19 آذرماه كليه تخلفات رانندگي تا ابتداي سال 90 در صورت دو برابر شدن اگر اصل آن توسط راننده پرداخت شود، بخشوده مي.شود و اين مهلت يك روز هم قابل تمديد نيست.

رييس پليس راهور ناجا تاكيد كرد: از 19 خردادماه تاكنون يكصد هزار نفر با پرداخت اصل جريمه سال.هاي گذشته خود از بخشودگي جرايم رانندگي بهره.مند شدند.

وي با اشاره به اينكه شهروندان مي.توانند از طريق پيامك 30005151 با ارسال شماره VIN يا شماره گواهينامه از مبلغ تخلفات رانندگي و نمره منفي خود مطلع شوند.

رييس پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه بزودي سايت اينترنتي در خصوص آخرين وضعيت تخلفات رانندگي افراد راه.اندازي خواهد شد افزود: از تمامي رانندگان مي.خواهيم ضمن مبارزه به مراكز پليس +10 نسبت به اصلاح نشاني و شماره تلفن همراه خود در سامانه پليس اقدام كنند چرا كه با راه.اندازي سامانه جديد در صورتي كه افراد مرتكب تخلف شوند به صورت خودكار جريمه آنها به آخرين آدرسي كه در اختيار پليس است ارسال و به تلفن همراه آنها پيامك مي.شود.

بالاترين سرعت ثبت شده امسال در كشور 220 كيلومتر بر ساعت بوده است

جريمه استفاده از چراغ زنون افزايش مي.يابد

وي با اشاره به اجراي قانون جديد از ارديبهشت ماه سالجاري گفت: آخرين آمارها نشان مي.دهد بالاترين سرعت ثبت شده از آن زمان تاكنون مربوط به يك خودرو خارجي با سرعت 220 كيلومتر بر ساعت بوده كه برابر با قانون با راننده اين خودرو برخورد شده است.

به گزارش ايسنا، رييس پليس راهور ناجا در پاسخ به سوالي درخصوص استفاده از چراغ زنون در خودروها گفت: استفاده از اين چراغ از سال گذشته ممنوع بوده و با تعدادي از رانندگان متخلف برخوردي قانوني صورت گرفته است و استفاده از اين لامپ در خودروها كاهش قابل ملاحظه.اي داشته است.

وي تاكيد كرد: استفاده از اين چراغ همچنان ممنوع است و بزودي براساس قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي جريمه استفاده از آن سنگين.تر هم مي.شود.

رييس پليس راهور ناجا در پاسخ به سوالي در خصوص عابران پياده نيز گفت: براساس قانون جديد اگر راننده خودرو تمام موارد را رعايت كرده اما عابر پياده از مسيرهاي تعيين شده عبور نكند در صورت بروز تصادف مسوليتي متوجه راننده نخواهد بود.

پليس هيچ خودرو فرازي را شماره نكرده است
وي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص كشنده فراز نيز گفت: از ابتداي سال 89 شماره.گذاري كشنده هُوو به دليل نقص.هاي فني متعدد و تصادفات فراوان مسدود شد اما يكي از خودروسازان خودروي ديگري را تحت عنوان فراز كه به اعتقاد پليس و با توجه به مستندات موجود همان هُوو است را وارد كرده است و درخواست مجوز شماره.گذاري كرده است.

رييس پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه اين خودرو تاكنون مجوزهاي موسسه استاندارد و سازمان حفاظت محيط زيست را دريافت كرده است تصريح كرد: پليس اسنادي در دست دارد كه نشان مي.دهد فراز همان هُوو است و به هيچ عنوان از ايمني لازم برخوردار نيست. لذا علي.رغم داشتن مجوزهاي لازم جلوي شماره.گذاري اين خودروها را گرفته.ايم.

وي گفت: در خصوص خودرو هُوو نيز موسسه استاندارد اول مجوز شماره.گذاري داد اما بعدا در نامه.اي اعلام كرد كه اين خودرو ايرادات فراواني دارد لذا پليس معتقد است خودرويي كه اين همه مشكل دارد نبايد به راحتي با نام مشابه در كشور شماره.گذاري شود.

رييس پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه دو نامه متناقض در خصوص خودروي فراز از موسسه استاندارد در اختيار داريم گفت: پرونده اين خودرو در مراجع قضايي مفتوح است.

وي تاكيد كرد: سازمان متولي ايمني خودرو بايد مستقل و مقتدر باشد و كشوري را سراغ نداريم كه توليدكننده، نظارت كننده و تعيين كننده استاندارد زيرمجموعه يك سازمان باشند و برهمين اساس تاكيد مي.كنيم كه موسسه استاندارد بايد سازماني مستقل شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 404]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن