تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797814907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رزومه داوینچی برای استخدام نزد دوک


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

زمانی در گذشته وجود داشته که داوینچی رزومه.ایی می.نگاشت تا توضیح دهد که چرا متقاضی باصلاحیتی است. داوینچی در سال ۱۴۸۲ و در سن ۳۰ سالگی در نامه.ای به «دوک میلان» قابلیت.ها و توانایی.هایش را برای او می.نگارد…
فرمانروای بزرگ به قدر کافی افرادی را که تمام.شان خود را طراحان زبردست ساز و برگ جنگی معرفی می.کنند مورد بررسی قرار داده.اند؛ ابداعات وسایل جنگی که هیچ تفاوتی با انواع معمول.شان ندارند. ناگزیرم بدون پیش داوری علیه دیگران، خود را خدمت عالیجناب بیان نمایم.
۱- پل.هایی فوق.العاده مستحکم و سبک، برای جابه.جایی آسان، در اختیار دارم که برای تعقیب دشمن یا برای گریز از دست آنان هر زمانی می.توانید از آنها سود جویید، علاوه بر این، در جنگ یا آتش.سوزی مقاوم و نابود نشدنی هستند. راحت و آسان بالا برده شده و در جای.شان قرار می.گیرند.
۲- وقتی که مکانی محاصره می.شود، من می.دانم که چگونه آب را از کانال.ها خارج سازیم، و انواع بی.شماری از پل.ها را بسازیم و ابزارآلات جنگی.مان را در چنین اردوکشی پنهان کنیم.
۳- اگر به دلیل بلندی یا استحکام مکان و موقعیت مورد محاصره، استفاده از نقشه بمباران امکان.ناپذیر باشد، من روش.هایی دارم که با آنها می.شود هر استحکام مربوط به دژ را نابود کنیم، حتی اگر آن استحکامات بر روی صخره یا مانند آن بنا شده باشد.
۴- توپ.هایی در اختیار دارم که بسیار آسان و راحت حمل می.شوند، و با این ابزار می.توانم سنگ.های کوچکی را به مانند طوفانی به پرواز درآورم. دود این وسیله باعث وحشت بسیار دشمن و ایجاد سردرگمی و آسیب آنان می.شود.
۵- و اگر جنگ باید در دریا رخ دهد، انواع بسیاری از وسایل بسیار موثر برای حمله و دفاع دارم؛ و همچنین کشتی.هایی که در برابر حمله.ی بزرگ.ترین اسلحه.ها و باروت.ها مقاومت می.کنند.
۶- مین.هایی در اختیار دارم که برای رسیدن به هدف تعیین شده بدون سر و صدا عمل می.کنند، حتی اگر لازم باشد که از سنگر یا رودخانه.ایی عبور کنند.
۷- ارابه.های جنگی را به طوری که امکان آسیب رساندن به آنها وجود نداشته باشد، مخفی خواهم کرد. این ارابه.ها می.توانند با دستگاه.های پرتاب.شان به میان دشمن آمده، و در پشت اینها، پیاده.نظام می.تواند بدون هیچ مزاحمت و آسیبی به جلو حرکت کند.
۸- بر طبق نیاز، اسلحه.های بزرگ، توپ، و مهمات سبک در شکل مناسب و برخلاف انواع معمول آن می.سازم.
۹- جایی که امکان شکست بمباران وجود دارد، فلاخن و منجنیق و دیگر وسایل با تاثیر حیرت.آور، نه به کاربرد معمول، را تهیه می.کنم. و خلاصه، می.توانم نیازهای بی.شمار و مختلف دفاعی و تهاجمی را برآورده سازم.
۱۰- معتقدم در زمان صلح می.توانم رضایت کامل را از طریق وظایف معماری و ساخت ساختمان.های عمومی و خصوصی، یا هدایت آب از محلی به محل دیگر فراهم آورم.
۱۱- می.توانم مجسمه.ای از مرمر، برنز و رس بسازم، و همچنین می.توانم به خوبی هر فردی هر آن چه را که بایستی انجام شود را به صورت نقاشی به انجام برسانم.
اگر هر یک از موارد بالا برای فردی غیرممکن یا باورنکردنی به نظر می.رسد، تقریبا این آمادگی را دارم که آن را در زمین محل اقامت شما یا هرجایی که باعث خوشنودی عالیجناب می.شود، آزمایش کنم.
نکته.ی بسیار جالب درباره رزومه.ی داوینچی این است که او هیچ صحبتی از کارهای پیشینش به میان نمی.آورد؛ داوینچی از نقاشی.اش برای کلیسای St Bernard صحبتی نمی.کند، بمب.هایی که پیش.تر ساخته است را لیست نمی.کند، و از کار پیشینش در هنرگاه سخنی نمی.گوید. داوینچی از اینها صحبتی به میان نمی.آورد چرا که اینها موفقیت.های او هستند، نه آن چیزی که دوک می.خواهد.
برای یک لحظه خودتان را جای دوک بگذارید که چنین رزومه.ی محشری را از جوان فلورانسی دریافت می.کند؛ توضیحاتی مشخص که تصویر فوق.العاده.ای از توپ.ها، پل.ها و مانند آن را برای شکست دشمن در ذهن نقاشی می.کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن