تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796886670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دیدنی های روز


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
عکس: کت و شلوار عجیب حسنی مبارک
خطوطی که روی لباس حسنی مبارک است، در نمای نزدیک نام اوست که با حروف لاتین روی لباسش نقش بسته است.





آقای دزد محترم




خودروی شخصی قذافی
معمر قذافي در حلقه ماموران امنيتي خود در حال راندن خودروي شخصي خود در خيابان هاي طرابلس








لحظه شكار يك كروكوديل در بركه اي در كنيا




يك مرد هندو در كاتماندو




لارو هاي كرم وحشرات خوراكي



اتاق اعدام اتاق اعدام در يكي از زندان هاي متعلق به دولت ليبي در شهر بنغازي كه به تسخير مخالفان در آمده است


نگاه تعجب آميز يك شهروند چيني به خودرويي كه در اثر عدم كنترل صاحبش با ديوار يك پاركينگ برخورد كرده است


زياده خواهي


كوه يخ زده فوجي در احاطه ابر


آخرين سرباز جنگ جهاني اول درگذشت به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از لس آنجلس تايمز، فرانك بوكلز آخرين سرباز در قيد حياتي كه در جنگ جهاني اول حضور داشت ديروز در سن 110 سالگي درگذشت.

وي كه آن زمان راننده آمبولانس بود «آخرين مرد» از نيروهاي پياده ارتش امريكا موسوم به « The Doughboys» است. دختر اين مرد گفت كه وي طبق آرزوي خودش در گورستان آرلينگتون و در كنار «جان پرشينگ» ژنرال معروف امريكايي در «جنگ بزرگ» به خاك سپرده خواهد شد.

بوكلز يكي از 4 ميليون سرباز امريكايي در جنگ جهاني اول معروف به «جنگ بزرگ» بود كه در جبهه فرانسه خدمت كرد، وي همچنين در جريان جنگ جهاني دوم نيز در جبهه ژاپن جنگيده بود. (امريكاييها در جريان جنگهاي اول و دوم جهاني نقش تعيين كننده اي در نجات اروپا از چنگ آلمان داشتند).


زندگي يك گربه در شيشه مربا يكي از سايت.هاي روسيه اعلام كرد كه بچه گربه.اي علاقه خاصي به بودن در شيشه مربا و مكان.هاي تنگ و باريك دارد.
«يوري كوروتان» صاحب اين بچه گربه در مصاحبه.اي با رسانه.هاي روسيه گفت: «سيوشا» بچه گربه نژاد هيماليايي است كه علاقه خاصي به نقاط خاص و ويژه. منزل دارد.
صاحب اين گربه در ادامه به روزنامه. ديلي ميل خاطر نشان كرد: مساله جالب اينجاست كه اين بچه گربه به راحتي داخل شيشه مربا يا خمره مي.رود و به همان آساني هم خارج مي.شود. او حتي درون ماشين لباسشويي هم مي.رود.
به گزارش ايسنا، صاحب «سيوشا» در اين باره عنوان كرد: يك روز صدايي از آشپزخانه شنيدم و به سرعت به سمت محل صدا رفتم. چيزي كه ديدم اصلا باور كردني نبود. او داخل شيشه مربا رفته بود. از او تصاويري تهيه كرده و در اينترنت منتشر كردم.




حركت عجيب خلعتبري محمد رضا خلعتبري بعد از اينكه ذوب آهن گل دوم را به ثمر رساند دست به حركت عجيبي زد و بر روي كمر محمد حسيني پياده روي كرد. اين شادي در ليگ گذشته قهرمانان نيز از اين بازيكن ديده شده بود.


اي آزادي با قمه مي آيي؟ ليبي تبديل به صحنه جنگ نظامي طرفداران قذافي و حاميان دموكراسي شده است.


اول مرغ بوده يا تخم مرغ ؟ در مورد اين عكس مي توان به ضرس قاطع گفت كه تخم مرغ مقدم بر مرغ بوده !





فيگور يك مرد تايواني در مقابل تابلوي اثر يك نقاش ژاپني در موزه هنرهاي ژاپن در مركز ملي آموزش علوم در تايپه





اين عكس متعلق به مراسم تدفين مادريكي از نوكيسه گان چيني در سرزميني است كه با نظام كمونيستي اداره مي شود اما در سال هاي اخير با اقبال به بازار آزاد سرمايه داراني در اين كشور پديد آمده اند كه براي يك مراسم ختم 9 اتومبيل ليموزين را اين گونه با گل تزيين مي كنند . مراسم تدفيني كه بنا به اعلام رسانه ها حدود 500 هزار دلار هزينه داشته است.






ايجاد يك تونل يخي بسيار زيبا در اثر حركات كوه هاي يخي عظيم در آلاسكا







كار يك جوان چيني با لب تاپ خود در درون اتاقك يك هتل كپسولي در شانگهاي چين . مقامات چيني مي گويند كه اتاق هاي اين هتل كپسولي استاندارد نيست و بايد تعطيل شود





قطار سواري به سبك هندي





فيگوري جالب از پوتين در جريان كنفرانس خبري مشترك با رييس كميسيون اروپا در بروكسل





شاپرکی به نام کبرانمایشگاه اینسکتریوم مونترآل در کانادا هم.اکنون میزبان 1500 گونه پروانه از سراسر جهان است. یک بید کبرا نیز بر شانه سونیا چارست، مدیر فعالیت.های علمی این نمایشگاه نشسته است. عکس از آسوشیتدپرس





تصاویر دیدنی از نادرترین صحنه های طبیعت/ بازی رنگها در پرنده بهشتی مجله نشنال جغرافی تصاویری دیدنی از نادرترین صحنه های طبیعت و حیات وحش را منتشر کرده که گزیده ای از بهترین عکسهای یکی از عکاسان بزرگ این مجله علمی هستند.
استیو وینتر که در ایالت ایندیانا به دنیا آمده است همیشه رویای سفر به دور دنیا را به عنوان عکاس نشنال جغرافی می دید. به همین علت اولین دوربین عکاسی خود را در تولد هفت سالگی هدیه گرفت و اصول اولیه عکاسی را از پدرش آموخت.
پس از گرفتن لیسانس در آکادمی هنر و در دانشگاه سانفرانسیسکو به عنوان دستیار "مایکل نیکلاس"، عکاس نشنال جغرافی مشغول به کار شد و همزمان به عکاسی خبری پرداخت.
استیو وینتر که امروز به عنوان یکی از بزرگترین عکاسان نشنال جغرافی شناخته می شود تاکنون برای مجلات معتبری چون تایم، نیوزوویک، فورچون، تاریخ طبیعی، سایتیفیک آمریکن و ... حتی برای سازمانهایی چون "یونیسف" عکاسی کرده است.
نام این عکاس در میان برندگان جایزه بین المللی "بهترین عکسهای سال" به چشم می خورد.
در این راستا، مجله نشنال جغرافی در شماره ماه مارس خود گزیده ای از بهترین عکسهای این عکاس را که حیات وحش و جوامع انسانی در دل طبیعت به تصویر کشیده اند منتشر کرد. این عکاس با دنبال کردن پلنگهای برزیلی، ببرهای میانماری و خرسهای گریزلی در سیبری به مجموعه ای دیدنی از تصاویر طبیعت رسیده است.


پوزپلنگهای برفی دوست ندارند در جمع باشند
برای گرفتن این عکس از نزدیک، استیو وینتر تعدادی تله عکاسی در نقاط مختلف نصب کرد.
این تله ها هر بار که یک حیوان از نزدیک آنها عبور می کند به طور خودکار عکس می گیرند


یک کروکودیل کوبایی به طول 2.5 متر از آب مرداب "زاپاتا" به بیرون "پرواز" می کند و یک جانور جونده بومی به نام "هوتیا" را که به عنوان طعمه گذاشته است شکار می کند. این خزنده را محققان سازمان حفاظت از حیات وحش به دام انداختند و پس از آزمایش آزاد کردند


یک پلنگ در آبهای "کانکون" در مکزیک شنا می کند
گروهی از افرادی که سوار بر "جت اسکی" هستند این صحنه را مشاهده می کنند
مردی به نام "پپه" که تعلیم دهنده پلنگها است از توریستها دعوت می کند که با این گربه های بزرگ در آبهای کرانه کانکون شنا کنند


یک بچه کروکودیل آمریکایی در منطقه "مونته کابانیگوئان" کوبا سر از تخم بیرون می آورد
این منطقه مهمترین فضای لانه گذاری این گونه در معرض خطر است. بر روی ساحل این منطقه حداقل 300 لانه وجود دارد


رنگهای شگفت انگیز و براق پرهای این "کتزال" (پرنده بهشتی) بسیار دیدنی هستند
این نمونه نر همراه با جفت خود بر روی یک درخت در گواتمالا آشیانه ساخته اند
امروزه به سختی می توان این پرنده های رنگارنگ را دید. جمعیت آنها به طور غم انگیزی رو به کاهش است


در این تصویر، یک شکارچی از رودخانه "تارونگ" عبور می کند درحالی که دو فیل به همراه فیلباناشان به
سمت دره ای که از آن طلا استخراج می شود درحال حرکتند زمانی، از مسیرهای آبی دره "هوکاونگ" افراد و کالاها عبور می کردند اما امروز مردم ترجیح می دهند که از روی پل رد شوند


قایقرانان بر روی رودخانه "براماتورا" در پارک ملی کازیرانگا در هند


کاهن بودایی در کارشا واقع در استان جامو و کشمیر در هند


حادثه.ای ناگوار برای ناسا/ 424 میلیون دلار آمریکا در اقیانوس آرام غرق شد! راکت حامل ماهواره جدید مطالعات آب و هوایی ناسا کمی پس از پرتاب سقوط کرد و با برخورد با اقیانوس آرام 424 میلیون دلار هزینه ای که صرف ساخت ماهواره شده بود را به نابودی کشاند.
راکت حامل جدیدترین ماهواره آب و هوایی ناسا روز گذشته چهارم مارس 2011 پس از پرتاب نتوانست خود را به مدار زمین برساند و در بخش جنوبی اقیانوس آرام سقوط کرد.
این راکت چهار مرحله ای که "تائوروس" نام داشت از سکوی ساحلی پایگاه هوایی وندنبرگ کالیفرنیا پرتاب شد و ماهواره ای به ارزش 424 میلیون دلار را با خود حمل می کرد. ماهواره ارزشمند "گلوری" برای مطالعه بر روی وضعیت اقلیمی زمین ساخته شده و قرار بود در مدار زمین قرار گیرد.


به گفته "عمر بائز" مدیر پرتاب این راکت عملیات پرتاب و رسیدن راکت به مدار ناموفق بوده و تمامی شواهد نشان می دهند این راکت به همراه ماهواره اش در جایی از اقیانوس آرام جنوبی سقوط کرده اند.
چند دقیقه پس از پرتاب، دماغه مخروطی راکت تائوروس دچار اختلال شد، اختلالی مشابه با نقصی که در سال 2009 در پرتاب همین راکت به وجود آمد و منجر به از بین رفتن یکی دیگر از ماهواره های ناسا شد که به منظور رصد میزان انتشار دی اکسید کربن در اتمسفر زمین ساخته شده بود.
راکت چهار مرحله ای تائوروس ارتفاعی برابر 27 متر داشته و می تواند ماهواره هایی تا وزن هزار و 590 کیلوگرم را به مدار زمین ببرد. ماهواره گلوری نیز به منظور مطالعه بر روی تعاملات میان انرژی خورشیدی و اتمسفر زمین با تمرکز ویژه بر روی ذرات معلق اتمسفر و نقش آنها بر روی شرایط اقلیمی زمین ساخته شده بود.


بر اساس گزارش بی بی سی، مقامات ناسا می گویند هنوز برای تعیین دلیل اختلالی که منجر به بروز این حادثه ناگوار شده بسیار زود است اما شواهد نشان می دهد به دلیل اینکه پس از پرتاب بخشی از راکت که باید از بدنه جدا می شد، به واسطه نقص فنی جدا نشد، راکت بسیار سنگین شده و نتوانسته ماهواره گلوری را تا ارتفاع 705 کیلومتری بالای سطح زمین بکشاند.



تصاویر غول پیکرترین موتورسیکلت دنیا/ خودرویی که زیر هیولا له شد! اولین موتورسیکلت غول پیکر دنیا به طول 9 متر و وزن 13 تن که با کمک چرخهای بولدوزر حرکت می کند ساخته شد.
این موتورسیکلت که در مسابقه "کامیونهای هیولا" شرکت کرده است همانند یک کامیون واقعی هر چیزی را که سر راهش باشد ویران می کند با این تفاوت که این ویرانگر، واقعا کامیون نیست و یک موتور سیکلت دو چرخ است.
این موتور سیکلت عجیب که Monster Motorbike from Hell (موتورسیکلت هیولا از جهنم) نام دارد حاصل سه سال کار یک بدلکار استرالیایی به نام "ری باومن" است. موتورسیکلت هیولا 9 متر طول، سه متر عرض و 13 تن وزن دارد.
براساس گزارش لارپوبلیکا، این موتور ترکیبی است از یک کامیون 6 دهنده و چرخهای یک بولدوزر خاکبردار است.


هیولا وارد می شود

این هیولا ؛ غول پیکرترین موتور سیکلت دنیا است

هر چیزی که سر راهش باشد ویران می کند



بزرگی آن را نسبت به صاحبش ببیند!

رونمایی از اولین خودرو اینترنتی جهان
دانشمندان اقدام به طراحی و ساخت خودرویی کرده.اند که می.گویند نخستین خودروی اینترنتی جهان است. خودرویی که می.تواند ایمیلها، فیس.بوک و توییتر افراد را بخواند. این خودرو راین اسپید بامبو نام داشته و به راننده کمک می.کند در حین رانندگی از دستورات صوتی برای هدایت خودرو استفاده کند و در همین حال به گردش خود در اینترنت هم ادامه دهد.


راننده همچنین می.تواند گوشی. هوشمند یا iPad خود را در خودرو شارژ کند.
این خودرو توسط گروه بین.المللی هارمن طراحی و ساخته شده است و به راننده این امکان را می.دهد که با استفاده از دستورات صوتی به جست.وجو در ایستگاه.های رادیویی بپردازد. این خودرو ممکن است طی 18 ماه آینده روانه خیابانها شود.
فناوری به کار رفته در این خودرو این امکان را به راننده می.دهد که بدون حواس پرتی در حین رانندگی اقدام به نوشتن ایمیلهای خود کند. این خودرو همچنین با نوع هکارکرد گوشیهای هوشمند، iPad و بلک.بری سازگاری دارد.



آونتادور، قدرتمندترین لامبورگینی جهان لامبورگینی Aventador، پیشتاز نسل پنجم خودروهای این شرکت، پرقدرت.ترین لامبورگینی است که وارد بازار خواهد شد. این ابرخودرو با قدرت 691 اسب.بخار و حداکثر سرعت 350 کیلومتربرساعت که در زمانی کوتاهتر از 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می.رسد، می.تواند رقیب مطرحی برای بوگاتی ویرون و پاگانی C9 هیورا باشد، با این تفاوت که خریداران آونتادور، تنها 370هزار دلار پرداخت خواهند کرد.


به گزارش آتوبلاگ، این لامبورگینی جدید که فناوری.های به کار گرفته.شده در آن با تقریب بسیار بالایی منحصربه.فرد هستند و دیگر نمی.توان آنرا تقلیدی از نمونه.های اسپرت آئودی به.شمار آورد، رنگی اختصاصی دارد که نارنجی Argos نامیده می.شود و از نام شهری به این اسم در یونان باستان اقتباس شده است.
این خودرو که اواخر تابستان آینده وارد بازار خواهد شد تا جایگزین مورسیه.لگو LP-640 شود از شاسی سه تکه، بدنه فیبر کربنی تقویت.شده فوق.العاده سبک با مقاومتی 2 برابر خودروهای فعلی، موتور 12 V و گیربکس 7 سرعته تشکیل شده است.


آونتادور که ماه.های گذشته 834 نامیده شده بود، از بدنه فیبر کربنی یکپارچه.ای تهیه شده که حاصل همکاری شرکت هواپیماسازی بوئینگ با لامبورگینی است. این بدنه یکپارچه و مقاوم تنها 147 کیلوگرم وزن دارد، این در حالی است که شاسی پایه این اتومبیل شامل بخش آلومینیومی جلوی خودرو و سپر عقب آن بیش از 230 کیلوگرم وزن دارد. ساخت این بدنه یکپارچه را یک کارخانه تازه تأسیس در بلونیا به عهده خواهد داشت که سالانه می.تواند بین 700 تا 800 عدد از آنرا تولید کند. بالاترین رقم تحویل سالانه مورسیه.لگو که جای خود را به آونتادور خواهد داد، 613 عدد در سال 2007 بوده است.


موتور بزرگ و قدرتمند V12 و 6.5 لیتری این خودرو با توان 691 اسب.بخار بیش از 18 کیلوگرم وزن دارد. این موتور که نسبت به موتور موسیه.لگو باز هم سبک.تر است، 7 سانتیمتر پایین.تر درون شاسی تعبیه شده، 9درصد قویتر است و تا 20درصد بهره.وری سوخت بالاتر خواهد داشت.
وزن کل این خودرو 1575 کیلوگرم است که در مقایسه با مورسیه.لگو 5درصد کاهش یافته است. وزن این خودرو به نسبت 43 و 57 در جلوی آونتادور و عقب خودرو توزیع شده است. نسبت عالی وزن به توان این خودرو با خودروهای 1.3میلیارد تومانی پاگانی هیورا و بوگاتی ویرون برابری می.کند، در حالیکه که قیمت آن 370هزار دلار پیش.بینی شده است.


در بخش کنترل و هدایت خودرو نیز تغییرات چشمگیری به چشم می.خورد. دسترسی به کنترل.ها بسیار ساده.تر شده و ابزارهای هدایت نیز در دسترس و کارا هستند. این خودرو مجهز به ترمز دستی الکتریکی است و می.توان با انتخاب سه حالت جاده، اسپرت و بزرگراه قدرت و سرعت آنرا تغییر داد.
قطر چرخ.های جلوی این خودرو 48.3 سانتیمتر و قطر چرخ.های عقب 50.8 سانتیمتر است. نیروی موتور هر 4 چرخ آونتادور را به حرکت در خواهد آورد و دیسک ترمز 40 سانتیمتری این خودرو به سادگی می.تواند آنها را متوقف کند.


آونتادور از اواخر تابستان آتی وارد بازارهای اروپا می.شود و اوایل پاییز آینده در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. پیش.بینی می.شود این خودروی استثنایی از اقبال خوبی در بازارهای جهانی برخوردار باشد.


________________________________________

تایپیک ویرایش و عکسهای تکراری حذف شد







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن