تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797798951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وال استريت ژورنال:آمريكايي ها توانايي پرداخت قبض برق خود را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وال استريت ژورنال:آمريكايي ها توانايي پرداخت قبض برق خود را ندارند
نيويورك - روزنامه آمريكايي وال استريت ژورنال كه بازگو كننده ديدگاههاي نومحافظه كاران آمريكاست, ناچار به اعتراف شده و نوشته است كه بخاطر سياستهاي بوش , بحران اقتصادي در كشور به اندازه اي زياد شده كه تعداد زيادي از آمريكايي ها ديگر توانايي پرداخت قبض برق منازل خود را نيز ندارند.


وال استريت ژورنال نوشت : شركت هاي تامين كننده برق هم اكنون در جمع آوري بدهي مشتري هاي بد حساب خود بسيار جدي تر شده اند و اين مساله باعث شده است سرويس تعداد مشتركان رو به افزايشي قطع گردد. اين در حالي است كه بخاطر بدتر شدن اوضاع اقتصادي، تعداد منازلي كه قادر به پرداخت قبوض برق خود نيستند رو به افزايش است.
به نوشته اين روزنامه ,شركت هاي برق نيز هم اكنون بخاطر كاهش ارزش سهام و كاهش درآمد شديدا تحت فشار هستند تا طلب هاي خود را از مشتريان دريافت كنند.
اين روزنامه افزوده است:افزايش تعداد خانه هايي كه بدون برق هستند باعث شده است برخي طرفداران حقوق مصرف كنندگان نگران شوند خصوصا كه بخاطر مشكلات اقتصادي ممكن است تعداد اين خانه ها افزايش يابد.
در ايالت پنسلوانيا، شركت پي پي ال قطع كردن سرويس مشتركان خود در سه ماهه نخست سال را در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 78 درصد افزايش داده است. قطعي سرويس در سراسر اين ايالت نسبت به سال قبل 20 درصد افزايش داشته است.
به گفته "جرج لوئيس" سخنگوي پي پي ال , اين شركت امسال تصميم گرفته است زودتر سرويس برق را براي مشترياني كه بدهي هاي خود را پرداخت نكرده اند قطع كند تا رقم بدهي آنها بيشتر نشود. تا كنون حدود 3 درصد از مشتريان مسكوني اين شركت دچار قطعي سرويس برق شده اند.
در شهر ممفيس در ايالت تنسي نيز شركتي كه برق، گاز طبيعي و آب اين شهر را تامين مي كند طي هشت ماه نخست سال جاري سرويس 38 درصد يا حدود 69 هزار و 743 اشتراك را قطع كرده است. در سال جاري اين شركت نرخ برق را 20 درصد افزايش داده است.
تا 28 اكتبر، تعداد مشتركان اين شركت كه بدهي آنها براي 90 روز بيش از 900 دلار بوده است 148 درصد افزايش داشته است و به يك هزار و 766 اشتراك رسيده است.
افزايش تعداد قطعي سرويس باعث شده است توجه برخي افراد به آن جلب شود. "ديان گرونيچ" از اعضاي كميسيون كاربردپذيري عمومي ايالت كاليفرنيا كه مسئول برنامه هاي افراد كم درآمد است از اين شركت ها خواسته است تا اطلاعاتي را در مورد ملاك قطعي اشتراك ها ارائه كنند.
به گفته وي يكي از نكات مثبت اين است كه اين شركت ها در سال آينده از بودجه بيشتري براي ارائه خدمات به مشتركان كم درآمد برخوردار خواهند بود. كنگره آمريكا بودجه سال مالي آينده را با 78 درصد به 5 ميليارد و 100 ميليون دلار رسانده است.
علاوه بر آن، كنگره شرايط برخورداري از يارانه هاي دولتي را افزايش داده است و به اين ترتيب عده اي بيشتري از مردم (حتي عده اي از قشر متوسط) قادر خواهند بود از يارانه هاي انرژي استفاده كنند.
افزايش بدهي مشتركان در سراسر آمريكا مشاهده شده است به گونه اي كه در ايالت نيويورك ميزان مشتركاني كه بدهي خود را دست كم براي 60 روز است پرداخت نكرده اند با 22 درصد افزايش به رقم 611 ميليون و 300 هزار دلار رسيده است. در ايالت ميشيگان نيز اين رقم نزديك به 39 درصد افزايش داشته است.
افزايش بدهي مشتركان در حالي صورت گرفته است كه شركت هاي تامين كننده آب، برق و گاز با مشكلاتي براي تامين هزينه فعاليت هاي خود مواجه شده اند.
اين مساله باعث شده است ميزان بدهي مشتركان به شركت نورتست به حدود 15 ميليون دلار برسد. اين رقم در سال 2006 تنها هشت ميليون دلار بوده است. ميزان بدهي مشتركان به شركت پيكو در ايالت فيلادلفيا نيز به 56 ميليون دلار رسيده است.
اين مساله باعث شده است بسياري از شركت ها اقدام به استفاده از فن آوري هاي جديد همچون كنترهاي ديجيتال روي آورند كه قطع خدمات به مشتريان بد حساب را ساده تر و كم هزينه تر مي كند. اين كنترها امكان خواندن رقم از راه دور و قطع خدمات بدون اعزام پرسنل به محل نصب كنتر در منازل را مي دهد. اين كنترها همچنين به شركت ها اين امكان را مي دهد تا براي مشتريان خود يك حد تعريف كنند. به همين علت شركت ها در سراسر آمريكا در حال نصب ميليون كنترل ديجيتال هستند.
در جنوب كاليفرنيا نيز شركت برق اديسون اشتراك مشترياني كه حتي 30 دلار بدهي داشته باشند را نيز قطع مي كند. هرچند اين رقم در حال حاضر بخاطر اينكه اين شركت مجبور است كارمندي را براي قطع سرويس به محل اعزام كند صرف نمي كند، ولي اين شركت هم اكنون در حال نصب 5 ميليون و 300 هزار كنتور ديجيتال با هزينه يك ميليارد و 630 ميليون دلار است كه ديگر براي قطع سرويس نيازي به اعزام كارمند به محل ندارد و در نتيجه قطع شدن سرويس براي مبالغ كمي همچون 30 دلار هم توجيه پذير خواهد بود.
اروپام 2252 / 360
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن