تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797814929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران پراكسي 70 ميليون .....شكن توزيع كرد!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه گفت كه طرح مهار تهديدات اينترنتي توسط مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه تهيه ميشود.

به گزارش خبرگزاري فارس، مجيد صادقيان مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه صبح امروز سه شنبه در همايش تخصصي امنيت ملي و فضاي سايبر كه در دانشگاه عالي دفاع ملي برگزار شد طي سخناني با موضوع "ديپلماسي عمومي، آخرين گزينه براي تهديد امنيت ملي با تكيه بر فضاي مجازي " با يادآوري اينكه از ديرباز شيطان در پي استعمار انسانها بوده و استعمارگران نيز ميكوشند تا ماحصل زحمات بشر را به يغما ببرند، اشكال استعمار در گذر زمان را استعمار سخت با تكيه بر راهكار نظامي، استعمار نو با نفوذ در حاكميتها و دولتها و نيز استعمار فرانو با هدايت افكار عمومي عنوان كرد و افزود: يكي از اشكال ديپلماسي، ديپلماسي سنتي است كه بر اساس روابط بين دولتها و حاكميتها تعريف ميشود و در صورت بروز تيرگي ديپلماتيك، علاوه بر قطع همه روابط بين دو كشور، موجب عدم برقراري ارتباط با ملتها نيز ميشود.

صادقيان اظهار داشت: اما در ديپلماسي عمومي كه مكمل ديپلماسي سنتي است، در صورت قطع ارتباط دولتها ارتباط ملتها با يكديگر از بين نميرود و اين گزينه به عنوان آخرين راهكار مقابله با ايران در دستور كار غرب قرار گرفته است.

وي همچنين به سخنان هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا در 30 دي ماه 88 اشاره كرد و گفت: در اين سخنان كلينتون مي گويد ما به عنوان وزارتخانه گامهايي براي يافتن راه حلهاي ديپلماتيك براي امنيت جهاني دنياي اينترنت برداشتهايم و افراد زيادي در وزارت خارجه به اين كار گماشتهايم و آنها به هم پيوستهاند و سالها پيش ادارهاي براي هماهنگ كردن سياستهاي خارجي در فضاي مجازي تاسيس كرديم.

مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه همچنين با اشاره به سرمايهگذاري آمريكا در زمينه فضاي مجازي خاطرنشان كرد: اوباما نيز اخيرا يك هماهنگكننده سياست مربوط به فضاي مجازي در دفتر كار خود تعيين كرده است و سازماندهي از طريق اينترنت به صورت ابزاري براي پيشبرد دموكراسي را مدنظر قرار داده است.

صادقيان ادامه داد: متاسفانه در كشور ما نقص عمده اين است كه مجموعه اقدامات ما در خصوص اينترنت حاكميتي نيست و هر كس كار خود را ميكند در حالي كه شاهد بوديم در جريان فتنه انتخابات عمده اقدامات جريان فتنه در فضاي مجازي شكل ميگرفت.

وي افزود: كارهايي كه جوانان حزباللهي ما در فضاي مجازي مي كنند، پارتيزاني است ولي امروز سي سال از انقلاب گذشته و بايد هدفمند عمل كنيم.

مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه با بيان اينكه متاسفانه ما به يك جمعبندي از نماي كلي نرسيديم، تاكيد كرد: بايد در مقابل محتواهاي ضد ارزش در اينترنت، محتواي ارزشي ارائه دهيم.

صادقيان همچنين به لغو تحريمهاي اينترنتي در ايران اشاره كرد و گفت: نرمافزارهاي جاسوسي از اين طريق در اختيار كاربران ايراني قرار ميگيرد كه ماموريت اصلي آنها تخليه اطلاعات است.

وي همچنين در خصوص چرخه اقدام فعاليتهاي سازماني غرب در اينترنت به شبكه بررسي و طرحريزي، شبكه جمعآوري و توليد محتوا، شبكه عمليات و اقدامات توزيع و نيز شبكه پشتيباني، ايجاد امنيت و دسترسي آزاد اشاره كرد و افزود: براي مثال در موضوع جمعآوري اطلاعات و محتوا ديديم كه در حوادث پس از انتخابات چه طور به مردم آموزش ميدادند كه مثلا از طريق موبايل خود از حوادث فيلمبرداري كرده و آن را در اينترنت قرار دهند و از طريق همين فضاي مجازي آموزشهايي مانند شعار نويسي را ياد ميدادند.

مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه با بيان اينكه برخي از سرورها امريكايي و يا كانادايي بوده كه به واسطه عدم دسترسي و نيز استحكامشان، برخورد با آنها براي ما آسان نيست، به شبكه داركوب اشاره كرد و گفت: مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه اقدامات مناسبي در اين خصوص كرده است كه به زودي اطلاعات آن در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

صادقيان همچنين به شبكه ايران پراكسي اشاره كرد و گفت: اين شبكه مامور است كه براي ايجاد دسترسي مردم به محتوايي كه از جانب حاكميت غيرمفيد تشخيص داده شده است، زمينه را فراهم كند كه آنها ميخواهند به تعداد جمعيت ايران 70 ميليون .....شكن توزيع كرده و در فضاي مجازي پخش كنند.

وي در خصوص برخي چالشهاي بالقوه يا بالفعل رخ داده در اينترنت با تكيه بر ابعاد امنيت ملي، انتقال و انتشار هنجارهاي ارزشي و اخلاقي غربي، بسترسازي براي تهاجم فرهنگي، چالشهاي انتقادي ستيزهجويانه در مباحث اعتقادي و اخلاقي و نيز ايجاد محركهاي عميق براي تبادلات فرهنگي غيرقابل كنترل را برخي از اين ابعاد تهديد فرهنگي عنوان كرد.

مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه با بيان اينكه براي مقابله با هر انقلاب ايدئولوژيك بايد رفتار ايدئولوژيك داشت، تصريح كرد: رويكرد فعاليتهاي غرب در مقابله با انقلاب اسلامي از طريق تشكيك، تخريب و نوسازي باورهاست كه شبههپراكني همه جانبه، تابوزدايي، ايزوله ذهني ناكارآمد جلوه دادن نظام ديني و آموزش و ترويج ليبراليسم جنسي از جمله اقدامات براي ايجاد تشكيك است.

صادقيان گفت: در موضوع تخريب نيز شاهد واردات فحشا از خارج به داخل كشور بوديم كه براي مثال جالب است كه بدانيم يكي از سايتهاي غيراخلاقي در شروع به كار خود تنها 3 و نيم درصد مشاركت داخلي را در ايران به همراه داشت اما وقتي توسط سازمان سايبري سپاه منهدم شد، 35 درصد مشاركت را به خود جلب كرده بود.

وي خاطرنشان كرد: آنها به دنبال اين تخريب خواستار جايگزيني سكولاريسم، ليبراليسم و لائيسم به جاي مكتب حاكم در ايران هستند و همچنين از طريق الگوسازي، نمادسازي، تغيير سبك زندگي ميخواهند اخلاق جنسي غرب را در ايران حاكم كنند كه انواع بازيهاي رايانهاي، داستان، مقاله، طنز، فيلم، كليپ، انيميشن، عكس، شعر، كاريكاتور، شبكههاي اجتماعي، خبرخوان، اتاقهاي گفتوگو، پيامرسانها، سايتها، وبلاگها، شبكههاي ايميلي، يوتيوپ و غيره از ابزار اين اقدامات هستند.

مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه با بيان اينكه متاسفانه ما در اين زمينه تنها به موضوع ..... كردن سايتها پرداختيم، اين كار را بصورت كامل مفيد ندانست و افزود: ما بايد مستقيما با افراد سازماندهي كننده اين سايتها برخورد كنيم چرا كه در صورت .....، اين افراد ميتوانند به راحتي سايت ديگر را طراحي و كار خود را از سر بگيرند.

صادقيان گفت: ما در يك مورد با سايتي روبرو شديم كه 171 بار ..... شده و بازتوليد شده بود، بنابراين نبايد فقط به موضوع ..... بسنده كنيم بلكه بايد برخورد ما يك برخورد اصولي باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه فضاي اينترنت براي كساني كه مي خواهند پاك عمل كنند، امن است، به سايت توييتر اشاره كرد و گفت: توييتر در فتنه پس از انتخابات نقش بيسيم اغتشاشگران را بر عهده داشت و بعد از آن نيز كتابخانه ملي آمريكا 400 ميليون توييت آن را براي بررسي محتوا جمعآوري كرده است.

مسئول مديريت رسانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه ادامه داد: توييت در واقع پيامكهاي 140 حرفي است كه ميتوان مانند اس ام اس آن را از طريق سايت توييتر رد و بدل كرد.

صادقيان همچنين از تهيه طرح مهار تهديدات اينترنتي توسط مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه و ارائه آن در آينده نزديك خبر داد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن