تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793536885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پنجره


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پشت پنجره
شكار كبوترهاي جاسوس در نطنز

يك شبكه تلويزيوني در آمريكا با اعلام خبر كشف كبوترهاي جاسوس حوالي نيروگاه اتمي نطنز، ضريب امنيت نيروگاه مذكور را بالا توصيف كرد.
به گزارش شبكه خبري اي. بي. سي آمريكا، بعد از آنكه خبر كشف كبوترهايي كه براي شبكه جاسوسي نامشخصي كار مي كردند و آموزش ديده بودند فاش شد، منابع اطلاعاتي پرورش دهنده اين حيوانات از كسب اطلاعات بيشتر نااميد شده اند.
اين شبكه افزود: اين كبوترها با حمل گيرنده و فرستنده هاي ماهواره اي، قصد شناسايي منطقه را داشتند كه توسط نيروهاي اطلاعاتي ايران شكار شدند.

دعوت اصولگرايان منتقد از رحيم صفوي
براي كانديداتوري

برخي از چهره هاي برجسته اصولگراي منتقد دولت، از رحيم صفوي خواستند كه كانديداي انتخابات رياست جمهوري شود. يك منبع آگاه نزديك به صفوي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري ياري گفت: "طي روزهاي اخير برخي از سرداران و چهره هاي اصولگراي منتقد دولت از سرلشگر رحيم صفوي دعوت كرده اند كه در انتخابات رياست جمهوري دهم كانديدا شود."وي افزود: "پيش بيني مي كنيم كه دكتر صفوي بعد از قطعي شدن حضور يا عدم حضور خاتمي نظرنهايي خود را اعلام كند. "گفتني است، سرلشگر صفوي كه پيش از اين فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را بر عهده داشت، در حال حاضر مشاور نظامي فرماندهي كل قوا را برعهده دارد.

ستاد انتخاباتي حسن روحاني بدون موسويان

ستاد انتخاباتي غيررسمي حسن روحاني كه متشكل از معاونين مركز تحقيقات استراتژيك و تعدادي از دوستان و نزديكان اوست، بدون حضور سيدحسين موسويان تشكيل شده و فعاليت مي كند.
به گزارش "فردا"، حسن روحاني كه خود را براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري آماده مي كند، چند ماهي است كه به صورت غيررسمي ستادي را براي بررسي شرايط، رايزني هاي اوليه و برنامه ريزي تشكيل داده كه معاونان مركز تحقيقات استراتژيك و تعدادي از دوستان و نزديكان روحاني در آن عضويت دارند.
با اين حال، يك منبع آگاه اعلام كرد سيد حسين موسويان معاون سابق روحاني در مركز تحقيقات و شوراي عالي امنيت ملي و سخنگوي سابق تيم مذاكرات هسته اي در اين ستاد عضويت ندارد.
به گفته وي، موسويان در هيچ يك از برنامه هاي افطاري امسال دكتر روحاني كه با حضور گروه هاي مختلف از جمله اساتيد دانشگاه ها، نمايندگان مجلس، نمايندگان احزاب، ارباب جرايد و... تشكيل شد، حاضر نشده است. در تمام اين افطاري ها همه معاونان، مشاوران و نزديكان روحاني به غير از موسويان حضور داشته اند.
اين منبع آگاه تاكيد كرد كه موسويان علاوه بر عدم حضور در ستاد غيررسمي مزبور، به دلايل نامعلوم در هيچ يك از رايزني ها و فعاليت هاي انتخاباتي مربوط به آقاي روحاني نيز مشاركت ندارد.

استقبال سرد سينماگران از ديدار با احمدي نژاد، چرا نيامدند؟

به رغم تبليغات بسيار پر رنگي كه پيش از ديدار كارگردانان و سينماگران كشور با دكتر محمود احمدي نژاد صورت گرفت; اين جلسه نهايتا در غياب وزير ارشاد و مسوولان سينمايي در حالي برگزار شد كه بيش از 50 درصد دعوت شدگان از حضور در مراسم امتناع كردند! به گزارش شهاب نيوز، نشست يكشنبه شب محمود احمدي نژاد با سينماگران كشور كه بيش از 4 ساعت به طول انجاميد و تا حدود ساعت 1 نيمه شب ادامه يافت در شرايطي برگزار شد كه تبليغات فراواني درباره اين ديدار صورت گرفته بود. با اين حال و به رغم تمام تبليغات گسترده; نه تنها وزير ارشاد و مسوولان سينماي ايران به دلايل نامعلوم در اين نشست حاضر نشدند كه بيش از 50 درصد دعوت شدگان نيز از اجابت دعوت رئيس جمهور خودداري كردند.در ميان 23 سينماگري كه در جلسه حاضر شده بودند البته چهره هايي چون "مسعود ده نمكي"، "عليرضا داوود نژاد"، "جمال شورجه"، "فرج الله سلحشور" و "مهدي فخيم زاده" به چشم مي خوردند. وجود افرادي مانند "محمد نوري زاد" نويسنده سابق روزنامه كيهان و مستندساز حامي احمدي نژاد كه اهانت اخير او به ساحت مرجعيت موجي از اعتراضات را در پي داشت نيز به چشم مي آمد. اما غيبت بي سابقه اغلب چهره هاي سرشناس و نام آور سينماي ايران و امتناع آنها از حضور در اين جلسه چيزي نيست كه به سادگي ناديده گرفته شود.

هيچكس نيايد تا آقا "ميم" بيايد

همزمان با نزديكي به انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، هواداران يك نامزد احتمالي اين انتخابات دست به تخريب زودهنگام رقباي خود زده اند .
اين نامزد انتخاباتي كه در ميان هوادارانش به آقا " ميم " مشهور است، اخيرا اعلام كرده است كه اگر احساس تكليف كند وارد عرصه انتخاباتي مي شود. اين در حالي است كه هواداران او اخيرا طي يادداشت هاي متعددي كه در سايت خود منتشر كرده اند به شدت رقباي احتمالي اصولگرا و اصلاح طلب را تخريب كرده اند.
اين سايت در جديدترين اقدام خود ضمن افراطي خواندن گروه هايي از اصلاح طلبان كه در قم به ديدار مراجع تقليد رفته اند، اعلام كرده است به رغم همه تدابير شديد امنيتي اين گروه ها براي عدم انتشار اخبار اين ديدارها، گفته هاي مراجع منتشر شده است.
به نوشته اين سايت يكي از مراجع تقليد سخنان تندي را عليه سيدمحمد خاتمي مطرح كرده و با نامزدي او مخالفت كرده است. اين در حالي است كه اين سايت همواره يكي از هتاكان به ساحت اين مرجع تقليد بوده است اما در آستانه انتخابات از هر حربه اي براي تخريب رقباي آقا "ميم" استفاده مي كند.
نكته قابل تامل ديگر اين است كه اساسا اين سايت اخبار محرمانه خود را از چه منبعي به دست مي آورد و چگونه است كه به رغم به كار گرفته شدن شديدترين تدابير! باز هم اين سايت از اخبار آن ديدارها با خبر شده است. آيا مديران اين سايت هم مانند روزنامه افراطي صبح كشور دست به اقدامات غيراخلاقي براي دست يافتن به اخبار محرمانه مي زنند ؟
به هر حال بعيد است كه خود آقا "ميم" راضي به رفتارهاي غيراخلاقي سايت منسوب به وي باشد. اما آنچه مسلم است در طول هفته هاي اخير كه احتمال نامزدي ايشان افزايش يافته است، برخي دروغ پردازيها و اخبار مجعول توسط اين سايت منتشر مي شود كه هدفي جز تخريب رقبا و آماده كردن زمينه براي ورود آقا " ميم " به عرصه ندارد .
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن