تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791784631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاثیر رژیم غذایی بر صورت و ظاهر انسان + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تاثیر رژیم غذایی بر صورت و ظاهر انسان + عکس

زمانی که صحبت از سیگار، مشروبات الکلی و یا غذاهای آماده و مواد غذایی مضر می آید، ذهن بی درنگ به سمت مضر بودن این سه برای سلامتی می رود.آنا مگی خبرنگار مستقل 42 ساله تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده است./ اما تاکنون به این موضوع پرداخته نشده است که این سه چه تاثیر بدی بر روی ظاهر و زیبایی انسان ها دارند.امید من این است که مردم این نکته را درک کنند که یک روش زندگی کاملا متفاوت با روش زندگی فعلی آنان چگونه می تواند بر روی ظاهرشان تاثیر بگذارد. هشدار دادن در مورد سرطان ریه و بیماری های قلبی اگرچه واقعی است، اما مانند درست کردن این تصاویر، به سرعت اتفاق نمی افتد. در واقع به نظر من این تصاویر می تواند به عنوان یک عامل انگیزشی قدرتمند برای ایجاد تغییر در روش زندگی افراد عمل کند. به گزارش شفاف به نقل از پایگاه خبری یاهو، سیگار، مشروبات الکلی و غذاهای آماده و مواد غذایی مضر علاوه بر این که باعث ایجاد جرم بر روی دندان ها می شوند، باعث ایجاد مشکلاتی در ظاهر ما نیز می شوند. بر اساس این گزارش، آنا مگی خبرنگار مستقل 42 ساله تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده است. وی در این تحقیقات خود از چارلز اندوکا که یک جراح است و آئوریول پرینس کارشناسی که تصاویر دیجیتالی از قیافه های مردم بر اساس شیوه زندگیشان تهیه کرده است، کمک گرفته است. پرینس در تحقیقات خود تصاویر طراحی شده ای را از مگی نشان داد و به وی گفت که در 10 سال آینده وی با توجه به شیوه زندگی و عادت غذایی اش چه قیافه ای خواهد داشت. در این تصاویر وی به مگی گفت که اگر وی روزی یک پاکت سیگار بکشد، دو لیوان شراب بنوشد و از قند، یکی و شیرینی، غذاهای آماده و شیرینی جات استفاده کند، قیافه اش در یک دهه آینده چگونه خواهد بود. تصاویر مگی در چنین شرایطی بسیار ناهنجار و بد بود، با وجود این وی بر این نکته تاکید می کند که پروژه تحقیقاتی وی تنها یک تاکتیک برای ترساندن مردم نیست. وی در این باره می گوید: امید من این است که مردم این نکته را درک کنند که یک روش زندگی کاملا متفاوت با روش زندگی فعلی آنان چگونه می تواند بر روی ظاهرشان تاثیر بگذارد. هشدار دادن در مورد سرطان ریه و بیماری های قلبی اگرچه واقعی است، اما مانند درست کردن این تصاویر، به سرعت اتفاق نمی افتد. در واقع به نظر من این تصاویر می تواند به عنوان یک عامل انگیزشی قدرتمند برای ایجاد تغییر در روش زندگی افراد عمل کند. نتایج یک نظرسنجی انجام شده در میان 1000 کاربر یاهو نشان دهنده این است که تنها 28 درصد از این افراد اعتراف می کنند که معتاد به سیگار هستند، در حالی که 72 درصد دیگر مدعی می شوند که استعمال سیگار به دلخواه خودشان است، و در هر زمانی می توانند آن را ترک کنند. با وجود این تصاویر منتشر شده از آینده مگی نشان می دهد که استعمال سیگار به مدت طولانی، به دندان ها آسیب می زند، چین و چروک های عمیقی در صورت ایجاد می شود و دایره های سیاهی نیز بر روی چشم نقش می بندد. ابروها، گونه ها و پلک ها نیز ضعیف می شوند. سیگار کشیدن حتی به بروز بیماری های لثه نیز منجر می شود، به طوری که 42 درصد از سیگاری ها پس از شصت سالگی دندان های خود را به طور کامل از دست می دهند.    
تاثیر رژیم غذایی بر صورت و ظاهر انسان + عکس
فشار خون نیز یکی از مشکلات دائمی برای سیگاری ها خواهد بود و صورت افراد سیگاری به مرور زمان سرخ تر به نظر خواهد رسید و پوست نیز خشک خواهد شد. استفاده بیش از از مواد قندی و کربوهیدرات ها نیز موجب کلقت شدن پوست و عمیق تر شدن چین و چروک پوست، چرب شدن صورت و ایجاد جوش بر روی صورت خواهد شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن