تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796982175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولین قدم برای رنگ کردن مو


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

TONE: نشانگر گرم یا سرد بودن رنگ است. رنگ های گرم (هایلایت کننده ها) قرمز، نارنجی و زرد هستند. رنگهای سرد خاکستری، آبی، سبز و بنفش هستند.
Level (سطح): درجه روشن کننده تیرگی یا روشنی یک رنگ را نشان می دهد . هر رنگی می تواند از رنگ روشن تر یا تیره تر ساخته شود. بنابراین تغییر درجه می تواند با اضافه کردن یک رنگ تیره و یا روشن انجام شود. رنگ های مو، هم طبیعی و هم مصنوعی، بین درجه ۱تا ۱۰ طبقه بندی می شوند. ۱ نشان دهنده رنگ سیاه و ۱۰ نشان دهنده روشن ترین بلوند می باشد.
رنگدانه مو : رنگدانه مو ملانین نامیده می شود و مسئول حفظ رنگ موی شماست. دو نوع ملانین در موی شما یافت می شود. Emplaning ، معمول ترین نوع می باشد و سایه های قهوه ای تا مشکی به مو می دهد. Phaeomelanin که تونهای بلوند و زرد و حنایی و قرمزرنگ را به مو میدهد. نبود رنگدانه تولید رنگ سفید (خاکستری) می کند.
درجات رنگ مو :۱- سیاه، ۲- قهوه ای خیلی تیره، ۳- قهوه ای تیره، ۴- قهوه ای، ۵- قهوه ای متوسط، ۶- قهوه ای روشن، ۷-“ بلوند تیره، ۸- بلوند متوسط ، ۹- بلوند روشن، ۱۰، بلوند پلاتینی روشن.
و البته ۱۱و ۱۲ هم در بعضی کاتالوگها وجود دارد که این رنگها در ترکیب با این رنگهای اصلی برای روشن کنندگی فوق العاده زیاد کاربرد دارد. شماره های بعد از ممیز نشانگر ترکیب رنگ اصلی با رنگهای فرعی هستند. مثلا ۱/۲و۱/۱و۱/۳ برای دانستن بیشتر این مطالب نیاز به آموزش کاتالوگ خواندن دارید و در صورت نیاز شما ما به شما آموزش حرفه ای آن را خواهیم داد.
انتخاب رنگموی مناسب
یافتن رنگموی مناسب ساده نیست انتخاب رنگ دلخواه از روی کاتالوگ رنگ فروشگاه و خریداری آن اقدامی نادرست است. رنگمو را با توجه به رنگ طبیعی مو، رنگ چشم و پوست خود انتخاب کنید. رنگی که میبینید حاصل بازتاب نور از روی رنگدانههای رنگشده است. بنابراین، یک رنگ یکسان روی موهای مختلف متفاوت است. رنگ موی سیاه، نور کمی را منعکس میکند و این درست برخلاف عملکرد رنگ موی بور است. رنگ درجة ده مو را روشن و درجة یک آن را تیره میکند.
وقتی که رنگ موهای خود را روشن میکنید، هالة گرمی از رنگهای زرد و قرمز دور شما دیده میشود. به یاد داشته باشید که ترکیب رنگهای زرد و قرمز، رنگ نارنجی را تولید خواهد کرد، نه رنگ دلخواه شما را پس بهتر است از یک آرایشگر برای روشن کردن موهای خود استفاده کنید که رنگ کار حرفه ای باشد او می تواند با ترکیب یک با چند رنگ رنگ دلخواه شما را ساخته و بدست آورد.
بهترین رنگها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند رنگهای شیری، گلبهی، مسی، کرم نخودی، قهوهای، زرد سوخته، قهوهای مایل به قرمز، قهوهای مایل به طلایی، و رنگهای آبی، سبزآبی، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است. برای چشمهای کهربایی یا به رنگ قهوه، رنگموهای طلایی با هایلایت قرمز، قهوهای طلایی، قهوهای عسلی، فندقی، مسی و قهوهای سوخته مناسب است.
در مورد پوستهای روشن، هایلایت آبیقرمز و برای پوستهای صورتی و سرخ، رنگ کرم گلی، زیتونی تیره و قهوهای تیره با سایة آبنوسی جلوة خاصی ایجاد خواهد کرد. برای چشمهای آبی روشن، آبی خاکستری، آبی تیره، سبز تیره، قهوهای و مشکی، بهترین رنگمو ارغوانی با هایلایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوهای، قهوهای تیره، مشکی و شیری است.
انتخاب رنگمو به مرغوبیت رنگ، سلیقه و خواستة شما و مدت زمانی که میخواهید آن رنگ روی موهایتان باقی بماند بستگی دارد. اغلب زنان از رنگهای تیره شروع میکنند و هر بار، رنگ یک درجه روشنتر از قبل را برمیگزینند. اگر رنگموی انتخابی موهای سفید شما را پوشش نمیدهد، از رنگ مرغوبتر و یک درجه بالاتر از رنگ موی اصلی خود استفاده کنید. یا برای پوشش موهای سفید بهتر است از سیستم مردانساژ مو استفاده نمائید و برای این کار حتما به یک آرایشگر خبره نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم که اگر به طول متناوب موهایتان را رنگ میکنید حتما از رنگهای بدون آمونیاک استفاده نمائید. همه ما می دانیم که پوست سر بهترین منبع جذب انواع ویتامینها، مواد شیمیایی و… می باشد و اگر ما به طور متناوب مواد شیمیایی را روی سر خود بگذاریم سریعا این مواد جذب خون می شوند و کم کم تاثیر نامطلوب خود را به روی بدن ما به جا گذاشته و در بعضی اوقات ایجاد حساسیت در پوست صورت و اطراف چشمها و ابروها به شدت متورم و قرمز می شود. (این همان مسمومیت خون به واسطه آمونیاک و مواد سمی است) که وارد خون شده است. پس بهتر است برای زیبایی خود و حفظ سلامتی خود ارزش قائل شویم و از رنگها و مواد آرایشی و بهداشتی مرغوب و استاندارد و اصل استفاده نمائیم.


چرخه رنگ
اگر شما چرخه رنگ را بشناسید رنگ کردن برایتان آسان تر خواهد شد . ممکن است به نظرتان عجیب برسد که موهای شما ترکیبی از سه رنگ است: قرمز ، زرد ، آبی. اینها رنگ های اصلی هستند. رنگ های ثانویه ، نارنجی، سبز و بنفش هستند. که از ترکیب رنگهای اصلی بدست آمدند.
یکی از عناصر و عوامل مهم رنگ کردن مو تعیین رنگدانه زیرین موی شماست. وقتی که شما رنگی را انتخاب می کنید و بر روی موهایتان می گذارید امکان دارد به خاطر رنگدانه زیرین در موی شما، همان رنگ دلخواه بدست نیاید.
اگر شما نگاهی به چرخه در رنگ بیاندازید یک رنگ مخالف برای هر رنگ وجود دارد یعنی اگر موی شما نارنجی باشد رنگ سبز باعث می شود که موی شما قهوه ای شود یا اگر موی شما یک تون tone زرد دارد رنگ بنفش آن رنگ را از بین خواهد برد. پس حالا شما خنثی کننده های رنگ را نیز شناختید.
رنگ زیرین +رنگ مصنوعی = رنگ نهایی
چند توصیه در مورد استفاده از رنگمو
۱. رنگمو را روی پوست سر نمالید و سعی کنید کمی از ریشه فاصله داشته باشد. اگر رنگمو روی پوست صورت پخش شد، برای تمیز کردن آن از پودر بچه استفاده کنید.
۲. از رنگ کردن مو در زمان بارداری خودداری کنید. ترکیبات شیمیایی رنگمو آثار نامطلوبی بر جنین میگذارد. مگر آنکه شما بخواهید برای تنوع موهایتان را مش کنید. مش با کلاه هیچ ضرری برای زنان باردار ندارد. زیرا بواسطه کلاه و فویل و لوازم جانبی دیگر مواد هیچگاه به پوست سر برخورد نخواهد کرد و همیشه برای مش کردن معمولا نیم تا ۱ سانتیمتر فاصله تا ریشه مو رعایت می شود.
۳. از رنگ کردن مداوم مو با درجات مختلف و رنگهای گوناگون بپرهیزید. زیرا موهایتان بواسطه رنگ کردن زیاد خشک و کدر و بدحالت می شود و زیبایی خود را از دست می دهد. پیشنهاد ما برای رنگ کردن ما در سال نهایتا ۴ مرتبه در هر فصل میباشد. مگر آنکه رشد ریشه با موهای سفید داشته باشید که در آنصورت بهتر است هرماه فقط قسمتهای رشد کرده را رنگ نمائید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5575]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن