تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793456641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس

در آستانه تابستان سال ۲۰۱۱ قرار داریم و فیلم های مهم و خبر ساز یکی پس از دیگری به روی پرده می روند. در این مطلب به معرفی پنج فیلم مهمی که هم اکنون در سراسر جهان در حال اکران هستند می پردازیم.استارت اکران تابستانی زده شد!معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان، در آستانه تابستان سال ۲۰۱۱ رنگو (گور وربینسکی)
معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس
خلاصه داستان: رنگو آفتاب پرستی ترسو، لاف زن وعاشق نقش بازی کردن است. او کاملا اتفاقی گذرش به یک شهر بی آب و علف می افتد و از روی حادثه دشمن اصلی اهالی آن شهر را نابود می کند و به یک قهرمان محبوب تبدیل می شود. بعد از این اتفاق مقام کلانتری شهر به رنگو پیشنهاد می شود و این تازه آغاز دردسر های پیش روی اوست.صداپیشگان:جانی دپ (رنگو)- ایسلا فیشر- آلفرد مولینا- ند بیتی- بیل نایی- ری وینستوندرباره فیلم:«رنگو» یک انیمیشن وسترن است که شخصیت اصلی آن آفتاب پرستی ا ست با صدای جانی دپ. همین دلایل کافی است تا برای دیدن آن کنجکاو باشیم. مخصوصا اگر بدانیم کارگردان آن نیز گور وربینسکی است که قبل از این در ساخت سه قسمت اول دزدان دریایی کارائیب با جانی دپ همکاری داشته است. وربینسکی چند سال بود که قصد ساخت چنین انیمیشنی داشت و از همان اول نیز حرکات و صدای جانی دپ را منبع الهام خلق شخصیت رنگو قرار داده بود. «رنگو» پر است از ادای دین های مختلف به ژانر وسترن و فیلم های محبوب و جاودانه آن؛ به ویژه وسترن های اسپاگتی سرجیو لئونه بزرگ. به همین دلیل هم است که راجر ایبرت اعتقاد دارد که هر چه بیشتر فیلم وسترن دیده باشید بیشتر از دیدن «رنگو» لذت خواهید برد. به نظر می رسد از همین الان باید نام «رنگو» را در لیست بهترین انیمیشن های سال قرار داد و احتمال دارد که در بین سه نامزد نهایی اسکار انیمیشن نیز قرار بگیرد. فروش قابل قبول فیلم نیز نشان می دهد که سینماروها از دیدن ماجراجویی های این آفتاب پرست عجیب غریب حسابی کیف کرده اند.نظر منتقدان:منتقدها روی هم رفته «رنگو» را دوست داشتند و تحویل گرفتند. راجر ایبرت که از طرفداران پر و پا قرص این انیمیشن شده است به آن چهار ستاره داده و «رنگو» را به نوعی معجزه تشبیه کرده است. تاد مک کارتی نیز از فیلم خوشش آمده و ضمن تعریف از صدای جانی دپ، «رنگو» را اثری هوشمندانه توصیف کرده است. اما فیلم مخالفانی نیز دارد. مایکل فیلیپس که به فیلم یک و نیم ستاره داده آن را انیمیشنی فاقد روح نامیده و ای.او.اسکات نیز معتقد است که «رنگو» از عدم انسجام روایی ضربه خورده است. امتیاز فیلم در متاکریتیک ۷۵ از ۱۰۰ است. نیمه شب در پاریس (وودی آلن)
معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس
خلاصه داستان:فیلم داستان یک نویسنده جوان به نام جیل را روایت می کند که همراه همسرش به منظور یک سفر کاری به پاریس می روند. جیل شروع می کند به نوشتن داستانی درباره دهه بیست این شهر و نیمه شب ها نیز در خیابان های پاریس پرسه می زند. جیل در یکی از این شب ها به یک اتومبیل قدیمی برخورد می کند که او را به ملاقات شخصیت های مشهور آن دوران از قبیل سالوادور دالی، لوئیس بونوئل، پابلو پیکاسو، اسکات فیتزجرالد و ارنست همینگوی می برد.بازیگران:اوون ویلسون (جیل)- ریچل مک آدامز- مایکل شین- کرت فولر- ماریون کوتیار- آدرین برودیدرباره فیلم:وودی آلن بزرگ در ادامه ساخت فیلم در شهر های مهم اروپایی بعد از بارسلون و لندن، این بار به سراغ پاریس رفته است. فیلم بعدی استاد که سال آینده اکران خواهد شد نیز در رم فیلمبرداری می شود. به نظر می رسد آلن که چند فیلم آخرش (به جز «امتیاز نهایی» و «ویکی کریستینا بارسلونا») چندان منتقدان را راضی نکرده، با این فیلم به دوران خوبش بازگشته است. از طرفی، با توجه به سلیقه آلن، ندید می توان حدس زد که این فیلم پر از تصاویر زیبای شهر پاریس باشد. داستان فانتزی «نیمه شب در پاریس» نوید بازگشت آلن به حال و هوای فیلم های موفقی چون «رز ارغوانی قاهره» را می دهد. برای طرفداران پر و پا قرص آلن هر فیلم او می تواند دیدنی و مملو از نکات ریز و درشت جذاب باشد؛ اما به نظر می رسد «نیمه شب در پاریس» بتواند طیف وسیع تری از مخاطبان را راضی کند.نظر منتقدان:تا زمان نوشته شدن این مطلب هنوز بسیاری از منتقدان مطرح به فیلم واکنش نشان ندادند. اما از بین نقدهای نوشته شده می توان فهمید که منتقدها فیلم را دوست داشتند. واکنش ها در کن نیز نشان می داد که فیلم توانسته تا حد زیادی منتقدان اروپایی را راضی کند. امتیاز فیلم در متاکریتیک فعلا ۸۰ است. پاندای کنگ فو کار ۲ (جنیفر یو)
معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس
خلاصه داستان: پاندای بامزه قسمت اول که پو نام داشت به یک گروه ضربت شامل استاد های کنگ فو می پیوندد تا به کمک هم یک دشمن خطرناک که از سلاحی مرگبار استفاده می کند را از پای در بیاورند.صدا پیشگان:جک بلک (پو)- آنجلینا جولی- داستین هافمن- گری اولدمن- جکی چان- ست روگن- لوسی لیودرباره فیلم:قابل پیش بینی بود که بعد از فروش موفقیت آمیز قسمت اول «پاندای کونگ فو کار» مسئولین کمپانی دریم ورکز به پروژه ساخت قسمت دوم آن نیز چراغ سبز نشان دهند. «پاندای کونگ فو کار» توانست با ایده جذاب و صدا پیشگان مطرحش طرفداران زیادی پیدا کند. بازخورد های تماشاگران در هفته اول اکران این انیمیشن نیز نشان می دهد سازندگان قسمت دوم توانسته اند دوباره دوست داران این پاندای رزمی کار را راضی به خانه هایشان بفرستند. «پاندای کونگ فو کار ۲» می تواند گزینه مناسبی برای خانواده ها باشد تا از دیدن یک انیمیشن بامزه و پر تحرک لذت ببرند؛ اما نباید از آن انتظاری در حد و اندازه های آثار کمپانی پیکسار داشت.نظر منتقدان:آنطور که پیداست «پاندای کونگ فو کار ۲» توانست رضایت نسبی منتقدان را به دست آورد. راجر ایبرت با دادن سه و نیم ستاره، «پاندای کونگ فو کار ۲» را انیمیشنی پر انرژی و مفرح نامیده است. تاد مک کارتی نیز در هالیوود ریپورتر رویکرد مثبتی به فیلم داشته است. اما این انیمیشن نیز درست مانند «رنگو» از تیغ انتقاد ای.او.اسکات در امان نمانده است. امتیاز فیلم در متاکریتیک فعلا ۶۷ است. خماری ۲ (تاد فیلیپس)
معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس
خلاصه داستان: همان شخصیت های قسمت اول فیلم درست بعد از آن ماجراهای کذایی در لاس وگاس عازم تایلند می شوند تا در عروسی دوست شان سو (اد هولمز) شرکت کنند. در تایلند نیز اتفاقاتی مانند قسمت اول برای آن ها رخ می دهد.بازیگران:برادلی کوپر- اد هولمز- زاک گالیفیانکیس- پل جیاماتیدرباره فیلم:قسمت اول «خماری» یک موفقیت غیر منتظره بود. ایده جذاب و شخصیت های بامزه فیلم باعث شد که «خماری» به یکی از خنده دارترین و پرفروش ترین انیمیشن های سال ۲۰۰۹ تبدیل شد. بعد از آن بود که انتظارها از تاد فلیپس کارگردان بالا رفت. او سال گذشته فیلم «موعد قرار» را با بازی رابرت دوانی جونیرو و زاک گالیفیانکیس (که با «خماری» به عنوان یک پدیده در عرصه فیلم های کمدی مطرح شد) ساخت که نتوانست انتظارها را برآورده کند. حالا فیلیپس با همان تیم جواب پس داده بازیگرانش در قسمت اول، «خماری ۲» را روانه اکران کرده است. واکنش ها اما حکایت از این دارد که قسمت جدید این فیلم نتوانسته موفقیت فیلم اول را تکرار کند؛ هر چند فیلم فروش مناسبی در هفته اول اکرانش داشته است.نظر منتقدان:منتقدان بر خلاف فیلم اول، دومین «خماری» را زیاد تحویل نگرفتند. راجر ایبرت به فیلم دو ستاره داده و معتقد است «خماری ۲» با وجود داشتن لحظه های خنده دار در حد و اندازه های قسمت اول نیست. مایکل فیلیپس هم با دادن یک و نیم ستاره «خماری ۲» را تکرار قسمت اول دانسته است. پیتر تراویس هم معتقد است فیلم در مرحله طرح فیلمنامه مانده و فراتر نرفته است. در این میان جیمز برادینلی از فیلم بدش نیامده و به آن سه ستاره داده است. امتیاز فیلم در متاکریتیک ۴۴ است. دزدان دریایی کارائیب: بر امواج غریب (راب مارشال)
معرفی پنج فیلم مهم اکران سینماهای جهان +عکس
خلاصه داستان:در این قسمت کاپیتان جک اسپارو با زنی همراه می شود که از گذشته او را می شناسد. جک مطمئن نیست که این زن می خواهد به وسیله او به افسانه سرچشمه جوانی دست پیدا کند. در ادامه ماجراهای غیر منتظره ای برای جک اسپارو به وجود می آید که او را سردرگم می کند. او نمی داند که باید از دزد دریایی بد ذاتی به اسم بلک برد بترسد یا از همان زنی که در این سفر همراه اوست.بازیگران:جانی دپ (کاپیتان جک اسپارو)- پنه لوپه کروز- جفری راش- کیت ریچاردز- یان مک شیندرباره فیلم:سه قسمت اول «دزدان دریایی کارائیب» به فروش قابل توجهی دست پیدا کرد و توانست طرفداران فراوانی در سراسر دنیا پیدا کند. کاپیتان جک اسپارو هم با بازی دیدنی جانی دپ به یکی از محبوب ترین شخصیت های یکی دو دهه اخیر سینمای دنیا تبدیل شد. در این شرایط بود که جری بروکهایمر تهیه کننده تصمیم گرفت قسمت چهارم این فیلم را نیز بسازد. اما این بار گور وربینسکی حاضر نشد روی صندلی کارگردانی بنشیند تا راب مارشال جانشینش شود. اما این تنها تغییر مهم فیلم نبود. در این قسمت از دو تا از بازیگران اصلی سه قسمت اول، یعنی کایرا نایتلی و اورلاندو بلوم هم خبری نیست و در عوض پنه لوپه کروز به جمع دزدان دریایی اضافه شده است. بروک هایمر البته چندان نگران این جابه جایی ها نبود چون می دانست با توجه به محبوبیت سه قسمت اول و حضور جانی دپ، این قسمت نیز می تواند در گیشه موفق باشد که البته فروش فیلم در دو هفته اول این را ثابت کرد. اما این تنها یک روی سکه است. آیا کیفیت فیلم نیز در حد و اندازه های سه قسمت اول است؟ امتیاز فیلم در سایت آی ام دی بی نشان می دهد تماشاگران قسمت های قبلی را بیشتر دوست داشتند. بروک هایمر اما قصد دارد تا قسمت ششم این فیلم را بسازد. او اگر بتواند باز هم جانی دپ را برای بازی در نقش جک اسپارو راضی کند، مشکل چندانی برای ادامه دادن این سری فیلم ها نخواهد داشت.نظر منتقدان:منتقدان به قسمت چهارم «دزدان دریایی کارائیب» روی خوش نشان ندادند و اکثر آن ها تنها حضور جانی دپ در نقش جک اسپارو را نکته مثبت فیلم دانسته اند. امتیاز پایین ۴۵ نیز در سایت متاکریتیک نشان می دهد که به نظر منتقدان آخرین قسمت «دزدان دریایی کارائیب» به خوبی سه قسمت اول در نیامده است.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 877]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن