تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793562443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تـزئيــن حــمام، سـاده و ارزان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تـزئيــن حــمام، سـاده و ارزان


روش‌هايي بسيار ساده و ارزان وجود دارد كه با به كاربستن آنها مي‌توانيم فضاهاي زيباتري ايجاد كنيم. يكي از قسمت‌هاي خانه كه زيبايي و تميزبودن آنها در روحيه افراد خانه بسيار موثر است، حمام است. اما چگونه مي‌توانيم از حمام خود يك محيط پاكيزه، زيبا و رويايي بسازيم؟ براي اين كار كافي است ابتدا به رنگ سراميك‌ها و ديوارهاي حمام توجه كنيد، بدين صورت كه كف حمام را با كاشي، سراميك و سنگ روشني پوشش دهيد. اين سنگ مي‌تواند سفيد، طوسي روشن، كرم يا گل بهي باشد. سپس مي‌توانيد براي بهداشت بيشتر، ديوارهاي حمام را نيز تا نيمه با كاشي يا سراميك بپوشانيد و مابقي آن را تا سقف رنگ پلاستيك قابل شستشو بزنيد. البته بهتر است به خاطر بخار آب موجود در حمام از كاغذ ديواري استفاده نكنيد. در مرحله بعدي كافي است يك دستشويي ساده با رنگ روشن ترجيحاً سفيد انتخاب كرده و در قسمت بالاي آن يك آينه ساده نصب كنيد و سپس جلوي آيينه يك تكه شيشه مستطيل شكل براي قراردادن مسواك و خمير دندان و ساير وسايل قرار دهيد.

با يك نورپردازي اصولي مي‌توانيد هم به زيبايي محيط كمك كنيد و هم نور بيشتر و بهتري براي زمان اصلاح خود در آيينه ايجاد كنيد. بدين منظور تنها كافي است دو عدد لامپ مهتابي با نور گرم كه امروزه به نام آفتابي آنها را مي‌شناسند، در دو طرف آيينه نصب كنيد.

حال براي استفاده بهينه از فضا بهتر است دو شيشه مستطيل شكل ديگر هم در جايي از ديوار نصب كرده و وسايل تزئيني چون شمع‌هاي زيبا صابون‌هاي معطر و غيره را روي آنها قرار دهيد. مرحله بعدي نحوه انتخاب پرده حمام است. سعي كنيد پرده حمام خود را از يك رنگ روشن انتخاب كرده و رنگ‌هاي حاشيه آن را با رنگ‌هايي كه در ديوار، كف و ساير وسايل به كار برده‌ايد،‌ هماهنگ كنيد. حال كافي است با يك پادري يا موكت مناسب جلوي وان و يا مقابل روشويي را پوشش دهيد و يك سبد چوبي حصيري و يا كنفي را به دلخواه براي لباس‌هاي كثيف انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه بهتر است اين سبد در دار باشد تا هم بوي جوراب‌ها و ساير لباس‌هاي چرك، فضاي حمام را بد بو نسازد و هم منظره زشتي ايجاد نكند.

حوله‌هاي خود را ترجيحاً از رنگ هاي روشن و هماهنگ انتخاب نكنيد؛ چرا كه حوله‌هاي رنگ و وارنگ هارموني رنگ حمام شما را بر هم خواهد زد.

شما مي‌توانيد حوله‌ها را در جايي به ديوار آويزان كنيد و يا در قفسه‌اي تا كرده و بچينيد. در پايان مي‌توانيد با قراردادن چند شمع تزئيني و خوشبو محيط حمام خانه خود را هر چه بيشتر رويايي و شاعرانه سازيد.

لوازم فرعي حمام

لوازم جانبي كه در حمام استفاده مي‌شوند، در صورت زيبا و با كيفيت بودن هم محيط آرام تر و دلپذيرتري را ايجاد مي‌كنند، هم جلوه خوبي براي دكور حمام خواهند بود.

همچنين زيبا بودن اين وسايل سرزندگي و نشاطي را در حمام ايجاد مي‌كند . بسيار مهم است كه حمام هميشه پاكيزه و تميز باشد و جرم و كثيفي در آن ديده نشود .

امروزه دوباره حمام‌هاي بزرگ و لوكس طرفداران زيادي پيدا كرده است و در بسياري از منازل حمام به بزرگي و لوكسي اتاق خواب است.

بهتر است به لوازم اصلي و پايه يك حمام مانند آينه، پرده حمام، رخت‌آويز، كمدها و ظرف مخصوص نگه‌داري شامپو و صابون و لوسيون و مسواك و خميردندان دقت كنيد.

هنگام خريد لوازم دقت كنيد كه به اندازه كافي بخريد تا حمام لوكس باشد و آنقدر نخريد كه حمام زياد شلوغ شود. هنگام خريد اين لوازم به فضاي حمام خود دقت كنيد.




 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن