تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793378249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازیگرانی که خواننده هم شدند + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: %D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%...%D8%AF.jpg]

هنرمندان و بازیگران در همه جای دنیا به تبع شغل شان، از شهرت برخوردار می شوند و به دلیل این شهرت است که اغلب، حتی کوتاه ترین خبر در مورد زندگی شخصی، شغل یا تحصیلات آن ها برای طرفداران شان هیجان انگیز و جذاب است. دنیای شهرت در کنار مشکلات و سختی هایی که دارد، امتیازهایی هم دارد. یعنی اگر فردی صاحب نام و مشهور باشد و تصمیم به شروع تجارت یا کار در هر رشته ای بگیرد، شهرت حتما در پیشبرد بهتر آن کار و البته رونق گرفتنش تاثیر چشم گیری دارد؛ به نحوی که شهرت پله ای برای موفقیت در هر نوع تجارتی می شود.

[تصویر: 13173107551.jpg]

به همین دلیل است که وقتی هنرمندان مشهور و سوپراستارها در شغل دوم شان موفقند، اما اگر همین هنرمندان بخواهند در هنر دیگری هم دستی داشته باشند، به خاطر شهرتی که پیدا می کنند از کار هنری دوم شان هم استقبال می شود. برای مثال رضا کیانیان، هدیه تهرانی، نیکی کریمی و عباس کیارستمی از جمله بازیگران و سینماگرانی هستند که به هنر عکاسی علاقه دارند و در این زمینه به موفقیت های چشم گیری دست یافتند.
در این میان، تعداد زیادی از بازیگرهای سینما و تلویزیون هم هستند که در کنار شغل بازیگری شان، به موسیقی و آواز علاقه دارند و وقتی به خوانندگی روی آوردند، مورد قبول مردم و هواداران شان قرار گرفتند که تعدادی از آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

[تصویر: 13173107562.jpg]

زنده یاد خسرو شکیبایی، یکی از بازیگرهای توانای ایرانی است که تنها در فیلم «خواهران غریب» به صورت جدی خوانندگی کرد. علاقه اصلی او به دکلمه اشعار شاعرانی چون حافظ و سهراب سپهری بود. او در همین رابطه آلبوم های «نامه ها و نشانی ها»، «مهربانی»، «پریشانی» و «مسافر» را روانه بازار موسیقی کرد. از مرحوم حسین پناهی نیز ۱۴ دکلمه زیبا به یادگار مانده است. از دیگر بازیگرهایی که به دکلمه اشعار شاعران علاقه دارد، پرویز پرستویی است که اثاری در این زمینه دارد که از جمله آن ها می توان به دکلمه بر روی ترانه های ناصر عبداللهی اشاره کرد.
چند سال پیش که سریال «مرد دو هزار چهره» پخش می شد، فایل صوتی بر روی اینترنت منتشر شد که در آن مهران مدیری، برای کودکان ترانه های شاد می خواند. این فایل مربوط به یک آلبوم کودکانه در سال ۷۲ به کارگردانی بهروز غریب پور بود که مدیری، خواندن ترانه هایش را بر عهده گرفته بود. این آلبوم را باید نخستین فعالیت «مهران مدیری» در عرصه خوانندگی دانست. وی سپس کاستی به نام «دلتنگی ها» را به بازار فرستاد که در آن، اشعار هاتف علی مردانی را دکلمه کرده بود.
آلبوم «از روی سادگی» با موسیقی زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری، دیگر کار مدیری در این حوزه است. این بازیگر و کارگردان سرشناس از سال ۸۲ به بعد خوانندگی تیتراژ چندین فیلم و سریال، همچون سریال های «مهر و ماه»، «شب های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و فیلم «هم نفس» (مهدی فخیم زاده) را تجربه کرد.
مدیری سال ۱۳۸۷ به گروه موسیقی کوبه ای «دارکوب» پیوست و کنسرت بزرگی را به یاد زنده یاد خسرو شکیبایی در سالن وزارت کشور اجرا کرد. اجرای مهران مدیری با تک نوازی کمانچه آغاز شد. سپس یک آواز خراسانی در دستگاه دشتی را خواند. وی همچنین در مراسم ده سالگی جشن دنیای تصویر، که با حضور چهره های سینمایی تلویزیونی برگزار شد، جایزه بهترین ترانه را برای سریال «باغ مظفر» دریافت کرد.

[تصویر: 13173107563.jpg]

صدای محمدرضا فروتن در «شب یلدا» کیومرث پور احمد، به یادماندنی شد و بعد از آن بود که به فروتن پیشنهاد شد تا اجرای ترانه های دیگری را هم انجام دهد اما او نپذیرفت. محمدرضا فروتن قبل از اینکه بازیگر شود، در کلاس های آواز شرکت کرده بود و پیش استادانی چون صدیق تعریف و سپهری درس آواز گرفته بود. او به تازگی بر روی آلبوم جدیدی با آهنگسازی بهمن زرین و ترانه های افشین یداللهی کار می کند که به زودی به بازار می آید.
حامد بهداد برای اولین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد و راه ترقی در سینما را پیمود و از آن به بعد بود که نقش های متفاوتی را ایفا و جوایزی را کسب کرد. بهداد هم از آن دسته بازیگرهایی است که خوانندگی را تجربه کرده؛ او در گروه موسیقی دارکوب به همراه مهران مدیری به عنوان خواننده عضو است. در اثر جدید دارکوب، یک قطعه نوستالژی و فولکلور از دیار تربت جام وجود دارد که حامد بهداد آن را خوانده است.
شهاب حسینی، یکی از اعضای گروه «هفت» است. گروهی که دو بازیگر دیگر، یعنی «امیرحسین مدرس» و «امین زندگانی» نیز در آن حضور دارند. برادرش آهنگ ساز بود و شهاب حسینی از طریق او به موسیقی علاقه مند شد. از شهاب حسینی، آلبوم «رایا» منتشر شده است. او درباره این آلبوم گفته است “می خواستم کاری جدا از بازیگری داشته باشم. دوست داشتم به عنوان یادگار، در این اثر امضایی از خودم به جا بگذارم”.
امین حیایی، تا به حال در دو فیلم «سرود تولد» و «بوی بهشت» خوانندگی کرده است. ساز تخصصی اش گیتار است و خودش می گوید که نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوست دارد. قرار بود چندی پیش در کنار اعضای گروه «کویر» یک کنسرت هم اجرا کند که به دلیل درگیری های بازیگری اش، موفق به انجام آن نشد. البته طبیعی است که بازیگر پرکاری چون امین حیایی فرصت حضور در چنین برنامه هایی را نداشته باشد! چندی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی به اصرار مجری برنامه ترانه ای را به صورت زنده اجرا کرد.
رضا عطاران، بازیگر و کارگردان مجموعه های تلویزیونی طنز است که گاهی هم صدایش را امتحان می کند، چون به او گفته اند حنجره اش صدای گرامافون می دهد. او در «کوچه اقاقیا» ترانه ای را خواند که باید قدیمی، گرامافونی و فالش به نظر می رسید. در «متهم گریخت» و «ترش و شیرین» رپ خوانی کرده است.
حمید گودرزی، بازیگر جوان است که اولین کار خوانندگی اش را در سریال تلویزیونی «دانی و من» آغاز کرده و بعد از آن مدتی در گروه «هفت» هم می خوانده است.

منبع:ایران ویج







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن