تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797037345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی ده لپ‌تاپ مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: یکی از وسایلی که اکثر دانشجویان بدان نیازمندند رایانه قابل حمل یا همان لپ تاپ است. مزیت لپ تاپ نسبت به کامپیوترهای دسکتاپ یا رومیزی قابلیت حمل و نقل آسان آن, سبک وزن بودن و راحتی کار با آن است. اما انتخاب یک لپ تاپ مناسب و با قیمت مناسب نیازمند شناخت است که در این پست ۱۰ لپ تاپی که به لپ تاپ های دانشجویی شهرت دارند خدمت شما معرفی می کنیم.


Toshiba NB550D – 2621 £
این لپ تاپ , یک لپ تاپ ارزان و عالی برای دانش آموزان و دانشجویان است. وزن کم و جمع و جور بودن و قابلیت حمل و نقل آسان و قیمت پایین از ویژگی های اصلی این لپ تاپ است. این لپ تاپ از کارت گرافیک AMD بهره برده و برای دیدن فیلم های HD و ادیت عکس مناسب می باشد. طراحی نوین به همراه اسپیکرهای باکیفیت و صفحه نمایش براق و صفحه تاچ پد بزرگ و همینطور باتری قوی ( ۱۰ ساعت) از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.


Acer Aspire 5741Z – 2902 £
این لپ تاپ در واقع تنها لپ تاپ زیر ۳۰۰ یورو بازار است که دارای یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی و تمامی ویژگی های یک لپ تاپ گران قیمت را دارد.شاید تنها نقطه ضعف آن پردازده Pentium P6000 آن باشد که با این باز هم به خوبی برای کارهایی نظیر ادیت عکس یا پخش فیلم های HD شما را یاری می دهد. این لپ تاپ ضمنا مجهز به خروجی HDMI بوده و می توانید تصویر آن را روی ال سی دی یا ال ئی دی خانگی خود مشاهده کنید. عمر باتری این لپ تاپ ۴ ساعت است.



Samsung NC110 – 2363 £
طراحی زیبای این لپ تاپ عموم جوانان و دانشجویان را به سمت خود کشانده است.استفاده از مواد مرغوب در جنس بدنه این لپ تاپ و مقاومت خوب آن و باتری قوی ( ۷ ساعت ) و همینطور نصب بودن بسیاری از برنامه های کاربردی به صورت پیش فرض روی این لپ تاپ و داشتن کارت شبکه وایرلس قوی آن را یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان و دانش آموزان کرده است. در بین ۱۰ لپ تاپی که در این پست معرفی کرده ایم این گزینه جزو محبوب ترین انتخاب ها بوده که موفق به دریافت جوایز مختلف لپ تاپ های دانشجویی نیز شده است و تعداد زیادی از سایت ها آن را به متقاضیان خرید لپ تاپ های دانشجویی توصیه کرده اند.



Packard Bell Dot SE – 1904 £
شاید ارزانترین لپ تاپ موجود در بازار و مناسب دانشجویان همین لپ تاپ باشد. یک لپ تاپ با طراحی جدید و استفاده از رنگ های مختلف ؛ سبک و نازک و دارای مشخصات نسبتا متوسط. شاید ویژگی خوب این لپ تاپ را بتوان باتری آن نام برد که عمر حدودا ۹ ساعته دارد که در نوع خودش رده بسیار خوبی می باشد.



Asus X32A – 3005 £
یک لپ تاپ جمع و جور ۱۳٫۳ اینچی که در واقع بین لپ تاپ های کوچک و لپ تاپ های با قابلیت زیاد دسته بندی می شود.این لپ تاپ داری ۳ گیگ رم دی دی آر تری و ۳۲۰ گیگ هارد بوده و صفحه نمایش درخشانی را دارا می باشد.سیستم عامل پیش فرض این لپ تاپ لینوکس بوده که برای شما سرعت بالاتری را به ارمغان می آورد که با این حال می توانید به راحتی ویندوز سون نیز روی آن نصب کنید.



Asus Eee PC 1018P – 3506 £
این لپ تاپ در واقع نسخه اصلاح شده و پیشرفته لپ تاپ سال ۱۹۹۷ ایسوس هست . استفاده از پورت USB3 در این لپ تاپ به شما کمک می کند انتقال و تبادل اطلاعات سریعی داشته باشید.این لپ تاپ ضمنا مجهز به سنسور شناسایی اثر انگشت بوده و شما با فعال کردن آن می توانید امنیت لپ تاپ خود را بالا ببرید.عمر باتری این لپ تاپ ۶ ساعت بوده که با یک صفحه نمایش درخشان , عمر بسیار خوبیست. این لپ تاپ نسبت به لپ تاپ های دیگر دانشجویی کمی گران تر است که دلیل آن استفاده از ویژگی های قوی تر در آن می باشد.



HP Pavilion DV6-3112sa – 4307 £
لپ تاپ های اچ پی معمولا برای دانشجویان و دانش آموزانی مفید است که در کنار درس خواندن دوست دارند با لپ تاپ خود بازی های سبکی نیز انجام دهند ! این لپ تاپ دارای یک پردازنده Core i3 350M و ۶ گیگ رم و کارت گرافیک ATi Mobility Radeon HD5470 و عملا خود را در دسته لپ تاپ های قوی قرار داده است.در واقع اگر حس می کنید فعالیت سنگینی با لپ تاپ خود انجام می دهید این گزینه ایده آلی برای شما می باشد.



MSI CX640-018UK – 5688 £
این لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی دارای یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و مجهز به پردازنده های جدید اینتل یعنی Sandy Bridge Core i5 2410M می باشد که کاملا برای پخش فیلم های اچ دی و ادیت فایل تصویری گزینه مناسبی‌‌ست و در واقع یک لپ تاپ ایده آل برای دانشجویان گرافیک و رشته های مرتبط به تصویرپردازی و انیمیشن می باشد.شاید تنها نقطه ضعف این لپ تاپ کیبرد نسبتا سفت آن باشد که اگر اهل چت هستید اصلا به شما این لپ تاپ پیشنهاد نمی شود ! باتری این لپ تاپ حدودا ۵ ساعت و نیم شما را با یک شارژ کامل همراهی می کند.



Dell Adamo 13 – 4999 £
این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش درخشان , کیبرد بسیار نرم و وزن سبک است. عمر باتری این لپ تاپ با یک شارژ کامل ۵ ساعت است . اما این لپ تاپ دی وی دی رام ندارد و به جای آن یک حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قرار داده شده است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Core 2 Duo SU9400 و صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی می باشد.



Acer Aspire One 721 – 30010 £
یک لپ تاپ نازک و ظریف و مناسب برای کسانی که پارامتر وزن و سایز برایشان اهمیت بیشتری دارد.این لپ تاپ ۱۱٫۶ اینچی تنها ۱٫۴ کیلوگرم وزن داشته و به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای ویژگی بوده که به شما کمک می کند بعد از اینکه به مدت طولانی به آن نگاه کردید چشمتان خسته نشود. در واقع گزینه مناسبی برای افرادیست که مدت طولانی به صفحه لپ تاپ خود خیره می شود.




اما در این بین سامسونگ سرمایه گذاری خاصی در این بخش و لپ تاپ های دانشجویی کرده که موفق شده جایزه بهترین لپ تاپ های دانشجویی را نیز از آن خود کنید. به طور کلی عنصر قیمت ارزان و وزن و سایز کوچک را می توان عنصر مشترک بین همه این لپ تاپ ها نام برد که شما می توانید از بین آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 439]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن