تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797537710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: صدف نیوز: بعد از رسيدن به منزل در جايي كه راحت تر هستيد استراحت كنيد .در ۲_۳ روز اول جهت كاهش تورم بهتر است هنگام دراز كشيدن سر شما كمي بالاتر باشد . كمپرس سرد پيشاني و گونه ها نيز در اين فاصله مفيد است . فعالیتهای روزانه خود را می توانید با احتیاط شروع کنید ولی سعی کنید بیشتر از همیشه استراحت کنید.

• اگر بعد از جراحی احساس تهوع می کنید نگران نباشید.سعی کنید در حد تحمل مایعات مصرف کنید و از خوردن غذاهای سنگین اجتناب کنید.

• داروهای تجويز شده خود را مطابق دستور مصرف نماييد . در صورت احساس درد از مسكن هاي تجويز شده استفاده نماييد .

• خروج ترشحات در روزهاي اول بعد از عمل طبيعي است كه ممكن است خونی باشد. در صورت جمع شدن ترشحات نزديك سوراخ بيني مي توانيد آنها را توسط گوش پاك كن مرطوبي با ملايمت پاك كنيد .

• به مدت ده روز از فین کردن خودداری کنید و از بلند کردن اجسام سنگین , خم شدن و زور زدن پرهیز نمایید.

• از خندیدن ، خوردن غذاهای جویدنی و انجام مکالمات طولانی تا دو هفته خودداری کنید.از مسواک نرم استفاده کرده دندانهای بالا را با ملایمت مسواک بزنید.
• از انجام ورزشهای هوازی(که ضربان قلب را از ۹۰ در دقیقه بالاتر می برد)تا ۴هفته , شنا و ورزش هایی که احتمال برخورد در آنها وجود دارد تا دو ماه اجتناب کنید.هر ضربه در طول این مدت میتواند سبب جابجا شدن استخوانهای بینی شود.

• از آنجاییکه حرارت باعث تورم بینی می شود تا ۶ هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا لامپ های آفتابی و حضور در سونا پرهیز کنید.

• به خاطر داشته باشید که شدت تورم در دو طرف بینی متفاوت است.حتی اگر کار مشابهی در هر دو طرف انجام شده باشد.در صورت تفاوت میزان کبودی و تورم دو طرف نگران نباشید.

• چسبي كه روي بيني شما قرار مي گيرد جهت كمك به كاهش تورم و چسبيدن پوست به اسكلت بيني است . چسب را بايد تا حد امكان خشك نگه داريد . حمام كردن به صورت شستشوي موها از پشت و شستشوي جداگانه بدن بدون خيس شدن صورت در هفته اول موردي ندارد . صورت خود را مي توانيد با استفاده از دستمال مرطوب تميز كنيد .

• استفاده از لنز هاي تماسي از روز سوم مجاز است ولي حداقل به مدت ۶ هفته از زدن عينك خودداري كنيد .
• احتمال كبودي بعد از عمل وجود دارد بخصوص در افرادي كه پوست نازك و يا استخوان هاي محكمي دارند ،ولي حداكثر ظرف ۷ـ۱۰ روز بر طرف مي گردد . مي توانيد بعد از روز سوم از لوازم آرايشي استفاده نماييد .

• در طول یک هفته بعد از عمل از لباسهایی استفاده کنید که راحت بوده و از جلو یا پشت بسته می شوند.از پوشیدن تی شرت /یقه اسکی و لباس هایی که از سر پوشیده شوند خودداری کنید.

• با توجه به تغيير در مقدار و جهت جريان هوا بعد از عمل چند هفته فرصت لازم است تا به احساس جديد خود هنگام تنفس عادت كنيد .

• بيني شما تا چند هفته پس از عمل ممكن است بي حس باشد كه برگشت آن در ناحيه سر بيني معمولأ طولاني تر است . زمانيكه نوك بيني بي حس است آن را بزرگتر احساس مي كنيد ( مشابه احساسي كه بعد از بي حسي دندانپزشكي در لب خود داريد ).

• سطح بيني شما توسط اسپلينت محافظت مي گردد كه يك هفته بعد از عمل در مطب برداشته مي شود . بخيه ها نيز در همين جلسه خارج خواهند شد .

• چنانچه در هر زمان دچار خونریزی از بینی شدید سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید.آرام بنشینید و سر را کمی به جلو خم کنید.از خارج با انگشتهای شست و اشاره بالای سوراخهای بینی را فشار دهید.به مدت بیست دقیقه به صورت متناوب فشار وارده را کم وزیاد کنید.استفاده از کمپرس یخ روی بینی نیز مفید است.در صورت تداوم خونریزی تماس بگیرید.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 492]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن