تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796735472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غذاهای رژیمی خوشمزه تهیه کنید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: پژوهشگران آمریکایی توصیه می‌کنند: غذاهای رژیمی که خوش طعم هستند، می‌توانند برای کاهش وزن به شما کمک کنند...



به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، رژیم گرفتن می‌تواند کاملاً دشوار باشد به ویژه اگر رژیم غذایی شما شامل غذاهایی است که چندان لذتی از آنها نمی‌برید. اما خبر خوب آن است که هزاران غذا وجود دارد که خوش طعم هستند و ضمن سالم بودن می‌توانند به شما کمک کنند که به برنامه کاهش وزنتان ادامه دهید.

این متخصصان می‌گویند: کافی است به مغازه‌های اطراف خانه‌تان سری بزنید تا ببینید که خوراکی‌های زیاد، کم کالری، کم چربی و با پروتئین کنترل شده‌ زیادی وجود دارد.

در این مقاله در مورد بعضی از بهترین غذاها برای افرادی‌ که رژیم می‌گیرند به مطالبی اشاره شده است که قطعا می‌توانند مفید باشند.

بسیاری از مردم، انواع مختلفی از میان وعده‌هایی با حدود 100 کالری (کمتر و یا بیشتر) از چیپس گرفته تا بسته‌های کیک‌های کوچک خریداری می‌کنند اما آیا این مواد خوراکی برای کاهش وزن مفید هستند؟

کارلین اُنیل، پژوهشگر و نویسنده مقاله Dishon Eating Healthy و Being Fabulous در این باره می‌گوید: بسته‌هایی را که در آن‌ها میزان کالری، کنترل شده است دوست دارم. زیرا آن‌ها فرصت زیاد غذا خوردن ناشی از حواس پرتی را از بین می‌برند.

لازم به یادآوری است که کیک‌های کوچک خانگی جزء میان وعده‌های اعتیاد آور هستند.اما لونا ساندن، سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا، دراین رابطه اظهار داشت: شاید این میان وعده‌ها خوشمزه باشند و شما را برای مدت کوتاهی سیر کنند ولی هرگز شما را برای مدت زیادی سیر نگه نمی‌دارند و نمی‌توانند جای یک میان وعده‌ی مغذی‌تر را بگیرند.

ساندن کنترل کردن جزء به جزء لیست و حقایق تغذیه روی بسته‌های خوراکی را پیشنهاد می‌کند.ساندن که استادیار مرکز پزشکی دانشگاه تگزاس است، می‌گوید: به محصولاتی نگاه کنید که فواید تغذیه‌ای عرضه می‌کنند، مانند آن‌هایی که کمتر از سه گرم چربی، کمتر از 140 میلی گرم سدیم و 15 گرم و یا کمتر شکر دارند و ساخته شده از حبوبات خالص با حدود دو تا سه گرم فیبر و حدود هفت گرم پروتئین هستند.

رستوران‌های فست فود نباید برای کسانی که رژیم می‌گیرند به معنی فاجعه باشند. شما هم می‌توانید یک تکه ناگت مرغ را امتحان کنید و یا از سالاد جنوب غربی مک دونالد با جوجه‌ کباب پز لذت ببرید.

در مورد محصولات لبنی کم چرب و یا بدون چربی نیز باید خاطرنشان کرد که شیر، ماست (منجمد، یخ زده و قابل نوشیدن)، پنیر، خامه ترش و پنیرهای خانگی در تنوع‌های کم چرب در دسترس هستند که هم سالم و مغذی و هم خوشمزه هستند.

خامه‌های کم چرب و پنیرهای خامه‌ای‌ بدون چربی و خامه‌های ترش می‌توانند به راحتی جای انواع پرچرب‌تر را بگیرند. به ویژه این محصولات در دستورهای آشپزی مناسب هستند.

الاین مگی، کارشناس سلامت، می‌گوید: اگر شما محصولات کم چرب و سبک‌تر استفاده کنید، می‌توانید مقدار مصرف کالری‌ها را منظم کنید.

جای تعجب ندارد که تقریباً تمام مغازه‌ها جوجه‌های کباب‌پز می‌فروشند. شما می‌توانید از آن‌ها در تاکو (نوعی غذای مکزیکی) استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید در ظرف‌های ماکارونی از این غذا استفاده کنید و یا آن را برای یک سالاد ریز کنید. حتی شما می‌توانید یک شب برای شام این غذا را بخورید و سپس فریز کنید و بعداً برای یک وعده سریع در طول هفته بخورید.

در مورد دسرها نیز می‌توان گفت: شیرینی‌های کم کالری به این معنی هستند که دسرها می‌توانند بخشی از برنامه‌ رژیم غذایی باشند. هنگام راه رفتن جویدن یک آدامس بدون قند را امتحان کنید.

خردل و سرکه غذا را خوش طعم می‌کند و کالری دارد. شیره ترخون، زنجبیل، سیر، خردل، گیاهان معطر، عصاره گیاهان دارویی، آب سیب و سرکه را به جای روغن، مایونز و کره در دستورالعمل‌های آشپزی استفاده کنید.

یک گزینه‌ دیگر این است که سس سالاد کم کالری خود را درست کنید و بجای روغن بیشتر از سرکه و کمی آب استفاده کنید.

کسانی که رژیم می‌گیرند، متوجه شده‌اند که آب لیمو چاشنی کم کالری فوق‌العاده‌ای را به سوپ اضافه می‌کند. مرغ، ماهی، سبزی در انواع بدون چربی چاشنی خوش طعم به‌ نظر می‌رسند. یک راز برای اضافه کردن شیرینی به ظرف‌های غذایتان استفاده از سیب، پرتقال و یا آب آناناس است.

غذاهای یخ زده یکی دیگر از محصولات مغازه‌ها است که به علت نیاز مشتری به غذاهای سریع و آسان بسیار زیاد شده است. دکتر ساندن استفاده غذاهای سبک یخ‌زده را پیشنهاد می‌کند. در مغازه‌ها به دنبال غذاهای یخ‌زده‌ی حدود 300 تا 400 کالری بگردید.

از آب‌های طعم‌دار، پودرها برای آمیختن به آب بطری، قهوه، چای‌های غیر بومی و آب‌های گازدار و یا گزینه‌هایی مانند ماءالشعیر سبک با کالری 100 و آب میوه‌ جدید با فیبر را می‌توانید استفاده کنید.


آکاایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن