تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791726182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح الله زاده در گفتگو با مهر:قلعه نويي به من تحميل نشده است/ گم شده هاي فوتبال جسارت پيدا كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فتح الله زاده در گفتگو با مهر:قلعه نويي به من تحميل نشده است/ گم شده هاي فوتبال جسارت پيدا كرده اند
مديرعامل باشگاه استقلال با اعلام حمايت كامل خود و اعضاي هيئت مديره از امير قلعه نويي گفت: او به من تحميل نشده است و مطمئن باشيد تا پايان فصل به عنوان سرمربي استقلال به كارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال استقلال يكي از نمايندگان كشورمان در ليگ قهرمانان آسيا با كسب سه شكست ، يك تساوي و يك پيروزي در رده هفدهم جدول هجده تيمي ليگ برتر قرار دارد.

پس از شكست اين تيم برابر صباباتري قم شايعات زيادي در مورد بركناري سرمربي يا برخي از اعضاي كادر فني تيم فوتبال استقلال و ساير تغييرات مطرح شد. به همين خاطر خبرنگار مهر به علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال گفتگوي اختصاصي ترتيب داده است كه در زير مي خوانيد:

نتايج رضايتبخش نيست
فتح الله ازده در ابتداي گفتگوي خود با مهر در مورد نتايج اين فصل استقلال گفت: نتايج تيم فوتبال استقلال به هيچ عنوان رضايت بخش نيست. نه تنها ما بلكه شخص سرمربي، مربيان و بازيكنان تيم استقلال نيز از نتايج حاصله راضي نيستند. البته بايد به اين نكته توجه داشت كه فوتبال رشته ورزشي است كه براي موفقيت درآن بايد زمان صرف شود و نبايد با چند و حتي يك نيم فصل در خصوص عملكرد يك تيم نظر قطعي داد. استقلال در فصل جاري براي نتيجه گرفتن نياز به فرصت و زمان دارد.

پنالتي نباشد از فوتبال مي روم
مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به بازي تيم فوتبال اين باشگاه مقابل صباباتري كه به شكست 3 بريك آبي پوشان تهراني منجر شد، اشاره كرد و گفت: متاسفانه در اين بازي دو پنالتي صددرصد تيم ما را نگرفتند . در يك صحنه مدافع تيم فوتبال صباباتري با دست توپ را مقابل پايش انداخت اما داور از كنار اين صحنه به سادگي گذشت. حدفاصل 10 دقيقه اي كه بازي از تلويزيون پخش نمي شد نيز خطاي محرز مدافع صباباتري روي عليرضا عباسفرد را ناديده گرفت. اگر ثابت شود كه اين حركت مدافع صباباتري خطا نبوده حتما از فوتبال مي روم. بازيكن صباباتري براي ضربه زدن با سر به توپ عباسفرد را هل داده و داور اين را پنالتي نگرفته است، اين خطا پنالتي نيست؟! ز ماني كه در يك بازي دو پنالتي تيم ما را نمي گيرند، چه كاري از دست من و سرمربي تيم برمي آيد.

از هواداران عذرخواهي مي كنم
مديرعامل باشگاه استقلال تاكيد كرد: از هواداران استقلال عذرخواهي مي كنم و به آنها به عنوان مديرعاملي كه بيشترين افتخار را براي تيم استقلال آورده است، اطمينان مي دهم كه تيم استقلال در جدول رده بندي خود را بالا مي كشد و امسال نيز يكي از جامهاي ليگ برتر و حذفي را كسب خواهد كرد. من قول مي دهم تيم استقلال روند رو به رشدي را در پيش خواهد گرفت و چهره يك تيم مدعي را پيدا مي كند. در اين ميان به فرصت طلباني كه دنبال برهم زدن تيم استقلال هستند فرصت نمي دهم با اقدامات ناجوانمردانه خود آرامش تيم را برهم بزنند.

تحميل قلعه نويي به فتح الله زاده !
وي ياد آور شد: زماني كه تيم استقلال توانست ابومسلم را شكست دهد، برخي ها كه هويت شان براي ما روشن است مدعي شدند كه اميرقلعه نويي به فتح الله زاده تحميل شده بود. در آن برهه زماني تيم پيروز شده بود و شايسته نديدم پاسخ آنها را بدهم اما امروز كه تيم نتايج خوبي نگرفته است به همه مي گويم كه هيچ كسي قلعه نويي را به من تحميل نكرده است. من با اراده و تشخيص خودم قلعه نويي را به استقلال آوردم چرا كه به او ايمان و اعتقاد دارم. من قلعه نويي را يك مربي بزرگ مي دانم كه مي تواند تيم استقلال را به موفقيت برساند كما اينكه در جام حذفي نيز تيم را به قهرماني رساند.

قلعه نويي تا پايان فصل مي ماند
فتح الله زاده در ادامه از حمايت خود از امير قلعه نويي گفت و افزود: هم من و هم هيئت مديره باشگاه استقلال از امير قلعه نويي حمايت خواهيم كرد. حمايت ما براي امروز و ديروز نيست و صرفنظر از نتايج تيم از قلعه نويي پشتيباني خواهيم كرد. مطمئن باشيد قلعه نويي تا پايان فصل سرمربي استقلال خواهد بود، چرا كه كاربلد است و مي تواند تيم را موفق كند.

پنج هفته اول ملاك قضاوت نيست
مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش كه "اگر نتايج ضعيف استقلال تا هفته هاي آينده ادامه يابد، مديريت باشگاه چه موضعي را در قبال نتايج تيم اتخاذ خواهد كرد؟"، گفت: براي ما هفته ها ملاك نيست. ما در پايان فصل عملكرد قلعه نويي را ارزيابي مي كنيم. براي ما اينك تيم در پنج هفته اول ليگ چطور نتيجه گرفته است ملاك نيست. حداقل از هفته دهم مي توانيم حساس تر به نتايج تيم بنگريم.

احتمال تقويت كادر فني استقلال
وي با تاكيد دوباره بر اينكه امير قلعه نويي تيم فوتبال استقلال را از بحران فعلي خارج مي كند، در خصوص احتمال تقويت كادر فني اين تيم گفت: قلعه نويي در اين رابطه گفتگويي با من داشته است. بدون شك وي اختيار تام دارد و مي تواند با نظر خود نسبت به تقويت كادر فني اقدام كند. فكر مي كنم ظرف يكي دو روز آينده تغييراتي در كادر فني تيم اعمال مي شود.

داوري عليه استقلال و پرسپوليس
فتح الله زاده در خصوص اشتباهات داوري كه در هفته هاي گذشته غالبا به ضرر دو تيم استقلال و پرسپوليس بوده است، گفت: زماني مي شنيديم كه عنوان مي شد، داوران از دو تيم استقلال و پرسپوليس حساب مي برند. به عقيده من آن ترس به همان اندازه خلاف است كه داوري بخواهد شجاعت خود را با ناديده گرفتن خطاها به ضرر دو تيم استقلال و پرسپوليس به رخ بكشد. شجاعت، جسارت و شهامت داور زماني است كه از حق دفاع كند. انسان شجاع انساني است كه حق را ناديده نگيرد. من به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال مي خواهم به خودم بقبولانم كه داور سهوا اشتباه كرده است اما باور كنيد قابل باور نيست كه در جريان يك مسابقه داور دوبار سهوي اشتباه كند.

عنايت تعصب را كنار بگذارد
مديرعامل باشگاه استقلال با دفاع از مسعود عنايت، رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: اگر رئيس كميته داوران عوض شد اما روش كار داوران به همين منوال باشد كه فايده اي ندارد. معتقدم عنايت مي تواند وضعيت داوري كشور را بهبود بخشد البته به شرطي كه تعصب را كنار بگذارد و به اعتراضات به حق تيم ها گوش كند. عنايت مديري توانمند است اما بايد در شان عملكرد داوران با آنها برخورد كند. زماني كه داوري اشتباه مي كند و باعث شكست تيمي مي شود با يك جلسه محروم كردن آن داور كه مشكلي حل نمي شود.

كوله باري از مشكلات روي دوش استقلال
وي افزود: وقتي يك بازيكن براي يك حركت غير اخلاقي 10 جلسه محروم مي شود، آيا داوري كه اشتباه كرده و با اشتباه خود تيمي را با هزار مشكل روبه رو كرده است با يك جلسه محروميت تنبيه مي شود. در همين بازي صباباتري - استقلال اگر ما مي برديم حداقل تا رده ششم جدول بالا مي آمديم اما با اين شكست به رده هفدهم سقوط كرديم. در اين شرايط چه كسي پاسخگوي ضرر و خسارت ماست؟ چه كسي پاسخگوي احساسات هواداران است؟ با همين يك شكست كوله باري از مشكلات بردوش ما افتاده است.

گم شده ها جسارت پيدا كرده اند!
فتح الله زاده در ادامه خاطرنشان كرد: متاسفانه اين روزها كه تيم نتايج خوبي نگرفته است، برخي افراد كه تا همين هفته قبل گم بودند جسارت پيدا كرده اند و از همه چيز ايراد مي گيرند، حتي ازمدرك تحصيلي من. در پاسخ به آنها فقط همين قدر مي گويم اگر هم پولي براي دريافت مدرك داده باشيم در راه عمل و دانش هزينه كرده ايم نه اينكه براي خوردن آبهاي مخصوص پول داده باشيم!

مهاجم خارجي فعلا منتفي است
مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص جذب مهاجم خارجي براي تيم فوتبال اين باشگاه گفت: در حال حاضر اقدامي جدي براي جذب مهاجم نداريم. خوشبختانه اكبرپور در بازي با صباباتري گل زد و طلسم گلزني مهاجمان استقلال را شكست. اكبرپور ما يك گل زده، مگر توره چند گل زده است؟ او هم كه يك مهاجم خارجي است بيش از يك گل نزده است. بايد به اكبرپور و ديگر مهاجمان استقلال فرصت داد. آنها گلزني را به زودي آغاز مي كنند. با اين حال درصدد جذب يك مهاجم تمام كننده هستيم. به همين خاطر مرفاوي به زودي عازم برزيل مي شود تا يك مهاجم توانمند را براي استقلال به تهران بياورد.

نتايج نشست با كادر فني
وي در خصوص نشست خود با كادر فني تيم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته جلسه اي چهار ساعته با اعضا كادر فني داشتيم و فيلم بازي برابر صباباتري را باهم تماشا كرديم. قرار شد نكاتي كه از اين بازي استنباط كرديم در روند آماده سازي تيم براي بازيهاي آتي لحاظ شود. فتح الله زاده با رد شايعه شكايت باشگاه استقلال از خداداد افشاريان گفت: باشگاه استقلال هيچ شكايتي از افشاريان نداشته است، او داور خوبي است كه اميدوارم در بازيهاي آينده كم اشتباه تر عمل كند.

محروميت احتمالي اكبرپور
مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص برخورد سياوش اكبرپور با بازيكن صباباتري كه خطر محروميت وي از سوي كميته انضباطي را افزايش داده است، گفت: اكبرپور به عمد بازيكن صباباتري را نزد كه اگر چنين حركتي كرده بود كمك داور اول مسابقه كه نزديك به صحنه بود با او برخورد مي كرد. او پايش پيچ خورد و بدون اختيار روي پاي بازيكن صبا افتاد كه نمي تواند خطاي عمدي باشد.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 453]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن